Vrouwen en bier

17-09-2011 15:50 66 berichten
Er is de laatste jaren een bierwereld voor mij open gegaan. Ben benieuwd of er meer vrouwen zijn die het bier hebben ontdekt.

Bier?

Totaal aantal stemmen: 48

Bah (44%)
Een keer een rosébier of een kriekje ofzo (6%)
Witbier met een citroentje op het terras (10%)
Een pilsje in het café gaat er wel in (23%)
Ik begin steeds meer speciaalbieren te ontdekken (6%)
Het is weer bijna bokbierseizoen! (6%)
Bitter, hop en IPA Geen stemmen
Stouts en porters: dark delight (4%)
quote:Star schreef op 17 september 2011 @ 16:22:

[...]

Que? Zag je niemand die je kende en dacht je aan een biercomplot? Hell yeah!
Alle reacties Link kopieren
ik heb ooit twee glazen bier gedronken, ik kreeg buikpijn joh.. ..is dat normaal? durf het nu niet meer. Alleen rosebier maar das volgens mij geen bier. Vind het wel jammer want best wel avontuurlijk aangelegd
Vrouwen en bier een vreselijke combinatie.........en bier stinkt enorm.
quote:Pinkelot schreef op 17 september 2011 @ 16:31:

ik heb ooit twee glazen bier gedronken, ik kreeg buikpijn joh.. ..is dat normaal? durf het nu niet meer. Alleen rosebier maar das volgens mij geen bier. Vind het wel jammer want best wel avontuurlijk aangelegdHet is ook een drankje die je moet leren drinken. Drink het alleen als je het echt lekker vindt natuurlijk! Rosebier is een soort maar niet te vergelijke met andere soorten. Er zijn heel veel soorten, bij wereldwinkels kun je aan bananen en kokosnootbier komen. Misschien lijkt dit je wat..? het klinkt raar maar 't is echt lekker!
Leef van dag tot dag en geniet van elke dag!!
Ik drink in ieder geval bier (pils) als ik uit ga, want ik vind de meeste wijn in kroegen niet te zuipen. En ik kan niet tegen sterke drank.

Verder drink ik graag een witbiertje of een corona op het terras in het zonnetje.

Ook Belgisch trappistenbier weet ik erg te waarderen en een duitse weizener gaat er ook wel in.

Maar ik drink ook graag wijn. Ligt eraan waar ik zin in heb.
quote:anita88 schreef op 17 september 2011 @ 16:38:

[...]

Het is ook een drankje die je moet leren drinken. Drink het alleen als je het echt lekker vindt natuurlijk! Rosebier is een soort maar niet te vergelijke met andere soorten. Er zijn heel veel soorten, bij wereldwinkels kun je aan bananen en kokosnootbier komen. Misschien lijkt dit je wat..? het klinkt raar maar 't is echt lekker!klinkt leuk! ik ga het eens proberen. dank je!
quote:peecee schreef op 17 september 2011 @ 16:33:

Vrouwen en bier een vreselijke combinatie.........en bier stinkt enorm.Geen bierkenner duidelijk.
'Bah'

Je moet het leren drinken kreeg ik altijd te horen, nou ik heb het héul vaak geprobeerd maar vind het nog steeds niet lekker
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Ik ben normaal niet van het bier drinken, kan er niet goed tegen en heb er de volgende dag last van, maar laatst heb ik liefmans bier ontdekt, lekker fruitbier! Dit is nu een van mn favoriete drankjes als ik uitga!
Mwah, ik ben geen bier drinker, ik drink sowieso heel weinig. Op een warme zomerdag gaat een pilsje er nog wel in, maar de geur van bier roept bij mij nare herinneringen op, en op de een of andere manier weerhoud dat mij toch van het drinken er van. Eigenlijk heel stom, alleen vanwege de geur.

Ik geniet wel echt van een groot glas cider!
Vooral dat eerste biertje is zooo lekker. Drink met uitgaan bier. Thuis wijn.
quote:-nora- schreef op 17 september 2011 @ 16:44:

'Bah'

Je moet het leren drinken kreeg ik altijd te horen, nou ik heb het héul vaak geprobeerd maar vind het nog steeds niet lekkerHelemaal eens, net als koffie krijg het mijn keel niet door.
Ik vind bier verschrikkelijk vies!
In de hemel is geen bier, daarom drink ik het al jaaaaaren hier.

SKOL!
Ik vind bier onvrouwelijk . . . . vooral als er ook nog een shagje bij wordt gerookt . . . .
quote:peecee schreef op 17 september 2011 @ 16:33:

Vrouwen en bier een vreselijke combinatie.........en bier stinkt enorm.

Mee eens dat het stinkt.

Maar waarom zou een vrouw geen bier mogen drinken?

Mogen vrouwen dan ook geen shag roken?
Een kus van een vent die net een biertje op heeft... mmmmjamm.
quote:Noorke schreef op 17 september 2011 @ 16:48:

[...]

Helemaal eens, net als koffie krijg het mijn keel niet door.Koffie drink ik nog regelmatig, vanuit het idee om wakker te worden. Maar bij bier bier kun je geen hopen suiker en melk gooien :P
Oei, bieren die ik lekker vind ... moet ik wel diep in geheugen graven, want ik drink het niet meer zo vaak. Meer gewoon een flesje 'normaal' bier, tegenwoordig, maar...

Toen ik nog veel uitging was dat in zo'n kroeg met veel biersoorten. Ik dronk daar graag Kilkenny (iers) Pauwel Kwak (in zo'n mooi koetsiersglas) en zomers Dentergems wit of Wieckse.

Van de bockbieren vind ik eigenlijk vooral Grolsh lekker.
Later is nu
Ik vind de huidige lobby om vrouwen aan het bier te krijgen nogal geforceerd en lachwekkend (met roze flesjes en rosébier), want wat mij betreft drinkt iedereen wat hij of zij lekker vindt.

Ik vind het in ieder geval heel vies.
quote:dreamer schreef op 17 september 2011 @ 17:28:

Pauwel KwakHeb ik nou een dirty mind of klinkt dat echt een beetje ranzig
Hier ook een bierdrinker, en dan graag een Hertog Jan. En straks als er weer bokbier is dan drinken mijn man en ik 's avonds een heerlijk bokbiertje. En zomers vind ik een witbiertje ook niet te versmaden.
Hier ook een Pauwel Kwak-liefhebber.

Verder houd ik van Guinnes, dat vind ik ook echt een bier voor laat op de avond.

In de zon op een terrasje vind ik witbier ook altijd lekker.

Ben verder niet zo thuis in de verschillende soorten bier, sowieso bier met 8 % alcohol of meer vind ik meestal te heftig, ook al is het wel lekker, zoals La Chouffe of van dat zware trappistenbier.

Thuis drink ik meestal een "gewone" Hertog Jan/Grolsch oid, en bij het uitgaan ook vaak van de tap.

Rosébier, tsja, volgens mij neemt niemand dat echt serieus... ? Ik vind het "net niet"... Kriekbier daarentegen vind ik wel lekker, als een licht fruitig biertje. Bananenbier wil ik ook nog eens proberen, dat is Afrikaans toch?
Rosébier is écht zo vreselijk vies!

Nee, geef mij maar een trapistje of een weizener. Of een duveltje natuurlijk.
Gewoon Grolsch uit een flesje.

San Miguel was op vakantie ook wel errug lekker trouwens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven