Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oja, en leuk Mal, volgende meeting bij jullie! Dat is voor mij ook te doen qua afstand met 2 kids, dus ik hoop dat ik erbij kan zijn dan! Erg leuk!

hier heeft M dus een afspraak mee als het goed is
Stressed is just desserts spelled backwards
Hallo!

Mal, ik zou M. maar goed in de gaten houden, hi, hi.

Meeting, ben ik altijd voor!
Ooooo Robine van der Meer! Ja da's wel een leuke meid.

Grappige reactie van M trouwens, helemaal zenuwachtig.
Die is toch samen met

Ik wens hem veel succes!

Hel, bij mijn weten is het koopcontract alleen met de makelaar. Pas bij de notaris komt ook de verkopende partij erbij. Deel de bonbons anders hier rond! (weet je trouwens dat hier in de buurt een bonbonfabriek zit waar ze de lekkerste handgemaakte bonbons verkopen en dat ook nog voor een leuk prijsje?)

Amalia, ik hoop dat het meevalt met Berends heupjes!

CD en Jin, fijn dat de borstvoeding zo lekker loopt!

Ga even een broodje eten met Max. Die is eindelijk van de diarree af, nu is Sam aan de beurt . Ik word er schijtziek van!
Vanochtend gebeld door mevrouw van de psp.

Ik had Lianne opgegeven voor de woensdagochtend. Per 1 februari had ik afgesproken, mits er plaats was.

Nou was vriendin gisteren op visite en haar jongste zit ook op de psp, zij was gebeld dat een vrouw haar kindje op de vrijdagochtend wilde plaatsen en toen werd vriendin gevraagd of ze haar jongste naar de vrijdagochtend wilde plaatsen. Dat verbaasde mij al. Maar wat zegt vriendin? Ze is daarna nog 2x gebeld met dezelfde vraag. Dus op gegeven moment heeft zij gezegd dat ze toch duidelijk genoeg was geweest en dat ze het niet 'prettig' vond dat ze haar alweer belden.

Nu had ik het er net over gehad dat ik ook wel een berichtje/telefoontje van de psp verwachtte, het is tenslotte 1 februari geweest.

En ja hoor, vanochtend ging de telefoon. Er was nog geen plaats, of ik Lianne (je raadt het al) naar de vrijdagochtend wilde plaatsen. Dus ik:"Nee, dat wil ik niet, ik heb de woensdagochtend opgegeven". Verder geen uitleg gegeven, want dat ben ik haar niet schuldig.

Toen begon ze over een andere psp! Dus heb ik weer gezegd dat ik Lianne persé op die psp wil hebben en niet op een andere.

Komt erop neer, dat Lianne misschien per 1 maart terecht kan, maar het kan ook juni worden. Ik vind het allemaal zo onduidelijk, ze geven op die manier ook niet echt een visitekaartje af, zeg maar.
Goedemiddag Star en Mamax

Sterkte ermee, Mamax. Met jou wel alles oké?

Tijd voor een boterham. Ciao.
Nee is niet met hem volgens mij Mamax. Een of andere zakenman dacht ik.
Robine en haar vriend Mark Vanderloo hebben op 6 februari 2004 een dochtertje gekregen: Emma Paula.

Dit is 'm. Calvin Klein model. Kan M. daar tegenop?
O je hebt gelijk Mamax. Dacht dat het Ferry Somogoyoyoyoyoy dinges was.
Haaai Kokos. Lullig hoe gaat met psz. Idd, je bent ze geen uitleg schuldig!
Ik weet ook nog dat ze daarna nog een kindje hebben gekregen, maar ik weet niet hoe die heet. Misschien kan M. ons dat vanavond vertellen. Op die foto van mij lijkt hij inderdaad wel op Ferri.

Kokos, de vrijdag is zeker geen populaire dag bij de PSZ?! Met mij gaat het (nog) goed, vooralsnog hebben ze me niet aangestoken.
quote:Star schreef op 06 februari 2008 @ 12:21:

Dit is 'm. Calvin Klein model. Kan M. daar tegenop? Hij heeft wel net zo'n mooi sixpack (onder zijn vetjes)
quote:Star schreef op 06 februari 2008 @ 12:21:

O je hebt gelijk Mamax. Dacht dat het Ferry Somogoyoyoyoyoy dinges was.

Dat is een tijdje m'n onderbuurman geweest toen ie nog in GTST zat. Stonden de bakvissen op de vuilniscontainers voor het huis, erg grappig (maar nooit gesnapt wat er leuk s aan die jongen, hij is in het echt nog heel klein ook trouwens)

Mamax, hangemaakte bonbons bij jou in de buurt? Waar? Mmm, als ik vanmiddag nog over heb zal ik ze hier uitdelen, haha!

CD, wat klink je gelukkig! Kraam weg, jammer hoor. Ik viel toen ook echt even in een soort gat, voor het eerst alleen met baby (jij 2 dus nu...). Heej, maar wat lees ik, er komt dus een nummer 3?! Jij durft, na 11 dagen
Volgens mij zit M me gewoon voor de gek te houden. Zij hoeft toch voor het geld niet bij een verzekeringsmaatschappij te gaan werken? Nou ja, ik hoor het vanavond wel.
Leek mij ook al Mal. Volgens mij doet ze niks
Ik zou ook mooi heulemaal niks doen als ik zo'n CalvinKlein-model als man had, die kan toch wel aardig wat centjes verdienen door alleen een beetje leuk te zijn?
Zo weer terug van dokter. Was geirriteerd oortje, gelukkig nog niet ontstoken. Blij dat ik die ellende hopelijk voor ben. Heb een neusspray gekregen.

Hel wij hebben een spaarhypotheek bij de SNS. 4,7 voor 10 jaar vast. Zit wel een boeteclausule in dat we het huis binnen 10 jaar niet mogen verkopen (3% boete). Dit geldt niet als je het binnen de 10 jaar wel verkoopt maar voor het nieuwe huis weer voor de SNS kiest als hypotheekverstrekker. Ben er ook wel heel blij mee eigenlijk.

Vind je de keuken niet super in je nieuwe huis? Ik vond hem juist wel mooi!

Euhhhhhh wilde nog wat zeggen maar geloof dat ik eerst maar even ga liggen. Was vanochtend 10 over half 6..... wordt steeds vroeger.

Daahaaaaaaaaag!
Lekker vleesje idd, die Mark, daar slaap ik vast heerlijk op in!
quote:Helenita2 schreef op 06 februari 2008 @ 12:32:

Mamax, hangemaakte bonbons bij jou in de buurt? Waar? Mmm, als ik vanmiddag nog over heb zal ik ze hier uitdelen, haha!

Weet je dat woonwagenkamp bij mij in de buurt? Dat dorp wat daar achter ligt, Bo....
quote:Noosje schreef op 06 februari 2008 @ 12:47:

Lekker vleesje idd, die Mark, daar slaap ik vast heerlijk op in!
Wat een uitdrukking zeg van dat lekkere vleesje. Ik moet er nog om lachen .

De enige leukerds die ik nog wel eens zie zijn artsen in opleiding van het WKZ. Zijn helaas wel een beetje jong. Maar ik snap best dat er in zo'n ziekenhuis veel stiekeme onderonsjes zijn met co-assisten en verplegers en jonge artsen etc. Wij hadden de vorige keer een zaalarts en een meisje op de afdeling van 9 (waarvan we de ouders vaak spraken) die was verliefd op hem haha. Schattig toch!
Jemig wat een geklets al vanmorgen!!!

Hier nog niets. de zesde wordt niet mijn dag gokik zomaar... Ties was vanmorgen weer wat beter (*klopt het meteen af*) dus gezellig boodschappen gedaan en lekker gespeeld. Hopelijk zet dit door! Ik ga gewoon echt voor vrijdag!!!

Tsja reageren, ehm... teveel geklets, dus vergeet de helft en moet nu echt even eerst eten... Ik probeer het zo nog even!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven