The Never Ending Question nr. 83
zondag 18 september 2011 om 12:31
@Choco, helemaal niet egoïstisch! Na die enorme ruzie met mijn vriend, 3 weken geleden, kwam ik er pas achter hoe ik me al jarenlang aan iedereen aan het aanpassen ben. Dat zie je zelfs in mijn huis terug! Helemaal geen typisch Julia2 huis! Iedereen zou er kunnen wonen. Ik ben daarom ook op weg naar mezelf. En vind mezelf nu ook heel belangrijk! Goed bezig juist!
zondag 18 september 2011 om 12:43
*Gezellig Julia, leuk gehad? Nu ook aan de kak dan? En ik heb de laatste tijd pas die ingevingen. Was altijd bezig met anderen en daar werd ik niet blij van. Jij dus ook, jeetje we zijn dubbel goed bezig
Ik forum mobiel dus zie geen plaatjes. Mijn plaatje past bij mijn avatar.
Strijk jij en zo ja, wat?
Ik forum mobiel dus zie geen plaatjes. Mijn plaatje past bij mijn avatar.
Strijk jij en zo ja, wat?
zondag 18 september 2011 om 13:20
maandag 19 september 2011 om 00:48
Niet naar dingen die privé zijn - zoals de inhoud van een lade of wat iemand zoal uitspookt oid. Het woord 'nieuwsgierig' associeer ik vooral met een negatief iets en wat de privacy van een ander schaadt. Uiteraard hoeft dat niet zo te zijn, maar ik heb geen affiniteit met het woord.
Welke vakken heb jij op school laten vallen?
Welke vakken heb jij op school laten vallen?
maandag 19 september 2011 om 08:28
Ik heb tijden dat ik heel vaak bij de HA zit, maar dan is er ook altijd wel echt iets. Middenoorontsteking, myoom, ijzertekort, longontsteking, bloedvergiftiging, ganglion onder m'n voet (of all places.....) - zomaar even een kleine opsomming van afgelopen jaren
Aan welke goede doelen geef jij? (of is er een goed doel waar je maandelijks (al dan niet automatisch) aan overschrijft?)
Aan welke goede doelen geef jij? (of is er een goed doel waar je maandelijks (al dan niet automatisch) aan overschrijft?)
maandag 19 september 2011 om 10:05
*Jeetje Lizzl, dat is nogal wat!*
Ik geef aan geen enkel goed doel. Met eigenlijk als simpele reden dat hier nooit iemand aan de deur komt. Ik zou bijv. wel iets willen schenken aan het KWF of de dierenbescherming ofzo. Misschien moet ik toch eens overwegen een vaste maandelijkse bijdrage te gaan geven.
Interessante vraag, ik laat em staan!
Ik geef aan geen enkel goed doel. Met eigenlijk als simpele reden dat hier nooit iemand aan de deur komt. Ik zou bijv. wel iets willen schenken aan het KWF of de dierenbescherming ofzo. Misschien moet ik toch eens overwegen een vaste maandelijkse bijdrage te gaan geven.
Interessante vraag, ik laat em staan!