Plasma kapot en geen garantie meer.
maandag 19 september 2011 om 19:56
Hoi, ik heb ong 4 jaar terug een plasma van philips bij it's gekocht.
Na ong 21 maanden vertoonde deze mankementen.
Vervolgens is de tv binnen een jaar tijd 4 x gerepareerd.
Het betrof een mankement wat veel van deze tv's bleken te hebben.
Afijn uiteindelijk leek 't opgelost.
Maar deze week is de hele ellende weer begonnen.
Uiteraard contact opgenomen met Philips, maar daar was het antwoord: ja mevrouw u kunt de tv daar en daar laten repareren, tegen kosten want de garantie is verstreken.
Ik vind dit onterecht want 't betreft immers een
technisch mankement en niet een defect omdat wij er niet goed mee zijn omgegaan.
En een tv van die prijsklasse moet ook wel langer meegaan dan 4,5 jaar.
Nu vroeg ik mij af er mensen zijn die ook zoiets aan de hand hebben gehad en hoe dit opgelost is.
Of mensen die tips hebben hoe dit op te lossen, want klantenservice geeft telkens als antwoord dat ze niets meer kunnen doen want garantie is verstreken.
Echt balen, kan nu geen True blood kijken
Na ong 21 maanden vertoonde deze mankementen.
Vervolgens is de tv binnen een jaar tijd 4 x gerepareerd.
Het betrof een mankement wat veel van deze tv's bleken te hebben.
Afijn uiteindelijk leek 't opgelost.
Maar deze week is de hele ellende weer begonnen.
Uiteraard contact opgenomen met Philips, maar daar was het antwoord: ja mevrouw u kunt de tv daar en daar laten repareren, tegen kosten want de garantie is verstreken.
Ik vind dit onterecht want 't betreft immers een
technisch mankement en niet een defect omdat wij er niet goed mee zijn omgegaan.
En een tv van die prijsklasse moet ook wel langer meegaan dan 4,5 jaar.
Nu vroeg ik mij af er mensen zijn die ook zoiets aan de hand hebben gehad en hoe dit opgelost is.
Of mensen die tips hebben hoe dit op te lossen, want klantenservice geeft telkens als antwoord dat ze niets meer kunnen doen want garantie is verstreken.
Echt balen, kan nu geen True blood kijken

maandag 19 september 2011 om 19:58
Toen mijn strijkijzer gerepareerd moest worden werd me verteld dat na 3 reparaties een nieuwe werd verstrekt. Geen idee of dat een wettelijke of een winkelbepaling was.
Ik denk trouwens dat je eens contact moet opnemen met de consumentenbond, want ze behoren een deugdelijk apparaat te leveren en dat hebben ze niet gedaan. Volgens mij heb je dus wel degelijk rechten, maar je zult ze zelf uit moeten zoeken.
Ik denk trouwens dat je eens contact moet opnemen met de consumentenbond, want ze behoren een deugdelijk apparaat te leveren en dat hebben ze niet gedaan. Volgens mij heb je dus wel degelijk rechten, maar je zult ze zelf uit moeten zoeken.

maandag 19 september 2011 om 20:06
Deze is nog duidelijker;
http://www.consuwijzer.nl ... hillende_soorten_garantie
Met name het onderste deel, en met voorbeeldbrieven. Je moet in elk geval eerst terug naar de winkel.
http://www.consuwijzer.nl ... hillende_soorten_garantie
Met name het onderste deel, en met voorbeeldbrieven. Je moet in elk geval eerst terug naar de winkel.

maandag 19 september 2011 om 20:23
Ja echt rot zeg.. Ikh ad ook gezeik met fiets, het heeft nog niet helemaal het beoogde eindresultaat (ik wilde mijn geld terug, maar ik kreeg toch nog een keer een nieuwe fiets...) maar juridisch loket heeft me echt geholpen. In amsterdam kun je langsgaan, hoop dat er ook eentje in jouw plaats zit. Je kunt ook met ze chatten overdag, heb ik ook eens gedaan voor iets, en toen gevraagd of ik het mocht opslaan enzo, en dat mocht, en daarmee ben ik toen naar winkel gegaan. Moet je even op de site kijken van juridisch loket.
maandag 19 september 2011 om 20:28
Ik had ook hetzelfde probleem met een laptop gekocht van It's. Na 13 maanden kreeg ik er problemen mee.
Van Hp krijg je 1 jaar garantie en als consument heb je recht op een product dat gem. 3jr meegaat.
Omdat It's het heeft verkocht bleken zij verantwoordelijk te zijn en niet de fabrikant.
Heb een juridisch loket gebeld en de vrouw zei dat het lastig zou worden omdat It's failliet is en omdat andere 'schulden' voorrang hebben. Het zou lang duren tot mijn zaak behandeld zou worden, dus heb het maar laten gaan.
Van Hp krijg je 1 jaar garantie en als consument heb je recht op een product dat gem. 3jr meegaat.
Omdat It's het heeft verkocht bleken zij verantwoordelijk te zijn en niet de fabrikant.
Heb een juridisch loket gebeld en de vrouw zei dat het lastig zou worden omdat It's failliet is en omdat andere 'schulden' voorrang hebben. Het zou lang duren tot mijn zaak behandeld zou worden, dus heb het maar laten gaan.
maandag 19 september 2011 om 20:30
Thnx voor de tip yellow.
Ik hou helemaal niet van dit getouwtrek, maar om het er zomaar bij te laten is ook niet mogelijk.
Daarvoor heeft die televise een rib uit mijn lijf gekost en dacht ik een goed A product aan te schaffen ipv een goedkoper B.
Blijkt het achteraf gewoon een dure B keuze te zijn.
Ik hou helemaal niet van dit getouwtrek, maar om het er zomaar bij te laten is ook niet mogelijk.
Daarvoor heeft die televise een rib uit mijn lijf gekost en dacht ik een goed A product aan te schaffen ipv een goedkoper B.
Blijkt het achteraf gewoon een dure B keuze te zijn.
maandag 19 september 2011 om 21:06
Wat balen.
Ik heb enkele jaren geleden precies hetzelfde gehad.
Ook een philips, bleek achteraf een model te zijn waar veel mis mee was. Maar helaas was dat niet bekend toen wij hem kochten. Was ook een prijzige tv.
Ook een paar keer gerepareerd, daarna kon hij mij het grofvuil.
De winkel kon niks, die stuurde mij naar philips. Philips kon hem maken voor meer dan ¤600,-. Van alles geprobeerd, maar niks werkte. Daarom staat er sinds enkele jaren geen philips tv meer in mijn huis.
Heel veel succes ermee en ik hoop dat het voor jou beter uitpakt...
Ik heb enkele jaren geleden precies hetzelfde gehad.
Ook een philips, bleek achteraf een model te zijn waar veel mis mee was. Maar helaas was dat niet bekend toen wij hem kochten. Was ook een prijzige tv.
Ook een paar keer gerepareerd, daarna kon hij mij het grofvuil.
De winkel kon niks, die stuurde mij naar philips. Philips kon hem maken voor meer dan ¤600,-. Van alles geprobeerd, maar niks werkte. Daarom staat er sinds enkele jaren geen philips tv meer in mijn huis.
Heel veel succes ermee en ik hoop dat het voor jou beter uitpakt...
maandag 19 september 2011 om 21:24
Draakje, ik ga het proberen maar ik creed dat die van mij ook bij het grof vuil kan.
Heb even op internet gestruind en blijkt dat dit model en nog ander hetzelfde probleem hebben.
Voor mij ook geen Philips meer, ze boden me overigens wel 20% korting op nieuwe tv, heb hier erg om moeten lachen.
Zwager heeft er een van een B merk, gelijktijdig gekocht , 800 euro goedkoper, groter beeldscherm en die van hem werkt nog perfect.
Heb even op internet gestruind en blijkt dat dit model en nog ander hetzelfde probleem hebben.
Voor mij ook geen Philips meer, ze boden me overigens wel 20% korting op nieuwe tv, heb hier erg om moeten lachen.
Zwager heeft er een van een B merk, gelijktijdig gekocht , 800 euro goedkoper, groter beeldscherm en die van hem werkt nog perfect.

maandag 19 september 2011 om 23:07
maandag 19 september 2011 om 23:56
Oh dat is wel een hele goede Safiya.
Had nl de polisvoorwaarden doorgelezen daar stond dat van de wachttijd.
Maar omdat de verzekering aansluitend aan de vorige liep zou het wel raar zijn als het dan niet mogelijk is.
Ook dat zet ik op mijn lijstje voor morgen, thnx
Molly, aantal van de problemen met deze tv kwam ik oa op forum van trosradar tegen.
Dus misschien idd een idee.
Had nl de polisvoorwaarden doorgelezen daar stond dat van de wachttijd.
Maar omdat de verzekering aansluitend aan de vorige liep zou het wel raar zijn als het dan niet mogelijk is.
Ook dat zet ik op mijn lijstje voor morgen, thnx
Molly, aantal van de problemen met deze tv kwam ik oa op forum van trosradar tegen.
Dus misschien idd een idee.
dinsdag 20 september 2011 om 15:53
Misschien verzacht dit te pijn een beetje, True Blood kan je ook hier online kijken: http://watchseries.eu/serie/true_blood
Ik hoop dat alles in orde komt met je tv.
Ik hoop dat alles in orde komt met je tv.