Model naaktkunstenaar kleedde zich uit ‘dicht bij kinderen

22-10-2018 18:55 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.gelderlander.nl/doetinchem/ ... haring_app

Tja.
DOETINCHEM - Kunstenaar Amit Bar is vorige week met zijn naaktmodel weggestuurd uit de Kruisbergse Bossen in Doetinchem, omdat daar ook kinderen waren. Dat laat de politie weten.
Alle reacties Link kopieren
Ok.

Opgelost.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Sinds wanneer kunnen knderen geen naakt verdragen?
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Het leest alsof de kinderen er al waren en het model zich precies daar uit ging kleden. Ik had het anders gedaan, maar vooral om gewoon rustig te kunnen werken en niet om de tere kinderzieltjes te beschermen.
oudebaas schreef:
22-10-2018 19:04
Sinds wanneer kunnen knderen geen naakt verdragen?
Sinds hun ouders dat niet meer kunnen? Ze waren toch niet met seks bezig? In het sprookjesbos van de Efteling seks hebben vind ik dan best gestoord ( ja echt gezien), maar dit duid op preutsheid.
De dame had ook netjes kunnen vragen of de kunstenaar en model wat verder weg konden staan ipv meteen de politie. Net of hij crimineel is.
anoniem_6505e2960a66b wijzigde dit bericht op 22-10-2018 19:13
17.90% gewijzigd
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
Doetje89 schreef:
22-10-2018 19:10
Sinds hun ouders dat niet meer kunnen? Ze waren toch niet met seks bezig? In het sprookjesbos van de Efteling seks hebben vind ik dan best gestoord ( ja echt gezien), maar dit duid op preutsheid.
De dame had ook netjes kunnen vragen of de kunstenaar en model wat verder weg konden staan ipv meteen de politie. Net of hij crimineel is.
Veel sprookjes hebben een seksuele ondertoon.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Naakt rondlopen in het openbaar waar anderen er aanstoot aan kunnen nemen is nu eenmaal verboden.

De meeste ouders en kinderen zullen er hun schouders over ophalen. Maar de BSO wil natuurlijk niet dat er ouders zijn die hun contract opzeggen.

Het model had ook best verderop kunnen gaan staan.
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
22-10-2018 19:04
Sinds wanneer kunnen knderen geen naakt verdragen?
Sinds de vertrutting van Nederland steeds harder toeslaat!
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 't belachelijk dat ze niet gewoon wat verder het bos in zijn gelopen.
Zoals ik het lees waren die kinderen al in het bos aan het spelen. Dan vind ik het heel raar om in het zicht jezelf te gaan uitkleden.
Ik vind dat provoceren.
sugarmiss schreef:
22-10-2018 19:21
Naakt rondlopen in het openbaar waar anderen er aanstoot aan kunnen nemen is nu eenmaal verboden.

De meeste ouders en kinderen zullen er hun schouders over ophalen. Maar de BSO wil natuurlijk niet dat er ouders zijn die hun contract opzeggen.

Het model had ook best verderop kunnen gaan staan.
Precies.

Heel raar als je dat niet zelf kan bedenken als model.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vooral heel jammer dat kinderen geen naakt in het echt meer zien - behalve op internet of andere media. Dat vind ik pas een echt probleem.
Hakuna Matata
spinnetje_ schreef:
22-10-2018 19:38
Ik vind het vooral heel jammer dat kinderen geen naakt in het echt meer zien - behalve op internet of andere media. Dat vind ik pas een echt probleem.
Overdrijven is ook een vak. :roll:

Gewoon thuis. En in de kleedkamers van zwemles of voetbal ect.

Waarom moet dat buiten de deur gezien worden? Doordat vreemden zich gaan uitkleden naast BSO kinderen?

Dat zag ik vroeger ( op de potloodventer na) ook nooit.
Alle reacties Link kopieren
spinnetje_ schreef:
22-10-2018 19:38
Ik vind het vooral heel jammer dat kinderen geen naakt in het echt meer zien - behalve op internet of andere media. Dat vind ik pas een echt probleem.
En alleen in een seksuele context.
.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
22-10-2018 19:43
Overdrijven is ook een vak. :roll:

Gewoon thuis. En in de kleedkamers van zwemles of voetbal ect.

Nee hoor. Daar mag naakt ook niet meer.
.
Alle reacties Link kopieren
Het wordt tijd voor een campagne: naakt is DoodBlootnormaal.
.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
22-10-2018 20:01
En alleen in een seksuele context.
Idd.

En ik dacht ook ophef gelezen te hebben over naakt bij sportverenigingen, maar misschien sommige wel en andere niet, dan?
Thuis is niet altijd naakt natuurlijk, niet iedereen doet dat.
Hakuna Matata
Alle reacties Link kopieren
Zo te zien een erg leuk model :)

Maar waarom in een koud bos ipv in een lekker warme studio?
Alle reacties Link kopieren
Naakt is blootgewoon.

Maar ik zie het nut er niet van in om dat bloot poseren op een openbare plaats te doen die niet is aangewezen voor naaktrecreatie. Bos of hartje stad maakt me dan niet uit.

Wacht gewoon even tot de voorbijgangers weg zijn. Los flodderjurkje erover, dan beschadigt je bodypaint echt niet.

De naam van de kunstenaar komt me wel bekend voor.
Heeft die een contract met de NFN?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Knap Liz, Dus jij wilt “tsja” met ons delen? Wat is jouw vraag? :jump:
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
22-10-2018 20:06
Het wordt tijd voor een campagne: naakt is DoodBlootnormaal.
Eens
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Bron Kamagurka
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Wat en aanstellerij. Ik wacht met smart op de eerste topic met een vraag over een kuisheidgordel voor kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Naakt in t bos moet prima kunnen. Maar als je ziet dat er een groep kinderen aan t spelen is dan loop je toch ff 100 meter door om een rustig plekje te vinden voor je kunst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven