Wordt 2008 ons jaar?

31-12-2007 15:06 13438 berichten
Alle reacties Link kopieren
mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Hills Hills boy! 22 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009

mama uitger j/m opmerkingen Mimpje27 mrt ? VERLOF! Jobje1 juni ? 18 mrt vlos Missc18 aug 19 mrt vlos WIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Rossianov 0729 mrt22 maart 1e prik Floortjejan 0831 mrtnog even geen MMM Ann17 aprGorgijan 071e IVF poging, 27 mrt echo
Ellein, tonijn uit blik is niet rauw, dat mag dus gewoon! Lekker van genieten dus

Als je de gerookte zalm trouwens verhit, dus bijv in de pasta dan mag het weer wel. Je moet eerst de listeria bacterie even doodmaken :-)

kan niks vinden over zwanger en wintersport, hoogteverschil ed, ik weet het dus niet.
Oh gelukkig! Ben ook verzot op tonijn uit blik. Gaat overal op en doorheen. Pizza, salade, toastjes. Rossia-man zegt altijd dat ik uit moet kijken dat ik geen tonijnschubben krijg! Heerlijk gewoon!
meiden, mag rookvlees eigenlijk?
*effe een beetje off-topic*

Jaaah Rossia, doe ik ook! Koop ik een hele saaie steenoven mozzarella pizza en doe ik er zelf tonijn, kappertjes, rode ui en zongedroogde tomaatjes op! Voelt echt als een feestje, hoef ik niet voor naar de pizzaria!
Weet ik niet Maki.
Nee Maki, dat zou ik ook niet weten.

*off topic* Missc, ik doe altijd een turksbrood doormidden snijden, potje rode tomatensaus met kruiden, blikje tonijn, kappertjes, champignons en soms mandarijntjes. JAMMIE!!
Bep is gek op google

http://www.voedingscentru...ic/Dynamisch/zwangerschap+en+kinderen/zwangerschap/niet+doen_+oppassen+met/

Dus Maki, geen probleem!
Maki rookvlees mag! Net als rauwe ham, dat heeft een speciale bewerking ondergaan.

Heeft dat zenuwachtige gegoogle van mij toch nog nut
zoo en nu heb ik officieel geen zin meer om te werken.. Iedereen zit hier chagerijnig te zijn en te mopperen.. Daar heb ik dus helemaaaaaaal geen zin in bleh... :( ....

Ooh tonijn ga ik ook zo missen.. en lekker zalm op een broodje.

Vrijdag onze borrel.. ik hoop dat iedereen erintrapt dat ik een blaasoontsteking had... ikke zonder zalmbroodjes en wijntje....

Floortje, ik vind je echt niet koel hoor.. Ik kan me heel goed voorstellen dat dat heel moeilijk was.. maar ergens denk ik altijd.. alles heeft zn doel.. al hebben we het nu mss niet door.. uiteindelijk zullen we begrijpen waarom sommige dingen zo gaan...

beetje zweverig.. maar helpt mij wel vaak dingen te relativeren

Kus voor jullie allemaal.... en een hele lading HCG
Dankje Maki voor de HCG! Denk je niet dat het vrijdag van je gezicht af te lezen is dat je zwanger bent?

Floortje, ik vind je ook niet koel. De situatie was toen heel anders dan nu. En wat je zelf ook zegt: anders was het niet geworden zoals het nu is.
quote:Ellein schreef op 06 februari 2008 @ 13:25:

TT mocht je nou besluiten om niet te gaan dan vind ik dat we jouw reisje maar moeten verloten onder de nog niet zwangeren onder ons

Dan moeten jullie ook naast mijn vriendje slapen! Ik weet niet of hij dat pikt... als wel dan lig je in ieder geval naast een scherpschutter
quote:tantetruus schreef op 06 februari 2008 @ 14:13:

[...]

Dan moeten jullie ook naast mijn vriendje slapen! Ik weet niet of hij dat pikt... als wel dan lig je in ieder geval naast een scherpschutter En dat denk ik dat mijn vriendje dan weer niet pikt! Maar overal valt over te praten toch?
Bedankt voor de lieve berichtjes trouwens! En natuurlijk ook een lading HCG van hier!
Hier dan het verloop van mijn afsrpaak vanmorgen;

Heb weer een inwendige echo gehad, omdat ik nog steeds niet ongesteld ben opperde hij zelf al dat ik misschien zwanger zou kunnen zijn. Ik vertelde hem dat ik twee keer negatief getest heb en dat ik zelf denk van niet. Nou de echo liet zien dat ik niet zwanger ben. De eierstokken leken volgens hem nog kleiner. En er was totaal geen enkele activiteit aanwezig daar binnen

Bloedonderzoek was goed behalve het LH was erg hoog. Sperma van manlief is ook goed Gelukkig maar! Heb nu dus een kuur clomid gekregen. Ik hoefde niet te wachten op mijn menstuatie want hij dacht dat ik die voorlopig niet krijg, omdat er gewoon helemaal niets in mijn baarmoeder zit..

Nu dus vijf dagen 1 keer per dag clomid van 50mg en over twee weken echo om te kijken of er ook springende eieren zijn..

Afwachten dus maar weer.

Zijn houding was iets beter gelukkig! Maar blijft een aparte met zijn overjas met bloed bleh

Zo dames ik ga lekker even boodschappen doen en alles proberen van me af te zetten. Want het doet meer met me dan ik had verwacht, die stomme eierstokken...
Bij de plaatsing van mijn verhaal is vast iets fout gegaan want de aanhef is helemaal pleite!!

Ik schreef dat ik even niet oplet en vervolgens hier twee pagina's vol geschreven wordt!!

Heel gezellig!
Dit is te grappig! Misschien komt het wel door de bergluchten van de wintersport. Dan kom ik ook zwanger terug, dan hoop ik dat mijn scherpschutter ook eindelijk zijn werk heeft gedaan

Bedankt voor de HCG, meiden!

Lelie ! Ben blij dat die "aparte" je nu wel medicijnen heeft gegeven. Hoop op een positief resultaat!!
Lieve Lelie,

Wat een gedoe meis... ik wens je heel snel een minimensje in je buik toe!!!!

Een vriendin van mij heeft heel erg baat bij Clomid gehad.. dus ga er voor!!

Ga maar even wat lekkers kopen en jezelf verwennen, heb je dubbel en dwars verdient!

Ik twijfel nog heel erg of ik het die collega toch maar ga vertellen dat ik zwanger ben.. dan kan zij me helpen en kan ik real life tegen iemand aanbleren

Kus!!!
Lelie, fijn dat je clomid krijgt! Ik hoop dat je eieren straks in het rond springen. Hier alvast wat extra HCG!

Ik heb ook nog even gegoogled naar blauwaderkaas: ik kan nergens vinden wat het gevaar dan is, wanneer het niet van rauwe melk is gemaakt! Volgens sommige sites kun je het ook gewoon eten.

Over vis kwam ik ook nog iets tegen: het besmettingsgevaar bij gerookte vis zit 'm in de vacuumverpakking, daar kan zich listeria ophopen in de randjes. Gerookte vis van de visboer mag dus wel!
Oja en als je de kaas verhit mag het sowieso wel.

X
aaaaaah lekker kaasfondue haha... ik heb een snack attack
Lelie, wat fijn dat je nu in iedere geval een "plan" hebt. Ik hoop voor je dat je eieren gaan springen door de clomid. Ook super dat het zaad goed is. Klinkt dus allemaal wel positief! Verwen jezelf maar lekker vandaag, zodat je dan met goede moed over 2 weken weer terug mag naar de gyn!

Die blauwschimmelkaas blijf ik dan gewoon lekker eten hoor! Kan ik bij die vriendin ook gewoon die kaas eten zonder dat ze doorheeft dat ik misschien wel zwanger ben! Haha, dat is dan weer handig!

Maki, wel handig om IRL ook iemand te hebben om het mee te delen. Volgens mij zitten onze kerels niet te wachten op "zeurende" zwangere miepen!
Jeetje wat wordt hier veel geschreven zeg, is bijna niet bij te houden.

Floortje jouw verhaal is gewoon mijn verhaal, heel bizar! Ik heb toen ik 19 was ook een miskraam gekregen na 5 weken zwangerschap. Ook ik ben er heel nuchter onder en heb het idee dat het beter is geweest. Ik denk er nu wat vaker aan maar word er niet verdrietig van, misschien komt dat ook koel over.

Lelie wat een gedoe zeg! Ik hoop dat de clomid z`n werk gaat doen en dat je snel geweldig nieuws te vertellen hebt.

MissB ik hoop dat we snel van je horen hoe je je nu voelt en hoe het nu is met de bloeding, hoop iig dat het allemaal goed gaat!

Jobje wanneer ga jij testen? Misschien heb je het al verteld hoor maar ik probeer alles globaal door te lezen en soms ontgaat me dan iets.

Rossia wat knap dat je toch niet gaat testen en afwacht! Ik heb er zelf gister een testje tegen aan gegooit omdat ik me een beetje `raar`voelde maar het ging helemaal mis. Ik was zenuwachtig dat er maar een paar druppeltjes kwamen, niet genoeg dus om goed te kunnen testen. Het controlevakje bleef blanco dus niet goed gegaan, zonde van het geld. Maar het was toch negatief uitgeslagen omdat het een beetje vroeg is om te testen!

fijne dag allemaal! kus
bah ik snap mijn lijf niet hoor, net heleboel pistachio (hoe schrijf je dat) nootjes gegeten en nu natuurlijk misselijk.

Zucht
Lelie, fijn dat je nu clomid krijgt. Hopelijk krijg je dan op de volgende echo een mooi eitje te zien. Weten ze dan ook precies wanneer het gaat springen, zodat je op het juiste moment kunt gaan klussen?

Floortje, grappig om te merken dat jij als verloskundige ook niet zo nuchter bent en dat je ook op al de signalen van je lijf gaat letten.

Angel, ik ga denk ik zaterdag testen als ik dan nog niet ongesteld ben. Mijn vriend vind het nog allemaal niet zo nodig dat testen, hij vindt dat ik eerst maar een tijdje af moet wachten. Ik denk zelf ook dat ik niet zwanger ben, maar zaterdag wil ik het gewoon zeker weten. Als ik dan negatief test weet ik tenminste zeker dat ik niet zwanger ben en kan ik gewoon rustig mijn menstruatie afwachten. Maar dan baal ik wel dat ik blijkbaar nog geen regelmatige cyclus heb.
Als ik naar je NOD kijk inderdaad wat vroeg om te testen Angel. Maar ik snap je idee erachter. Ik wacht gewoon de volgende ronde netjes af. Hoop dat de ovutesten vandaag binnen komen, kan ik vast inlezen hoe het moet en dan wachten op de klusdagen. Heb er nu al zin in!

Floortje, lekker pistache nootjes!! Hmmmmmm, dat is een misselijkheidje wel waard toch! '

Jobje, spannende dagen voor jou. Kan me voorstellen dat je daarvan baalt. Ik hoop dat het positief uit gaat pakken voor je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven