Verkeersschool albregt failliet. Opzet of ongeluk

26-06-2019 21:18 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net een heel stuk op internet gelezen

Verkeersschool albregts is failliet .
90+ docenten zijn lange tijd niet uitbetaald en 4000 leerlingen benadeeld en zijn hun geld kwijt. Examens gaan niet door en blijken ook al een lange tijd niet betaald.

Zie de link voor het volledige verhaal van hart van Nederland:https://consent.talpanetwork.com/?TN_RE ... ook.com%2F

Er gaan meerdere verhalen rond op verschillende facebookgroepen enzovoort

Een van de verhalen is dat de eigenaar gisteren avond en middag berichten had gestuurd dat leerlingen moesten betalen binnen een zeer kort termijn ander verviel alles.
ook zijn er volgens verschillende verhalen dat hij al 6 weken in Spanje zit

Ik vind het erg naar opzet ruiken zoveel leerlingen en dan nog failliet gaan? Daarnaast een hoop foto's gezien van e-mails van vannacht om 00.30 of mensen het geld wilde overmaken

Ik vraag me af wat jullie denken:

Opzet of een echt failliesement

Opzet of failliet

Totaal aantal stemmen: 38

Opzet (74%)
Failliet (26%)
anoniem_370959 wijzigde dit bericht op 26-06-2019 21:26
Reden: Onduidelijk en link toegevoeg
55.60% gewijzigd
Ik snap geen reet van wat je schrijft.
Say whut?
Wat stel je voor?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap de nick ook niet...
Alle reacties Link kopieren
https://www.hartvannederland.nl/nieuws/ ... -bedreigd/
dupen, wist niet eens dat dat een werkwoord was, maar het woordenboek erbij gepakt, schijnt het kopiëren van filmmateriaal te zijn...

goed das onzin, maar to doe eens een bronnetje van iemand die zegt dat hij in spanje zit.
Waarom is dit eigenlijk nieuws? Ik ken die hele rijschool niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal even in de tarot kaarten kijken
wat erg dat iedereen tedupen is
helena2 schreef:
26-06-2019 21:23
Ik snap de nick ook niet...

Is Noors :hihi:
waarom maak je een foto van een email? werkt de doorstuurknop niet?
Blijkbaar is er ook een Facebook pagina voor gedupeerden, massale heksenjacht waarin namen, foto's en telefoonnummers worden gedeeld van de 'dader'. Ik snap het probleem niet helemaal, een bedrijf kan toch gewoon failliet gaan? Kut voor alle betrokkenen maar ja.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
26-06-2019 21:26
Is Noors :hihi:
Ahaaaa :lightbulb:
Maar goed, jij moet afrijden dus binnenkort TO?
kopjechino schreef:
26-06-2019 21:29
Blijkbaar is er ook een Facebook pagina voor gedupeerden, massale heksenjacht waarin namen, foto's en telefoonnummers worden gedeeld van de 'dader'. Ik snap het probleem niet helemaal, een bedrijf kan toch gewoon failliet gaan? Kut voor alle betrokkenen maar ja.
wat?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat nu duidelijker is . Ik was helaas met 5 dingen tegelijk bezig en let ik niet op. Jammer dat er dan weer zo wordt gereageerd.heb het nu hopelijk goed aangepast. Op social media lees ik helaas gewoon iets niet altijd goed na of is het in mijn hoofd goed geschreven maar dan als ik het echt goed teruglees is het chaos. Maar das erg off-topic

Om eerlijk te zijn vind ik dit best nieuw ik heb nog nooit gehoord van zo'n grote rijschool failliet gaat . Maar nu 4000 leerlingen gedupeerd. Bedenk je even dat 4000 leerlingen x 1500 euro is dat is een hoop geld wat opeens weg is. Daarnaast is het ook erg verdacht met alle verhalen er om heen

Maar als de verhalen kloppen kan niemand wat doen want zo iemand wordt beschermd door de wet. Wat ik ook ergens raar vind
Alle reacties Link kopieren
Dat is mooi shit.

Ik doe mijn rijlessen ook via een onbeperkt pakket van Albregt. Ik heb morgen rijles, hopelijk hoor ik dan hoe en wat.
Wat is dat voor enorme rijschool dan, met bijna 200 rijinstructeurs? o_o
RikM schreef:
26-06-2019 21:32
Wat is dat voor enorme rijschool dan, met bijna 200 rijinstructeurs? o_o
200? ik snap het wel, het zijn vooral hele oude rijinstructeurs, 90plus
S-Meds schreef:
26-06-2019 21:31
wat?
Klopt het niet?
Alle reacties Link kopieren
Zwartvlekje schreef:
26-06-2019 21:32
Dat is mooi shit.

Ik doe mijn rijlessen ook via een onbeperkt pakket van Aalbregt. Ik heb morgen rijles, hopelijk hoor ik dan hoe en wat.
Zwartvlekje schreef:
26-06-2019 21:32
Dat is mooi shit.

Ik doe mijn rijlessen ook via een onbeperkt pakket van Albregt. Ik heb morgen rijles, hopelijk hoor ik dan hoe en wat.

Ik denk maar zo dat jij morgen geen rijles hebt.

https://www.verkeersschool-aalbregt.com
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
26-06-2019 21:30
Maar goed, jij moet afrijden dus binnenkort TO?
Ben redelijk recent afgereden en het heeft mij een vermogen gekost. Dus ik snap de frustratie wel en het verdriet van de leerlingen . Vele moeten het zelf betalen en dan is in een keer 1500 euro weg. Vaak in delen betalen kan vaak maar in 2 a 3 termijnen. En losse lessen is vaak rond de 1000 euro duurder.
Hræsvelgr schreef:
26-06-2019 21:31
Ik hoop dat nu duidelijker is . Ik was helaas met 5 dingen tegelijk bezig en let ik niet op. Jammer dat er dan weer zo wordt gereageerd.heb het nu hopelijk goed aangepast. Op social media lees ik helaas gewoon iets niet altijd goed na of is het in mijn hoofd goed geschreven maar dan als ik het echt goed teruglees is het chaos. Maar das erg off-topic

Om eerlijk te zijn vind ik dit best nieuw ik heb nog nooit gehoord van zo'n grote rijschool failliet gaat . Maar nu 4000 leerlingen gedupeerd. Bedenk je even dat 4000 leerlingen x 1500 euro is dat is een hoop geld wat opeens weg is. Daarnaast is het ook erg verdacht met alle verhalen er om heen

Maar als de verhalen kloppen kan niemand wat doen want zo iemand wordt beschermd door de wet. Wat ik ook ergens raar vind
waar was je mee bezig dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven