Winkelen in Belgie

17-09-2011 15:03 21 berichten
Aangezien ik Antwerpen inmiddels wel ken en Brussel momenteel een grote bouwput schijnt te zijn, wil ik eens ergens anders kijken. Welke Belgische stad is nog meer een aanrader?
Alle reacties Link kopieren
In Gent kan je ook leuk winkelen! En als het slecht weer is, het shoppingcenter in Wijnegem :-)
Winkels zijn overal 13 in 'n dozijn. Wat ik wel leuke plaatsjes op zich vind zijn Oostende en Brugge.
Ja en dat wil ik dus juist niet EN. Ik bedoel de H&M en de Hema kan ik hier ook wel heen.

Brugge is inderdaad leuk, maar vond ik niet echt groot qua winkelgedeelte.
Wijnegem...eens Googlen.
Hasselt.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
quote:Star schreef op 17 september 2011 @ 15:10:

Wijnegem...eens Googlen.Als je niet de H&M en Hema wilt moet je wijnegem niet nemen, is ook commercieel en grote ketens Slechte keuze dan van mij. Dan stel ik inderdaad ook Brugge en Oostende voor, al is dat wel wat kleiner..
quote:Belle73 schreef op 17 september 2011 @ 15:15:

Hasselt.Hasselt niet heel erg Nederlands?
quote:StefanieV schreef op 17 september 2011 @ 15:16:

[...]

Als je niet de H&M en Hema wilt moet je wijnegem niet nemen, is ook commercieel en grote ketens Slechte keuze dan van mij. Dan stel ik inderdaad ook Brugge en Oostende voor, al is dat wel wat kleiner..Ik had het al gevonden inderdaad. Jakkes
Ik vind Hasselt niet erg Nederlands, al snap ik niet echt wat je daar mee bedoelt. Ik vind het een leuke winkelstad met veel gezellige café's en restaurants.
Met Nederlands bedoel ik Hema, C&A, M&S mode, Zeeman.
Knokke!
Ik weet niet of die winkels er precies zitten, maar er zitten in ieder geval nog veel andere winkels. Luik vind ik ook een interessante winkelstad.
Leuven is ontzettend leuk, en mooi!
Gent is leuk! Naast de bekende winkels zitten er ook veel orginele winkels (en niet onbelangrijk: leuke cafe's en restaurantjes). Ook leuke vintage. Ik vind Gent echt 'n aanrader!
In Brugge en Oostende valt er niet zoveel te zien vind ik..

Naar welke straten ga je altijd in Antwerpen??

Knokke valt nog wel mee denk ik, maar is wel duur!

Ik zou Gent of Hasselt nemen als je écht niet naar Antwerpen wilt..
Rij dan nog net ff verder door naar Lille.een leuke grote franse stad 20 km over de grens van belgie/frankrijk. Lekker shoppen in de carrefour en broodje eten bij PAUL
O ja, Lille natuurlijk, dat is echt zo'n mooie stad met heel veel interessante winkels.
Ik vind leuven een hele leuke stad. Net wat apartere winkels en heel leuk sfeertje!
Mocht je vijf uur rijden geen probleem vinden dan raad ik je mc arthur glen outlet stores in troyes (frankrijk) aan. Je bent er met gemak een dag zoet. Goed te doen voor een weekendje. Voor een dag is het net te ver, al ken ik mensen die het wel doen.

Je hebt deze outlet ook in roermond, maar dat is niet te vergelijken.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven