Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Jinny schreef op 19 september 2011 @ 11:21:

Nog steeds rustig hier zeg. Ik ben aan het werk, ook rustig.

Mal, wat een prachtige foto´s zag ik voorbij komen, heel erg mooi!

Van Bam weet ik dat ze druk aan het werk is .

En de anderen?Niet zo bijdehand he
quote:Helenita2 schreef op 19 september 2011 @ 13:44:

Haai, hier ook werk (niet rustig ).

Gisteren net voor de buien de 6,4 km geeindigd, zwaar afzien de laatste anderhalve km maar toen ik m'n tijd zag snapte ik ook waarom, had veel harder gelopen dan normaal. Bikkel
quote:Star schreef op 21 september 2011 @ 10:25:

Aan het clusterposten Bam ? Hoe kom je daar nou bij
quote:enka schreef op 19 september 2011 @ 14:17:

Bonjour,

Hoefde gelukkig niet zo heel veel bij te lezen.

Hel, goed zeg! Wat was je tijd?

Jinny, en al geslaagd voor de poster? Jou en mijn jongste zouden een goed team samen zijn. Hier is het koken, pop, discussies over kleding (vanmiddag 5 minuten dramaqueen achterop de fiets omdat meneertje een bepaalde jas -spijkerjack- niet aan wilde, hij had wat anders in zijn hoofd) en interieur restyling in zijn kamer.

Suze,

Mal, en was de paddopasta lekker? Waar plukken ze dan? Man weer thuis?

Gaan de NH dames nog ergens fruitplukken de komende tijd?

Ik heb appels in overvloed heb ook al 2 appeltaarten in de vriezer gegooid en ga nu maar chutney maken en appelmoes.

Parijs was geweldig! Appartement was erg leuk en het weer super. We hebben volgens mij 100 km gelopen en eigenlijk alleen maar dingen gezien en gedaan waar nauwelijks toeristen te vinden zijn, dus heel Frans haha. Veel te veel gekocht (mijn vader was zijn oude buurt bekijken en mijn zusje en ik zijn 3 uur losgegaan in de wijk Marais)(score> trui, 2 sjaals, jurkje, shirt, panty, tas, portemonnee, oorbellen, kinderboek en 2 bellenblaasberen haha)

We hebben heerlijk gegeten en geborreld aan de Seine waar een markt was met regio producten, wijn,kaas, escargots, hammen en nog veel meer. Dus iedereen kocht daar alles en dan lekker aan de Seine alles nuttigen. En 's avond een keer Japans en nog een ander super restaurantje. Nou ja geslaagd dus.

Nog op tijd thuis voor de jongens. Die ook helemaal blij. Gelijk alle verhalen, dat ze met papa naar het bos waren geweest en in de blubber hadden gelopen etc.

En nu gewoon lekker, nou ja lekker, aan de huishoud. En ik wil met alle opgedane ideeën weer van alles gaan doen. Ach ik zie het welKlinkt als een super weekend, leuk!

Vorige week deze jas voor het apie gekocht!
Ik ben momenteel vrij druk idd, ze weten mij allemaal tegelijk te vinden, dus het zal volgende week wel weer rustig zijn!

Gisteren werd ik nog door school gebeld, want juul was met zijn bekkie op een fiets geklapt. Tandarts gebeld, en we konden meteen komen.. Had een pittige klapper gemaakt, en zijn twee voortanden waar nog geen beweging in te krijgen was zitten nu dus los. Gelukkig wees de foto uit dat alles verder nog op zijn plek zat. Maar het moest wel goed in de gaten gehouden worden ivm ontstekingen. Als dat het geval is dan gaan ze de tandjes voortijdig trekken om de volwassen tanden te ontzien, zodat het niet over kan slaan.

( wel grappig want op de foto zag je de grote tanden al zitten in zijn tandvlees.. jeeeeeeeeee wat een joekels!)
ow Amalia.. zet mijn bericht van 10:37 maar in de negeerstand
quote:bambino schreef op 21 september 2011 @ 10:50:

ow Amalia.. zet mijn bericht van 10:37 maar in de negeerstand
Ze hebben bij de Hema schattige jasjes voor de mokkeltjes hier, 25,-. (Oooooo vuile afzetterts, 33,- in de webshop)

Leuke jas, Bam! Die van jou ook, Star, een van jouw dametjes die?

Morgen pannenbiergebak, eindelijk het hoogste punt Ze moeten nog werken, dus bier mocht niet, dan maar gebak
Nee ik heb 'm niet gekocht.
Jouw dames niks nodig? Ik dacht dat Mini die van vorig jaar nog wel aan kon, maar blijkt maat 98 te zijn. Hij draagt inmiddels 110/116...
Nee niks nodig, passen alles nog van vorig jaar

Damn, Mini gaat toch Ceetje nog inhalen
Niks nodig, geeft geen garantie op geen nieuwe jassen toch?

Die van Juul van vorig jaar past ook nog, maar goed dat wordt zijn 2de jas

Ik moet zijn mexxjas van vorig jaar nog even op mp zitten. is het nu wel weer tijd voor.
Je hebt me door Bam
Bam, mooie jas!

Mamax, een Duits Richtfest niks voor jou als het dak erop zit?

Moet gaan, doei!
quote:Star schreef op 21 september 2011 @ 13:59:

Nee niks nodig, passen alles nog van vorig jaar

Damn, Mini gaat toch Ceetje nog inhalen Niet te hard balen hoor, als hij zo door gaat haalt hij Maxi ook in
Jin, feestjes zijn altijd leuk:-) Moest het wel even opzoeken, duitse familie woont al bijna 60 jaar in hetzelfde huis...
Hoi!

Heb gehoord dat het hier over niks gaat. Daar ben ik voor in de stemming.
Kokos weer in da house? Hee meid! Leuk je te lezen.

Parijsverhaal tof, Enka! Krijg er zin in.

CG zit op haar eerste partijtje. Ben er een tijd bijgebleven, maar ik kon wel weg. Super!
Star, wat was Ee schattig op haar verjaardag! Nog van harte he. Hoop dat je het me niet kwalijk neemt dat ik vertraagd ben met de reactie.

Bam, heeft hij last of niet? Wat bijzonder om die toekomstige tanden te zien. Soort reizen in de tijd.

Succes met je drukte op het werk, Hel! Tijd voor vakantie.
Compu! Als je zin hebt in niks, ik kwam laatst deze site tegen in een blad. Vind het echt wat voor jou!
Mamax, dan heb je geen richtfest nodig als je al zestig jaar in hetzelfde huis woont nee.

Compu, wat een mijlpaal van het feestje! Iemand van school?
Compu, nee, dat neem ik je niet kwalijk

En niks maar een end heen hoor. Ga je ook nog appels plukken?
CG alweer thuis? Had ze het leuk gehad op partijtje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven