Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja sorry hoor
Gewicht verliezen? wat is dat...

Pffff ik val momenteel weinig tot niets af, maar kom ook niet aan..

Sport altijd 2x per week en vaak 5x maar afvallen ho maar..

Eten doe ik ook niet overdreven veel... maar goed mijn lijf is duidelijk on hold!!

Komt wel weer. volhouden en dan komt het uiteindelijk goed.
Tja, gozertje die haar aan het pesten was in de stad en achtervolgde. Slappe aanpak moeder, die er ook mee aan was trouwens hoor.

Haar natuurlijke reactie is gelijk om te gaan huilen en dat bogen we samen om.

Oja, alles wat afwijkt, daar zien ze de lol van in, Bam. Maar hij trok het zich vast niet aan en lachte mee?
Jammer dat je niet afvalt. Gelukkig niks erbij.

Wel raar dat het stagneert.
Wat goed van haar ook, ze het samen om kon buigen..

Wat deed die moeder dan? corrigeerde ze hem niet?

Juul vond het niet echt leuk volgens mij,maar echt mee zitten ook niet. hij is ook best wel gevoelig, maar ook rap van tong. Dus hij zal ongetwijfeld wat terug gezegd hebben.

Ik zei: vraag de volgende keer maar of ze jaloers zijn, dat zij geen vla hebben, en waar hun manieren gebleven zijn.. Juul kennede doet ie dat ook..

Hij heeft wel eens een jochie van 8 terecht gewezen... waar ik dus bij stond met mijn bek vol tanden...
Soms moet je een balans vinden in wat je doet.. veel sporten betekent ook meer eten, en dat is ook weer lastig als je daar geen zin in hebt.

En ik ben een slechte water drinker, dus daar zal het ook wel mee te maken hebben.

Zolang ik niet op mijn oude gewicht terug balanceer, vind ik het allang goed... en als er zo nu en dan een kilootje afgaat zodat ik het vol blijf houden is het mij ook prima, hahaha
Goed dat je het om kon buigen Compu. Voelde ze zich daarna wel beter?
Zeg dacht dat we gingen daten trouwens?
wie gaat er daten?
wij zaterdag toch?
ohhh hij valt..

Met zijn allen, met zijn allen...
Ja Henny Huisman, met z'n allen. En zaterdag wij ja
Wat leuk voor je meisje Compu een kinderfeestje! Wat gingen ze doen?

Mamax mogen ze op vrijdagmiddag ook geen kratje bier? Gaaf hoor om je nieuwe huis zo te volgen. Lampenkapen vind ik ook leuk, maar ik ben dan ook dol op ruitjes!

Leuke jas Star, zag ze vandaag nog hangen!Doet de webwinkel niet mee aan de folderaanbiedingen? Raar! Ik moet voor Sjors ook nog op zoek naar een nieuwe.

Au Bam, die Juul! Gelukkig zijn melktanden!

Jin ik heb veel gekocht, een hele gave broek van supertrash, enkellaarsjes met hoge hak, ruit-tuniekblouse, colbertje, zwart vestje, jurkje en euh ik vergeet vast nog wel wat....

Nou ik ben gezwicht, de eerste pepernoten zijn in huis. Sjimmie zag ze liggen en was verrukt! Het arme kind mag al zo weinig en het is bijna herfstdus ik ben om, lekker hoor!!!
5x in de week sporten, wat goed van je Bam! Ga je dan als Juul op school is?
Waar was je wezen shoppen Juud?
overal en nergens... De hele grote kledingmall hier in de buurt, Hennes, manfield, villa en een vreselijke winkel hier op het pleintje, Mal weet wel welke, zit ook bij haar op het plein.

Wat ga je met je moeder shoppen, heb je iets nodig (vast wel!)
O gewoon in de buurt dus, ben je mooi geslaagd.

Wintershoppen gaan we. Kleren voor iedereen dus.
Mamax, flauw zeg, geen pannenbier... Maar supertof dat het dak erop zit! Doe eens linkje van die pluktuin in de buurt als je wil? Heb er een in Lisserbroek, maar het kan vast dichterbij.

Bam, jee toestand met Juul z'n tanden zeg. Gelukkig melktanden. Haha, na 7 jr nieuwe sportschoenen! Als je 5 x per week sport heb je ze na zo'n tijd wel verdiend! Leuke jas heb je gekocht voor Juul trouwens (vind m voor Maatje ook wel leuk, lekker stoer..).

Compu, werd je niet razend op die moeder? Wat goed dat jullie het omgebogen hebben, maar nog beter dat ze daarna helemaal zelf naar partijtje is geweest! Stoer! Hoe werkt zo'n pestprotocol eigenlijk?

Star, wintershoppen, cool zeg! Waar, in A'dam? Gezellig, plukken met Bam zaterdag. Misschien kom ik ook wel die kant op (als jullie dat oke vinden). Even opzoeken waar die Olmenhorst precies is.

Oh, en ja, ik heb ook wel erg veel zin in weer eens daten! Ik zal even kijken of ik de smak adressen bij elkaar heb Enka, dan stuur ik ze je wel.
Je bent wel erg grappig Hel: Lisserbroek = Olmenhorst

Enne gezellig hoor.

Je kan ook een ritje te paard daar, dus voor Mare zit je goed
quote:Juud_ schreef op 21 september 2011 @ 20:49:

5x in de week sporten, wat goed van je Bam! Ga je dan als Juul op school is?Als Juul op school is werk ik. Een enkele keer ga ik in de ochtend, als ik het gepland krijg, anders in de avond of in het weekend. Ik ga ook minimaal 1x per week 2 uur achter elkaar. Dat scheelt een keer inplannen.
Leuk hoor al dat geshop, ikzelf benniet zo,n shopper.

Ik zie er toch niet uit met dat logge lijf, dus daar is geen fatsoenlijke lap aan besteed momenteel, haha

Geef het geld wel uit aan mijn apie,

Hel: Koop je die jas toch voor Mare. Kan volgens mij best voor een stoere meid hoor!
Ben te moe om te reageren, maar toch:

Bam, wat akelig van de tanden, brrrr. Dapper mannetje heb je!

Mamax, leuk dat feestje. Is hier heel gebruikelijk! Met Eisbein en Sauerkraut.

Compu, wat ben jij stoer. Wat goed van jullie dat jullie die stomme pester zo van repliek hebben gediend. Wow, wat ben ik trots op jullie!

Trusten!
Was het weer aanpoten, Jinny?

Maar Bam, je was toch al veel afgevallen? Dan heb je toch geen log lijf?

Jij moet Trinny en Susannah kijken en je herkennen in een figuur.

Hoewel, dat geduw aan die borsten me wel wat irriteert..

Ach die moeder... Ik herken het ook wel hoor, ben zelf ook niet streng in openbare ruimtes..Nee, niet doen, nee dat mag niet. Zo'n joch moet je flink aanpakken natuurlijk. Ze verexcuseerde zich wel naar mij toe.

Naderhand voelde CG zich sip. Ik vroeg thuis of ze er weer over wilde praten en dat wilde ze wel. Dan maak ik er vaak een (strip)verhaal over, dan raakt ze het makkelijker kwijt.

Op school is er een thema over lief zijn voor elkaar. Ze maken gebruik van 'beertje anders'.

Dit zijn de 5 regels:

1- Samen spelen, samen delen.

2- Lief zijn voor elkaar. (zie filmpje op youtube)

3- Goede woorden zeggen.

4- Zeggen wat je wel en niet wilt.

5- Vraag hulp, geef hulp!

Juud, op het partijtje gingen ze spelletjes doen thuis. Precies goed voor haar en ze deed nog mee ook!

Lekker geslaagd dus voor je kleding!

Mijn schoonzus gaf 2 zakken met kleding weg en daar ben ik helemaal blij mee. Ik hoef niet meer de winkels in (helaas).
quote:bambino schreef op 21 september 2011 @ 22:31:

Je bent wel erg grappig Hel: Lisserbroek = Olmenhorst

Enne gezellig hoor.

Je kan ook een ritje te paard daar, dus voor Mare zit je goed

Hoe laat gaan jullie? Heb in elk geval een goed excuus om Maatje mee te lokken.
13.00 daar Hel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven