Vrouwen en bier

17-09-2011 15:50 66 berichten
Er is de laatste jaren een bierwereld voor mij open gegaan. Ben benieuwd of er meer vrouwen zijn die het bier hebben ontdekt.

Bier?

Totaal aantal stemmen: 48

Bah (44%)
Een keer een rosébier of een kriekje ofzo (6%)
Witbier met een citroentje op het terras (10%)
Een pilsje in het café gaat er wel in (23%)
Ik begin steeds meer speciaalbieren te ontdekken (6%)
Het is weer bijna bokbierseizoen! (6%)
Bitter, hop en IPA Geen stemmen
Stouts en porters: dark delight (4%)
Alle reacties Link kopieren
quote:carenza schreef op 17 september 2011 @ 16:51:

Ik vind bier onvrouwelijk . . . . vooral als er ook nog een shagje bij wordt gerookt . . . .

Burp.

Ja ik drink wel eens een witbiertje waarbij ik overigens niet wijdbeens achterover hang waardoor hang buik boven riem uitpuilt.

Gewoon met glas en een schijfje citroen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hier nog een bierliefhebber hoor.

Voor uitgaan en feestjes gewoon pils maar voor op het terras een blonde trappist of palm.

Hebben al verschillende brouwerijen gezien en ook op verschillende terrasjes al bierproeverijen gedaan.

Wijn lust ik ook wel (wit en rose) maar vind bier lekkerder en frisser.
Meerdere mogelijkheden aankruisen kan niet. De eerste is niet van toepassing en de laatste weet ik zo niet of ik die wel eens gedronken heb. Vind een biertje zo af en toe gewoon lekker.

Sinds een vakantie in de Ardennen heb ik de Belgische leren kennen. Leuk om dan allerlei verschillende soorten te proberen. In elk buitenland alleen hun biertjes proberen. Maar nooit meer dan eentje. Als kind mocht ik wel eens een sneeuwwitje. Dan kreeg ik een heel klein scheutje in een glaasje 7-up.
Irish Red Murphy of Paulaner, heerlijk bier!
quote:Pumps_italiaans schreef op 17 september 2011 @ 21:08:

Meerdere mogelijkheden aankruisen kan niet..Het is mijn eigen poll, maar ik had de laatste drie antwoorden allemaal kunnen aanvinken! Ik ben de laatste tijd nogal van de stouts (die smaken naar koffie, chocolade en mocca, jammm!), maar ik hou ook erg van de hoppige varianten. Hoe bitterder, hoe beter! En... het bokbierfestival in de Beurs van Berlage eind oktober staat ook in mijn agenda geblokt!
quote:carenza schreef op 17 september 2011 @ 16:51:

Ik vind bier onvrouwelijk . . . . vooral als er ook nog een shagje bij wordt gerookt . . . .Oeps, that's me
Bananenbier?Nog nooit van gehoord.Waar is dat te koop?

Ik drink meestal wijn maar af en toe een biertje vind ik ook

lekker.We zijn net naar Texel geweest en daar hebben we

Texels bier geproeft.Het typisch Texelse bier heet dan ook

''Skumkoppe'',smaakt zoetig en is erg lekker.Kriek ben ik niet

zo weg van maar rosebier in de zomer dan weer wel.En ik

vind het niet raar dat To zich deze vraag stelt,why not?Ik vind

het een leuk topic.
Ik ben uitgenodigd om binnenkort mee te doen aan een 'Ladies night" bierproefavond, georganiseerd door een vriend van mij. Ik heb mij laten overhalen om mee te doen, maar wat mijn betreft smaakt bier naar kattenpies (1x bier geproefd). Maar ik zal het jullie binnenkort vertellen als ik "om" ben, haha.
We hebben de bierproeverij gedaan in Texel.Dat was erg leuk,

met een rondleiding en danna een bierplankje met 4 kleine

glasjes bier (stond gelijk aan 1 fles bier),4 sorten.
Ik vind bier echt een vrouwendrankje. Volgens mij zit bier vol met vrouwelijke hormonen. Mannen die het drinken, ontwikkelen vrouwelijke trekjes.

Ze beginnen ineens veel meer te praten. Meestal gaat het nergens over.

Ze gaan vaak naar de WC. Soms ook met meerderen tegelijk.

Ze krijgen een speklaagje en soms zelfs enige borstvorming.

Ze denken dat ze goed kunnen autorijden maar zijn een gevaar op de weg.
quote:nouschi schreef op 17 september 2011 @ 19:36:

Gewoon Grolsch uit een flesje.

San Miguel was op vakantie ook wel errug lekker trouwens.

En wat dacht je van Estrella? Mjammie!

quote:Geraldine schreef op 18 september 2011 @ 14:48:

Bananenbier?in de Wereldwinkel. Mongozo heet het
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Ik drink altijd bier, met uitgaan en thuis ook vaak lekker een koud pilsje samen met mijn vriend. Mjam! Vooral Hertog Jan en Heineken.

Jammer dat al die reclames gericht zijn op mannen, daarmee vergeet je een heel grote doelgroep. En vrouwen aan het rosé bier proberen te krijgen vind ik een misdaad. Waarom speciaal bier voor vrouwen maken dat ontzettend vies is. We zijn geen speciale diersoort...
quote:ailien schreef op 20 september 2011 @ 16:16:

En vrouwen aan het rosé bier proberen te krijgen vind ik een misdaad. Waarom speciaal bier voor vrouwen maken dat ontzettend vies is. We zijn geen speciale diersoort...Hear, hear!
Ik drink ook gewoon bier. lekker

Liever baco maar dat is op stap niet te betalen in het tempo waar ik

In drink haha
Loat goan!!!
Ja! Bier! Lekker. Veel graag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven