Lijf & Lijn alle pijlers

Hoe is je figuur?

31-08-2011 02:24 151 berichten
Heb je een gitaarfiguur, een perenfiguur, een rechthoekfiguur, een regentonfiguur en hoe ga je daarmee om als je een keer gaat zwemmen?

Zelf heb ik een regentonfiguur sinds ik zoveel dikker ben geworden.

Als ik ga zwemmen doe ik een bikinibovenstukje aan en over mijn bikinislip schuins geknoopt een korte omslagdoek. En ja.. zo ga ik ook het water in. Want ik ben ijdel en wil mijn lelijke figuur zoveel mogelijk flatteren.

Voor het opleuken draag ik vaak ook felle gekleurde nagellak op mijn tenen. We willen toch allemaal zo mooi mogelijk voor de dag komen?
Alle reacties Link kopieren
.
das minder ster.

verschil per persoon suzy. ik weeg 58 en ben 1.62 en niet te dik. alleen klein vetbuikje en wat op heupen maar vind het niet misstaan. ik zal mezelf morgen even meten (doe ik altijd vrijdags) maar kom niet boven de 100cm omtrek uit. ideale maten zijn er eigenlijk niet, is gewoon kijken wat bij jou het mooiste staat.
Klinkt als een goed figuur Nijntje! Mag je best trots op zijn!

Het heeft bij mij een poosje niet zo lekker gelopen allemaal en ter compensatie ben ik gaan eten. Eens in de zoveel tijd ben ik mijn gewicht zat en schakel ik 100% om tot er weer even een dalletje is. Best wel een emotie-eter dus. Daarnaast ben ik als ik het druk heb nogal van de makkelijke maaltijden, dus stoommaaltijden, patat halen, wok halen, pasta's... En ik laat me te snel verleiden voor een vet(tere) hap onderweg dan dat ik brood mee neem!

Weet dus waar het aan ligt hoor Maar zelf acceptatie valt en staat noet alleen met gewicht!
ahh ja herken het. als ik me rot voel ga ik ook eten. En nu vind je het heel erg of accepteer je het meer?

ik ben door emotie eten gelukkig aangekomen waardoor ik nu op dit gewicht zit. paar jaar terug geen vrouwelijke vorm aan mij te zien.. en veelste dun..

hoop dat ht nu wel wat beter bij je loopt.

nu ga ik er snel vandoor

liefs
quote:noodles schreef op 31 augustus 2011 @ 20:13:

ik denk dat ik toch een peerfiguur heb, al heb ik geen smalle schouders. Maar ik ben wel slanker aan de bovenkant, het gaat bij mij altijd op heupen en dijen zitten als ik aankom.

ja dat heb ik dus ook. maar volgens mij is zandloper toch wat meer dat de schouders ongeveer even breed (of ietsje breder zoals bij mij) zijn als de heupen.

maar goed vandaar dus dat ik twijfel tussen peer en zandloper....

al is boven niet perse smaller dan beneden omdat ik dus niet erg smalle schouders heb.

denk dat ik er maar een 'zandpeer' figuur van maak
Helene31:

ben jij dat echt in die trouwjurk.

Lijkt mij dat je een slanke gitaar bent, of niet?
Volgens een vriendin: een colaflesje..is dat goed of niet?
Leuk, ik kan mezelf nog niet vinden op de T&S site, dus ga wel even meten. Ben de afgelopen maanden nogal wat aangekomen dus ik hoop denk dat ik inmiddels een zandloper ben! sowieso een supersmalle taille, maar ik weet niet of mijn schouders breder zijn dan mijn heupen of zo.

OT: overigens maakt dat me voor bikini/strand niet uit. Wat ik daar met mijn figuur doe is zonnen, zwemmen en wat ik verder maar wil zonder rare doeken of jurken
Ik ben een heel klein zandlopertje. Ik ben klein (1.60m) en schriel (91-57-84), met grote borsten (70D, soms 70DD, vreemd genoeg).

Een triangelbikini o.i.d. is dus niet aan mij besteed! Het moet vooral stevig zitten en steun geven. Ik let er verder niet zo op hoe ik eruit zie in bikini hoor. Ik kijk ook niet echt naar andere vrouwen.

Alles is gelukkig mooi in proportie, ik heb geen korte benen ofzo (al vindt mijn lange vriendin dat wel, maar dan moet ze mij niet met zichzelf vergelijken haha). Maar die borsten... word er soms niet zo vrolijk van. Ach, ik ben wie ik ben en daar doe ik het mee!
anoniem_112718 wijzigde dit bericht op 02-09-2011 17:40
Reden: maten verkeerd opgeschreven
% gewijzigd
Time spent with a cat is never wasted
quote:cynthiao schreef op 02 september 2011 @ 16:35:

Helene31:

ben jij dat echt in die trouwjurk.

Lijkt mij dat je een slanke gitaar bent, of niet?

Het is helaas mijn alterego

Ik ben, zoals ik zei, ietwat forser.
Saeva:

ook een goede oplossing voor een rond figuur een badpak met een rokje.

Persoonlijk vind ik mijn eigen oplossing ook goed.

Ik heb weinig buste en dan staat een bloot middenrif nog net iets mooier onder een los bikinibovenstukje.
Op het moment het figuur van een strijkplank. Ben door ziekte en medicijnen veel afgevallen (1.78 mtr en 54 kg nu, dat was dus 67 kg)

Ik had al maar een maatje 36, maar nu is zelfs dat te groot....

Voor dit alles had ik geen klagen, en ik heb ook nog drie zwangerschappen gehad. Bij twee ervan kwam ik in totaal 30 en 33 kg aan.

Dus eerst was ik wel tevreden, maar nu toch iets minder.
Lang en slank, and i hate it.
Na gisteren nog eens goed gemeten te hebben ben ik er achter dat ik een zandloper figuur heb !

Nu nog mijn buikje weg en dan ben ik helemaal tevreden
Ik ben een slanke zandloper. Nog wel, want ik ben zwanger. Tot nu toe (13 weken) nog geen gram aangekomen, maar dat zal nog wel komen, vermoed ik zo...
Cuniculus, dat weet ik wel zeker dat dat zandloper figuurtje verdwijnt. Je kont groeit aan je rug en aan je benen dicht. Het wordt aan de zijkant een rechte lijn, geen porem .

Maar als het goed is, is dat maar tijdelijk
Haha, nou, dat belooft veel goeds! Ik heb het er voor over
Ik ben cornet.... ook wel atletisch gebouwd... maar dan met wat teveel vet op buik, billen en benen!

Ik zwem om te zwemmen met een badpak.
Ik ben een peer. Als ik aankom worden mijn billen, benen en heupen dik, de rest blijft slank. Ik heb mijn peervorming gelukkig onder controle, zodat ik redelijk in proportie ben boven en onder... ik ben dus een peer in disguise?
Cuniculus:

je gaat tijdelijk een regentonfiguur krijgen nu je zwanger bent.

Ik ben niet zwanger maar heb wel het regentonfiguur van een constant "zwangere vrouw".
Wie een gitaarfiguur heeft kan goed opscheppen met haar figuur door een zwart badpak te dragen.

Daar zie je dit mooie, door alle vrouwen benijde figuur, het beste in omdat je dan heel goed de contouren ziet.
Ik heb geen idee hoe je mijn figuur noemt. Ik ben slank, 1.75 m en 57 kilo, met kleine borsten en best wel een kont. Ik ben wel bij met mijn figuur, al hadden mijn borsten wel wat groter gemogen en ik had wel iets meer taille willen hebben. Verder niks te klagen.
euh.....mijn figuur....hmmm....die is interessant. Laat ik het zo zeggen: mijn vooraangezicht is het mooist Ik heb niet eens zo'n heel dikke kont en mijn benen zijn ook niet gek, maar die buik......:-( die kan wel wat minder.
Ritmeester:

dit is inderdaad het re gentonfiguur: bol aan de zijkant en van voren, geen taille dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven