Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn ouders vinden dat plukverbod onzin, vooral deze 'zomer' met veel regen, er is niet tegenaan te eten op het moment. Als je ze knipt dan komen ze bovendien gewoon opnieuw weer op. Ze kennen alle plekjes waar ze staan al van jongs af aan.

Ik heb ook nog nooit zoveel cantharellen gehad van ze als deze zomer, terwijl ze normaal niet zo uitdelerig zijn, geeft wel aan dat er echt een overschot is nu.

Normaal is mijn moeder meer zo:
Stressed is just desserts spelled backwards
O Suus, geen Landal catalogus meer gevonden.
Juud, leuk allemaal nieuwe kleren. Wat heb je gekocht?

Mal, die smiley .
Waarom is er een plukverbod? Zijn het dodo-paddestoelem of wat?
Suus, hoe was de verjaardag?

Zo, twee enorme wildebrassen net lekker in de tuin laten rennen en nu zitten ze samen in bad. Vanmiddag op een pony gereden. Ze vonden het erg leuk. Zelfs jongste durfde (echt, dat is zo´n verlegen menneke). Hopelijk gaan ze zo enorm slapen.
Ik hoop met je mee. Hier gaan de kindervoetjes nog trippeltrappel. Bij jou dus paardevoetjes vanmiddag

Ben je naar een manege gegaan?
Naar de kinderboerderij. Oudste heeft niet zo´n geweldige dag (is wat de kluts kwijt) maar ik wilde er wel even uit met ze. Was leuk.

En jongste wil een poster van Lillyfee .
Het regent hier. Al een bezoekje aan de overdekte speeltuin gebracht met beiden en met jongste door de plassen gestampt.

Rustig hier.
Nog steeds rustig hier zeg. Ik ben aan het werk, ook rustig.

Mal, wat een prachtige foto´s zag ik voorbij komen, heel erg mooi!

Van Bam weet ik dat ze druk aan het werk is .

En de anderen?
Haai, hier ook werk (niet rustig ).

Gisteren net voor de buien de 6,4 km geeindigd, zwaar afzien de laatste anderhalve km maar toen ik m'n tijd zag snapte ik ook waarom, had veel harder gelopen dan normaal.
Bonjour,

Hoefde gelukkig niet zo heel veel bij te lezen.

Hel, goed zeg! Wat was je tijd?

Jinny, en al geslaagd voor de poster? Jou en mijn jongste zouden een goed team samen zijn. Hier is het koken, pop, discussies over kleding (vanmiddag 5 minuten dramaqueen achterop de fiets omdat meneertje een bepaalde jas -spijkerjack- niet aan wilde, hij had wat anders in zijn hoofd) en interieur restyling in zijn kamer.

Suze,

Mal, en was de paddopasta lekker? Waar plukken ze dan? Man weer thuis?

Gaan de NH dames nog ergens fruitplukken de komende tijd?

Ik heb appels in overvloed heb ook al 2 appeltaarten in de vriezer gegooid en ga nu maar chutney maken en appelmoes.

Parijs was geweldig! Appartement was erg leuk en het weer super. We hebben volgens mij 100 km gelopen en eigenlijk alleen maar dingen gezien en gedaan waar nauwelijks toeristen te vinden zijn, dus heel Frans haha. Veel te veel gekocht (mijn vader was zijn oude buurt bekijken en mijn zusje en ik zijn 3 uur losgegaan in de wijk Marais)(score> trui, 2 sjaals, jurkje, shirt, panty, tas, portemonnee, oorbellen, kinderboek en 2 bellenblaasberen haha)

We hebben heerlijk gegeten en geborreld aan de Seine waar een markt was met regio producten, wijn,kaas, escargots, hammen en nog veel meer. Dus iedereen kocht daar alles en dan lekker aan de Seine alles nuttigen. En 's avond een keer Japans en nog een ander super restaurantje. Nou ja geslaagd dus.

Nog op tijd thuis voor de jongens. Die ook helemaal blij. Gelijk alle verhalen, dat ze met papa naar het bos waren geweest en in de blubber hadden gelopen etc.

En nu gewoon lekker, nou ja lekker, aan de huishoud. En ik wil met alle opgedane ideeën weer van alles gaan doen. Ach ik zie het wel
Hel, wat super knap! Petje af, echt waar. Goed hoor. Spierpijn?

Enka, dat had ik ook al bedacht dat onze jongsten het vast goed konden vinden (denk dat oudsten soms ook wel een beetje op elkaar lijken trouwens wat je zo schrijft). En wat klinkt dat heerlijk dat weekendje. Wat leuk geshopt! Heb je een Frans kinderboek gekocht? Heeft je vader nog op de praatstoel gezeten? Sterkte met de huishouding....
Dat klinkt geweldig Enka, helemaal ici Paris! Wist niet dat je vader (ouders?) een historie heeft met Parijs. Extra bijzonder dus!

Afgelopen zaterdag appelpluk gemist maar heb een pluksite gevonden, kijken of er komend weekend ergens pluk is. Ik wil ook appeltaarten in de vriezer!

Geen echte spierpijn, beetje stijf. De tijd: 43 minuten
Mm, was nog niet helemaal klaar met typen. Moest nog een punt achter.

Bam, hoe is het, druk met de giraf?

Verwaarloos jullie schandalig, maar ben zo druk. Werk nu 4 dagen van 9-15, woensdagmiddag wel vrij. Maar verder ook druk met huis, verhuis en jongens.

Enka, klinkt als een leuk weekend! Hoe vond je vader het, met z'n meiden op stap?

Hel, goed hoor, 6.4 km! Alles hardlopen, of afwisselend? Ik weet nog wel een plukboomgaard in de buurt als je niks kunt vinden?

Jin, om de poster van Lillyfee . Hier al de hele dag tegen de berichten in droog, maar zoals het er nu uit ziet gaat er nog wel wat vallen!

Iemand nog een suggestie voor een leuk behang voor 1 muur beneden?
Enka, wat super dat jullie het zo leuk gehad hebben. Klinkt heel goed allemaal in ieder geval.

Ik ga zaterdag met Bammie appels plukken, wij gaan weer naar de Olmenhorst.

Hel goed van 6.4 km!
quote:Helenita2 schreef op 14 september 2011 @ 10:36:

Grrrr, ik precies een half uur om iets Heul Belangrijks af te maken voor werk en nu ligt de server van de webmail eruit. Damn me, met mijn ambities voor een dynamischere baan, zwaar vermoeiend. En morgen grote vergadering waarbij ik slecht nieuws moet brengen. De roast van Charlie Sheen gaat erbij verbleken, ben ik bang.

Goed, einde egobericht.

Was het nog gelukt om je belangrijke iets af te krijgen?

En hoe i shet slechte nieuws binnen gekomen?

Kokos, wat fijn om je weer te lezen. Natuurlijk ben je welkom! Herkenbaar inderdaad, die andere gesprekken met de kleuters (zijn al bijna geen kleuters meer he, wat worden het dan eigenlijk, lagerschoolkinderen?), zo leuk. En voor de ziekte en narigheid in de familie en omgeving.

Enka, ben je er klaar voor, zondag? Ik vind het maar spannend hoor. Qua conditie moet het geen probleem zijn (hoewel ik nu na drie weken zomerpauze weer bij Evy 10km les 6 ben), maar door die tunnel en alles... Leuk!

Jin, goed bezig! Wat zijn dat voor kasten dat jongste er zo gelukkig mee is?

Warme poezen met korte vachtjes, daar bemoei ik me niet mee hoor.

Zo kindje ophalen, gaan naar Schiphol opa ophalen, die is twee weken op ons zonnige lievelingseiland geweest. Beetje flauw wel dat we niet mee mochten.
quote:amalia schreef op 14 september 2011 @ 22:29:

Star nog van harte! Grote meid, leuk hoor.

Hai Kokos!!!

Mal, fijn dat het slapen goed gaat. En knap dat je het zo red in je uppie. Of valt het juist mee misschien?

Jin, ik hoorde al dat het zo mooi was bij jou! Hier ook een mooie dag vandaag en gister hoor, ik klaag niet. Die krans ha ha. Zo zou Amaliaman het ook kunnen zeggen, dan kan ik er ook niet naar kijken. Maar ik doe het ook hoor. Hij wilde oudste graag Rens noemen. Dus ik zei: Rens?? van Circus Renz?? Vervolgens associeerde hij die naam altijd daarmee, en daar was ook de kous mee af, mooi.

Feestje van B was heel leuk. Erg gezellig. Mooi weer dus iedereen naar buiten en op het springkussen. Taartje versierd, koekjes gebakken, doosjes versierd voor de koekjes en pannenkoeken gegeten. Iedereen tevreden naar huis en B blij met zn kado;s. Helemaal goed.

Okee, ik ga naar bed. Trusten allemaal!

Enka, wat stoer dan T alweer fietst! Wow, bikkeltje. Wanneer is het 'klaar' zeg maar? Gaat wel snel bij kinderen he?

Groetjes!Klinkt als een leuk feestje, is dat nou nog duur zo,n springkussen huren?
quote:Maleficent schreef op 14 september 2011 @ 08:59:

Kokos, leuk dat je weer even komt buurten en je kan altijd weer aanhaken, dat weet je toch.

Nou, het valt mij hier thuis nog niet tegen, tot nu toe dan

Alleen het niet doorslapen van Vtje vind ik pittig nu, maar vannacht ging het gelukkig wel beter. En hij heeft zijn 1e tandje al!

Wow, dat is best snel al zijn eerste tandje.

Wat een heerlijk ventje heb je toch. Ik was helemaal gesmolten
quote:enka schreef op 15 september 2011 @ 22:27:

Hel, hoe is het gegaan? En sorry, maar ik loop niet mee zondag, zit dan aan mijn croissantje camenwattus denk ik in Paris.

Jij in ieder geval succes!

Kokos, jullie blijven ook niet bespaard van het nare nieuws om jullie heen

Mal, girlpowerrrrrr!!!!

Oh, de geknipte warme poes is nu mank, waarschijnlijk vandaag verkeerd gesprongen of gevallen. Kwam thuis en Hij spint gelukkig nog als de beste, eet ook gewoon en hij gebruikt hem wel dus gelukkig niets gebroken.

Ik ga nu ff tas pakken en dan ben ik er klaar voor.

Weten jullie wat bikkeltje net nog ff heeft gedaan, z'n 2e tand eruit getrokken, zat wel los maar nog niet super los. Dus mond vol bloed en hij blij .

En verder is het gewoon een kleuter hoor, niet echt een bikkel haha. Fietsen met een gipsarm doen denk ik veel kleuters, ze wennen er gewoon heel snel aan en passen zich dan aan. Maar jammer voor hem mag alleen in de tuin van papa en mama en niet op straat. Vind hij heel raar haha.

Nou, en

Ik moet wel lachen hoor om T, wat een bikkel is het toch ook.

Dat zal er wel uit gezien hebben met al dat bloed.

En van papa & mama mag ook niks ook, gemeen hoor zijn jullie
Aan het clusterposten Bam ?
quote:Suze2hier schreef op 17 september 2011 @ 09:46:

Morgen!

Zo, het is weekend. Vandaag dansles en verjaardag. Morgen niks.

Jullie?

Amaal, uit feit dat feestje vorige week was blijkt dat ik zijn verjaardag helemaal gemist heb geloof ik... Sorry! Nog van harte gefeliciteerd! Alweer groot aan het worden, vliegt de tijd toch.Zit jij op Dansles? of bedoel je jeetje?
quote:Maleficent schreef op 17 september 2011 @ 15:16:

Mijn ouders vinden dat plukverbod onzin, vooral deze 'zomer' met veel regen, er is niet tegenaan te eten op het moment. Als je ze knipt dan komen ze bovendien gewoon opnieuw weer op. Ze kennen alle plekjes waar ze staan al van jongs af aan.

Ik heb ook nog nooit zoveel cantharellen gehad van ze als deze zomer, terwijl ze normaal niet zo uitdelerig zijn, geeft wel aan dat er echt een overschot is nu.

Normaal is mijn moeder meer zo: [afbeelding]

Ik zou dus echt niet weten wat je nu kan plukken en niet..

zijn je ouders niet bang dat ze de verkeerde plukken?
quote:Suze2hier schreef op 17 september 2011 @ 11:18:

Star, niks is goed! Ik zou ook wel niks willen (geen zin in verjaardag, schone zus dus dat wordt een depri op eieren loop toestand).

Gelukkig heb ik taart. Fijne taart.Hoe was de verjaardag uiteindelijk?
quote:Jinny schreef op 17 september 2011 @ 19:29:

Suus, hoe was de verjaardag?

Zo, twee enorme wildebrassen net lekker in de tuin laten rennen en nu zitten ze samen in bad. Vanmiddag op een pony gereden. Ze vonden het erg leuk. Zelfs jongste durfde (echt, dat is zo´n verlegen menneke). Hopelijk gaan ze zo enorm slapen.Gezellig. Vindt Juul ook altijd leuk dat pony rijden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven