Thijmen thijs..???
maandag 19 september 2011 om 10:58
poldervrouw, dopen is tegenwoordig ivm een tweede of derde naam helemaal niet meer zo gebruikelijk hoor. Heb zelf twee namen en ook niet gedoopt, evenals broers, neefjes, nichtjes en vriendinnen!
OT: de combinatie vind ik inderdaad een klein beetje jip en janneke, maar als je het een paar keer zegt wel redelijk makkelijk 'bekken'. Als alternatief kan er vrij veel. Kijk idd eens op het kindernamentopic!
OT: de combinatie vind ik inderdaad een klein beetje jip en janneke, maar als je het een paar keer zegt wel redelijk makkelijk 'bekken'. Als alternatief kan er vrij veel. Kijk idd eens op het kindernamentopic!
maandag 19 september 2011 om 11:11
quote:Confiture schreef op 19 september 2011 @ 11:00:
Ik vind het een beetje klinken als: Suske & Wiske en de verschrikkelijke Thijs Thijmen.
Ik zou iets heel anders bij Thijmen doen. Bart ofzo.
Vind overigens Thijs een veel leukere naam, maar dat is natuurlijk helemaal aan jullie.TO, ik zou het ook niet doen. Eigenlijk helemaal eens met Confiture.
Ik vind het een beetje klinken als: Suske & Wiske en de verschrikkelijke Thijs Thijmen.
Vind overigens Thijs een veel leukere naam, maar dat is natuurlijk helemaal aan jullie.TO, ik zou het ook niet doen. Eigenlijk helemaal eens met Confiture.
maandag 19 september 2011 om 11:25
Maar je gaat toch gewoon maar 1 van die namen in het dagelijks leven gebruiken? Die andere wordt een ' doop' naam? Wat maakt het dan uit? Als jij het mooie namen vindt, lekker doen toch? Als je hem echt zo wilt noemen, dus allebei de namen als voornaam zou ik het niet doen, maar wanneer gebruik je die 2e naam nou?
maandag 19 september 2011 om 11:44
Thijs klinkt leuker, maar de combo thijmen thijs klinkt niet goed. Zou t echt niet doen, je kan één vd namen bewaren voor eventueel een volgend kind. een tweede naam wordt trouwens maar weinig gebruikt, men blijft je toch bij de roepnaam noemen. Voor een tweede naam zou ik dan iets kiezen dat beter past, daar is een speciaal topic voor. Succes
maandag 19 september 2011 om 12:01
quote:Confiture schreef op 19 september 2011 @ 11:00:
Vind overigens Thijs een veel leukere naam, maar dat is natuurlijk helemaal aan jullie.Ook mee eens. Thijs vind ik een erg leuke naam, Thijmen niet zo. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. ik zou er ook een andere 2e naam bij kiezen.
Vind overigens Thijs een veel leukere naam, maar dat is natuurlijk helemaal aan jullie.Ook mee eens. Thijs vind ik een erg leuke naam, Thijmen niet zo. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. ik zou er ook een andere 2e naam bij kiezen.