Geld & Recht alle pijlers

Plasma kapot en geen garantie meer.

19-09-2011 19:56 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb ong 4 jaar terug een plasma van philips bij it's gekocht.

Na ong 21 maanden vertoonde deze mankementen.

Vervolgens is de tv binnen een jaar tijd 4 x gerepareerd.

Het betrof een mankement wat veel van deze tv's bleken te hebben.

Afijn uiteindelijk leek 't opgelost.

Maar deze week is de hele ellende weer begonnen.

Uiteraard contact opgenomen met Philips, maar daar was het antwoord: ja mevrouw u kunt de tv daar en daar laten repareren, tegen kosten want de garantie is verstreken.

Ik vind dit onterecht want 't betreft immers een

technisch mankement en niet een defect omdat wij er niet goed mee zijn omgegaan.

En een tv van die prijsklasse moet ook wel langer meegaan dan 4,5 jaar.

Nu vroeg ik mij af er mensen zijn die ook zoiets aan de hand hebben gehad en hoe dit opgelost is.

Of mensen die tips hebben hoe dit op te lossen, want klantenservice geeft telkens als antwoord dat ze niets meer kunnen doen want garantie is verstreken.

Echt balen, kan nu geen True blood kijken
Dank je Bammetje, kan ik in ieder geval de aflevering van afgelopen maandag bekijken.

Heb inmiddels antwoord van Philips, ze kunnen misschien wel wat doen.

Maar kosten reparatie ( met de onzekerheid dat ie dan gerepareerd is) zijn voor eigen rekening want tv is immers 'al' 5 jaar oud.

Even bedenken wat ik daar nou mee moet.

Vandaag weinig tijd gehad om een en ander verder uit te zoeken.
Als 'n tv (of wat voor apparaat ook) 4 keer binnen de garantietermijn kapot gaan aan 't zelfde technische probleem, dan had ik nog binnen die garantietermijn 'n nieuwe gevraagd.
Ja elninjoo, ik vind het achteraf knap stom dat ik dat niet gedaan heb.

Maar kan helaas niet meer terugdraaien.
Hier ook problemen bij de It's. Sony tv van 1500 euro net 2 jaar uit en dus geen garantie meer. Konden en wilden niets voor ons doen, ja reparareren a 600 euro.

Wij hebben nu een philips ambilight en zijn daar heel tevreden mee. Nooit van mijn leven koop ik meer iets bij die klantonvriendelijke winkel. Jammer dat ze een doorstart hebben gemaakt. Gunde die arrogante chef de eeuwigdurende bijstand!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven