Breifje cvoor miezemuis

21-09-2011 11:27 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
,muis ik benn ege zsiek.

Ik denk aan je hor.

Mar ik weet niet waneer ik agter de compueter kan, Maar ik wens je alleer beste toe

deze maul doe ik ok bij geszondheid

liefs Zjeeena
-
Heb even geloept maar denk dat Zjena echt ziek is.

Zjena beterschap
Zjena, misschien handig om het forum even te laten als je zo ziek bent?

Heel veel beterschap.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zjena, ik denk aan je
Beterschap Zjena!
Het gras aan de overkant is niet groen.
Zjeen, beterschap hopelijk kunnen je weer snel goed lezen!
Wow Zjena, net even je topic met muis door gelezen, heftig! Heel veel sterkte!

(En muis jij ook!)

(Heb nu wel dankzij jou geleerd hoe ik die smilies moet doen, dank je!)
quote:Nammma schreef op 21 september 2011 @ 11:33:

Doe ook effe bij Digi, want volgens mij is jouw toetsenbord ook erg ziek...Je zou ook eens je excuses aan kunnen bieden hoor, als je weer eens veels te snel met je oordeel klaar staat !!
Zjeen het is goed een teken van je te zien, het is balen dat het niet goed met je gaat.

Dikke dikke knuffel meisje
Heel veel sterkte Zjena! Heeft dit probleem ook te maken met destijds dat je buik helemaal opgezet was? Goed dat je gewoon blijft komen hoor!
Oh jeetje, dat topic was inderdaad ook van Zjena (had ik nog niet gezien / me gerealiseerd)

Lig je in het ziekenhuis Zjena?
Zjena,

Zou het niet beter zijn om nu naar de huisarts of het ziekenhuis te gaan? Eerder schreef je helder en duidelijk en er lijkt iets erg mis met je te zijn want je schrijft nu heel anders! Is er iemand bij je? Waar ben je?
Veel sterkte, Zjena

Namma: berg je botte bijl eens op? Waar slaan je reacties op?!
Jeetje ik heb je andere topic ook gezien maar realiseer me na het loepen pas dat jij van dat topic met die buik bent. Daar schrik ik van zeg! Ik hoopte voor je dat er niks ergs aan de hand zou zijn.. nogmaals heel veel beterschap!
Namma forumt alleen maar voor zichzelf, dat was me allang duidelijk.
beterschap Zjena..

maar ik kijk ook niet direct onder loepjes..dus die opmerking van namma zal vast niet express gedaan zijn. Ik lees lange niet alle topics dus hoe moet je dat allemaal weten? Ik zou dat ook mss gedacht kunnen hebben als ik niet wist wat er aan de hand was..

als nml een minder bekende forummer zoals ik dit had geopend dan had ik wss alleen maar van dat soort opmerkingen gekregen.
Puck
Maar je kunt toch wel zien dat dit niet normaal is? Dat dit geen breezertaal is maar iemand die echt heel veel moeite heeft met schrijven om de een of andere reden?
Zjena, ik schrik er wel van hoe je nu schrijft en dat je zo ziek bent(ken je andere topic ook).

Veel sterkte, beterschap!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Sterkte
quote:Tomatensoep schreef op 21 september 2011 @ 12:55:

Maar je kunt toch wel zien dat dit niet normaal is? Dat dit geen breezertaal is maar iemand die echt heel veel moeite heeft met schrijven om de een of andere reden?

Kennelijk niet, anders had ze vast niet zo lullig gereageerd...

Beterschap Zjena, een paar jaar (?) geleden schreef je ook zo moeilijk en maakten veel mensen zich hier al zorgen. Fijn dat nu in elk geval goed onderzocht wordt wat er aan de hand is. Ik hoop dat het allemaal meevalt. Veel sterkte!
Ik stiop met viva en ben al in zeikhjeknhuiss.

Liefs van alll julie reaxcietes

Zjena

en een

voor lieve Zjeentje..
He lieve Zjeen,

Ik ga heel hard voor je duimen meis...ik hoop zo dat ze wat voor je kunnen doen in het ziekenhuis.

dikke knuffel voor je

XXXX

Muisje
Beterschap een een dikke knuff!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven