Ariana Grande ongepast aangeraakt door priester

01-09-2018 20:47 56 berichten
Er is alweer ophef ontstaan rond de begrafenis van Aretha Franklin. De priester die de dienst leidde heeft zich verontschuldigd bij Ariana Grande. Hij stond tijdens de plechtigheid met de zangeres op het podium, waarbij hij zijn hand om haar middel sloeg en tegen de zijkant van haar borst drukte.  - HLN

Op Twitter zijn er massaal filmpjes en foto's te vinden waarbij je ziet dat de hand van de priester inderdaad vlak naast haar rechterborst ligt. Miss Grande lijkt op de foto's en in de video's behoorlijk ongemakkelijk.

Hebben we dit allemaal niet ooit/meermaals meegemaakt? Ik vraag me dan ook steevast af of dit inderdaad per ongeluk gaat of dat er opzet in het spel is. Afhankelijk van de situatie negeer ik het/doe ik een stap achteruit/verleg Ik de hand in kwestie naar lagere en meer zedelijke regionen want ik voel me dan ook niet prettig.

De variant met de hand op je billen bestaat natuurlijk ook.

Was dit te wijten aan het feit dat Ariana behoorlijk klein is of is er meer aan de hand? Vinden jullie de massahysterie op z'n plaats?
Alle reacties Link kopieren
Dit doet die man echt niet express, hij weet vast wel dat het gefilmd wordt :proud:
De ophef is typisch Amerikaans en ze had makkelijk een stapje op zij kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren
Pfff....
Ik denk niet dat hij het expres deed maar ik denk dat ie wel blij was dat hij op het podium stond naast zo'n lekker ding. Ze oogde ook wel ongemakkelijk naast hem. mannen moeten gewoon leren om met hun poten van vrouwen af te blijven.

Afbeelding
anoniem_372239 wijzigde dit bericht op 01-09-2018 20:55
0.78% gewijzigd
alkemade schreef:
01-09-2018 20:53
Pfff....
Slotje dan maar? Ik ben voor.
Alle reacties Link kopieren
Was tijdens een blijkbaar 8 uur durende ceremonie:


www.dailymail.co.uk/news/article-612062 ... neral.html


Dubbel ongepast lijkt mij
Alle reacties Link kopieren
Ze is ook enorm klein, een inschattingsfout is dan snel gemaakt.
ik denk dat de vraag moet zijn, waarom had ariana grande zo'n sletterig jurkje aan tijdens die ceremonie?
Wat wil je met dit topic to?
Loullah schreef:
01-09-2018 20:54

Afbeelding
Is dit alles? Wat een dramaqueen!
TanteBedelia schreef:
01-09-2018 20:51
De ophef is typisch Amerikaans en ze had makkelijk een stapje op zij kunnen doen.
Dat probeerde ze ook. Je ziet op de beelden dat ze een pas achteruit probeerde te zetten maar de priester had haar blijkbaar stevig beet.
Alle reacties Link kopieren
Loullah schreef:
01-09-2018 20:58
ik denk dat de vraag moet zijn, waarom had ariana grande zo'n sletterig jurkje aan tijdens die ceremonie?

Als in: een vrouw die zo'n jurk draagt, vraagt er zélf om?
Noesa schreef:
01-09-2018 21:02
Als in: een vrouw die zo'n jurk draagt, vraagt er zélf om?
Ga nu niet zitten voeren..
Noesa schreef:
01-09-2018 21:02
Als in: een vrouw die zo'n jurk draagt, vraagt er zélf om?
Nee dat niet, maar het is niet gepast in deze setting. net zoals het niet gepast zou zijn bij een sollicitatiegesprek weetje wel.
TanteBedelia schreef:
01-09-2018 21:00
Wat wil je met dit topic to?
Nou.. Ik vraag me af of mannen dit echt expres doen? Nog los van deze priester. Want het moet wel een gigantische oen zijn om te denken dat hij hiermee weg komt met al die camera's op hem gericht. Persoonlijk denk ik dat het kleine gestalte van Ariana voor de ongelukkig gepositioneerde hand zorgde.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
01-09-2018 21:01
Is dit alles? Wat een dramaqueen!
Nee op filmpjes ist erger
Alle reacties Link kopieren
Als ik Ariana was had ik écht zijn hand gepakt, weggeduwd, en een subtiele opmerking in de trant van excuse me but this is not ok gemaakt.
Dan maar 100miljoen kijkers, maar hij heeft mij niet zo aan te raken.
Kom op zeg, dat sta je dan zelf toe hoor.
Bearnaise schreef:
01-09-2018 21:05
Nou.. Ik vraag me af of mannen dit echt expres doen? Nog los van deze priester. Want het moet wel een gigantische oen zijn om te denken dat hij hiermee weg komt met al die camera's op hem gericht. Persoonlijk denk ik dat het kleine gestalte van Ariana voor de ongelukkig gepositioneerde hand zorgde.
Ach het is weer tijd voor zo’n discussie. Daar haak ik op af.
aankleefsjaan schreef:
01-09-2018 21:16
Als ik Ariana was had ik écht zijn hand gepakt, weggeduwd, en een subtiele opmerking in de trant van excuse me but this is not ok gemaakt.
Dan maar 100miljoen kijkers, maar hij heeft mij niet zo aan te raken.
Kom op zeg, dat sta je dan zelf toe hoor.
Ook op een begrafenis?
Alle reacties Link kopieren
Bearnaise schreef:
01-09-2018 21:17
Ook op een begrafenis?
Ja.
aankleefsjaan schreef:
01-09-2018 21:18
Ja.
dus naast het feit dat ze zich erg ongepast kleed ook nog eens bombarie maken op de begrafenis van the legendary Aretha Franklin? Ze moet wel lef hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ja haar kleding zou mijn keus niet zijn. Desalniettemin is ongewild iemands borst aanraken pas ongepast. Op een begrafenis notabene...
Ik zou in die omgeving toch hetzelfde hebben gedaan als Ariana. Sterker nog ik zou er stralend bij geglimlacht hebben. En daarbij subtiele pogingen ondernemen om die hand richting mijn zij te manouvreren.

Zo traumatiserend is dat nu ook weer niet dat ik een scène ga maken op een begrafenis.

Ongemakkelijk is het natuurlijk wel weet ik uit ervaring. Net zoals mannen die tegen je borsten praten.
Alle reacties Link kopieren
Dit kan best zonder scene, hand pakken, verplaatsen en door met de show plechtigheid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven