Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Grrr ik word altijd zo naar van die belafspraken van het WKZ, zit weer de hele dag vastgeplakt aan de telefoon en dan belt dr B om half 6 ofzo. En nu loopt Mr J met een vieze poepluier en een vriendin zou om 3 uur komen. Nou die belde net dat ze eraan komt en dan doe ik daarna snel die stinkluier.

Compu, ik gebruik ook de commode nog heel veel. Als Jonathan onder de douche gaat (wij gaan altijd samen) dan leg ik het aankleedkussen op de wasmachine. Maar ja in het nieuwe huis staat die niet meer in de douche dus daar moet ik nog wat op verzinnen. Ik hoor vaak dat ik niet streng genoeg ben, maar ik kan het ook niet zo goed, op de een of andere manier denk ook wel omdat Jonathan niet helemaal gezond is dan ga je er zachter mee om denk ik.
Stressed is just desserts spelled backwards
Juud, ik vind het echt dapper dat je aan de beugel gaat. Ik zit er ook wel eens over te denken want ik baal echt van mijn gebit. Ik heb er al gehad toen ik 16 was maar nu staat het weer net zo scheef dus ik vraag me ook wel af of het zin heeft, blijkbaar willen mijn tanden niet anders dan lelijk en onhandig zijn
Ik ben hier. was met L in de tuin aan het spelen.

Compu, ik douche met L gewoon 's ochtends als ik zelf alleen zou douchen. Berend slaapt dan nog of ligt in zijn bedje te spelen. En s avonds doe ik laurens alleen in bad als berend even een avondtukje doet of als lief al thuis is. beetje creatief zijn hoor Wanneer douche jij dan? Kan je CG niet meenemen dan? Is erg gezellig hoor. Ik heb ook een ruime douche, dat scheelt. Laurens speelt wat op de grond ofzo, heel gezellig.

Oei, berend is aan het drinken en wordt teveel afgeleid door dit getyp. Straks bijt ie weer, dus ik ben weer weg. Ga zo naar de kroonluchterplee kijken
Als Star het durft
Hmmm kreeg zomaar visite dus nog niet kunnen reageren. Ik ga vanavond in de herkansing!
Toilet is gaaf Juud!
Toilet is idd gaaf Juud! Mooi behang!!!! Dat behang had ik gekocht om onze slaapkamer op te pimpen maar die gaat nu mee naar het nieuwe huis voor de werkkamer.

haha arme M en tijdelijke collega. Robine van der Meer kwam idd langs maar was een naamgenoot. Hij was dus zelf voor de gek gehouden door het bedrijf. Zaten ze daar met zijn tweetjes helemaal netjes gekleed in wolken aftershave gehuld.
Hahahahaha ik vermoedde al zoiets
Juud, ik zou dan van die doorzichtige plakkers kiezen, die zijn altijd wel mooi.

Ik kan ook geen foto's meer plaatsen, terwijl ik er vrijwel niks op heb staan (andere MSN groep), heel maf.

Ik ga op zoek naar die wc!

Star ook voor de beugel? Zit je al bij een bboer?

Ik heb 6 jaar beugels achter de rug. Ik heb ze allemaal gehad.

Heb jij een beugelverleden (klinkt wel zwaar he!)?

Over douchen Amalia, ik douche 's avonds. Als ik het overdag zou doen, zet ik haar in het bedje. Samen douchen vind ik echt lastig, als ik me afdroog, dan bilschuift ze overal naar toe en dat vind ik vies.

Je moet idd creatief zijn, ik heb er nu wel een beeld van hoe je het doet.

Mal, wat vind jij (behalve de grote zorgen moeilijk) t.a.v. J.?

Vandaag ging ik met vriendin en haar peuter naar de speeltuin. Erg leuk, maar hoe dat dat bij ons gaat: eerst moet ik CG voorbereiden (met gebaren), want het is snel onverwachts. Dan extra aankleden, want bilschuiven in de winter is erg koud. Daar aangekomen went ze pas na een uur. Maar dat is er niet. Dus 3 keer glijden, dat was leuk, maar verder til ik 0.30 min. een zware peuter.

Thuisgekomen was ze ontdooid (letterlijk), maar het was dan wel haar eigen huis. Herkenbaar?

Goeie van R. van der Meer!
Een beugelverleden

Ik heb 'm al bijna een jaar Compu, mag er hopelijk bijna uit! En ja...ik heb een verleden....al eerder een gehad van 14 tot 16.
Juud, ik heb niet het goede ww opgeslagen. Kun je 'm ergens geven?
Mamax, wat schattig dat huilende korte koppie op de blog..
Ooh Mal dan krijg jij een hele mooie werkkamer! Kun je een beetje behangen?

Ik heb vroeger ook beugels gehad en ze stonden recht maar de tandarts had er naderhand gen ijzeren draadje achter geplaatst dus ze weer van hun plek. Helemaal nu ik zwanger ben gaat alles nog schotser en schever staan en zodra ik bevallen ben staat alles weer redelijk recht, stom he! Zijn jouw tanden wel mooi recht gebleven Compu?

Compu kan ze niet tegen onverwachte gebeurtenissen?
quote:compu schreef op 06 februari 2008 @ 20:35:

Juud, ik heb niet het goede ww opgeslagen. Kun je 'm ergens geven?Link staat op de group bij babysites
Goed zeg Star! 2 Beugelverledens dus.

Zeg eh.. beugel eruit, baby erin?

Ik bedoel, gaan jullie er al voor ff recht op de man af?
Ik heb de link, maar kan er niet op.. Ww is dan 4 letters en niet juist?
haha compu!
Nee Juud, voor een slechthorend kind is alles onverwachts. Dus continu communiceren.

Ik ben laatst naar mijn ortho geweest. Ze was nog erg tevreden en ik ook.

Wilde mijn gezicht daar weer eens laten zien, was leuk.
Ik weet ook je wachtwoord niet meer Juud, dus heb de pimpplee nog niet gezien.

Ha ha goeie Mal, van die R van der Meer! Arme vent van je, zat ie daar helemaal netjes.

Nou Star, antwoord graag!

Compu, ik snap dat het wat moeilijker is met CG omdat ze nog niet loopt (douchen). Maar toen Laurens nog niet liep gingen we naar een tijdelijk huis verhuizen met een kleine douche en zonder bad. Toen zette ik 'm vaak bij me in de douchebak, deed de stop erin zodra ik uitgezeept was zodat er een klein badje ontstond. Dan ging ik me afdrogen en speelde Laurens nog wat in het 'badje'. Daarna droogde ik hem af. Nu laat ik hem nog even onder de douche staan terwijl ik me afdroog. Soms wil hij er ook al uit, dan sla ik een grote handdoek om hem heen en dan gaat hij rollebollen over de grond van de badkamer. We hebben daar vloerverwarming en die doet het eindelijk sinds 2 mnd en sindsdien is hij niet meer van de vloer weg te slaan, ha ha!

Ooh, lastig zo in de speeltuin. Dat is dan ook niet een leuk, makkelijk uitje. Maar als je wat vaker gaat herkent ze het misschien en ontdooid ze sneller, of werkt het niet zo?

Getsie, niets op tv vanavond...of mis ik iets?
hier geen beugel, nooit gehad ook. Ook geen getrokken verstandskiezen, maar wel 1 kroon. En natuurlijk de nodige gaatjes. Ik ben nu al meer dan een jaar niet naar de tandarts geweest. Ik weet echt niet wanneer ik dat nou kan doen met 2 kinderen. Verzin daar eens iets leuks voor als oplossing Compu Ja, even bij mijn zus zetten natuurlijk... Ik moet echt eens gaan, maar heb nog geeneens een tandarts hier..
Antwoord: Nee. Vent ziet nog steeds beren en we willen eigenlijk naar buitenland verhuizen weer,
Amalia, wat vervelend voor Berend. Ik hoop dat het meevalt en dat hij geen spreidbroekje hoeft!

Jinny, vaatwasser stuk? Balen! Alweer gemaakt ondertussen?

Hoe gaat het met Thomas?

Suze, fijn nog 12 dagen dus. Lekker aftellen en dan met frisse start aan de nieuwe baan!

Zo Noosje dat is een lekkere meevaller van de rente! Beter!

Cin, leuk zeg, die moederdochter dingen! Hihi..leuk dat Sam ook haar mooie ( dure ) jurk aan wilde!

En nog een bult over gehouden aan het treinincident Star?

Bridges, balen dat Ties zo ziek is. Jakkes, oorontsteking. Ik hoop dat het over is, als je moet bevallen.. daar zit je niet op te wachten een ziek mannetje!

Juud, hoe was het met je gaatjes? Ben je nu klaar bij de tandarts, of heeft ie spontaan nog meer gevonden?

Tja ik ben al vanaf week 6 in die kan aan het piesen. Niet echt mijn hobby, maar wel voor een goed doel, toch?

Ris, dat was wel even schrikken met Mark! Fijn dat het verder wel goed gaat!

Zo Lianne nu al aan de verkering? Hihi.. Schattig hoor!

Helen, dat gevoel had ik ook hoor. Ik vond het zwanger zijn helemaal geweldig! Ik kan me voorstellen als je geen wens voor een 2de kindje hebt, dat je dat gevoel dan wel mist!

Spannend, koopcontract getekend! Nu is het echt! Gefeliciteerd!

CD, wat gaat het toch snel. Twan alweer 11 dagen oud! Fijn dat je een leuke kraamhulp had!

Lekker dan Mamax, nu is Sam aan de beurt. Nou ja, gelukkig doen ze het omste beurt en niet tegelijk!

Kokos, lekker dan van de psz. Het verschilt echt per regio volgens mij. Hier zijn ze een aantal psz aan het sluiten omdat er teweinig animo voor is.

Haha Mal, ik zie het al helemaal voor me. Helemaal netjes in pak enzo en dan die teleurgestelde gezichten als er iemand anders binnen komt lopen!

Compu, ik gebruik de commode ook nogsteeds. Om aan en uit te kleden en luier te verschonen. Wassen dan gaat Tobias mee in bad of onder de douche.
Star, naar buitenland verhuizen? Zo hé... Stoer!

Zo ik heb eigenlijk niks bijzonders te melden.

Ga ff film kijken, alleen. Vent heeft de hele week avonddienst. Jakkes. Alleen eten, alleen s avonds...niet gezellig dus.
Amalia, ik heb geen douchebak, jammer. En als ze de douche vasthoudt, is alles drijfnat.

Lekker die vloerverwarming! Dat is toch wel een pre als je een huis koopt (en een bad!).

Vaker naar de speeltuin doe ik straks weer, als het een aangenamere temperatuur is. We hebben achter ons huis een speeltuintje (met verdwaalde wietzakjes!).

Vanavond nw. programma van JJ van der Wal, maar wat laat.

Tandartsoplossing: er wordt altijd geadviseerd om de kids vanaf jongsaf aan mee te nemen. 1 In Maxi Cosi en ander kijkt geinteresseerd toe. Laurens mag zelfs al op de stoel als hij dat wil.

Oja, wat spannend met Berend en zijn heupjes. Had ik nog niet gezegd.

Star, hier ook een man die beren ziet.

Ojee, wil hij naar zijn homeland? En jij?

Op het Kletsgroepje zit iemand in die situatie nu (hij gaat zeker, zij twijfelt), lastig is dat..

Naatie, echo ingelijst?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven