3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
woensdag 21 september 2011 om 22:28
donderdag 22 september 2011 om 10:24
Fijn Chooc, jij ook een fijne dag
Er staan twee vreemde mannen in mijn tuin en ik heb me verstopt in de woonkeuken met computer, koffie en sigaretten.
Het zijn de terrasmannen en ze zijn al aan de slag gegaan voor de laatste 'loodjes".
Ik zal ze nog maar niet storen, kan ik ondertussen mijn koffie drinken
Er staan twee vreemde mannen in mijn tuin en ik heb me verstopt in de woonkeuken met computer, koffie en sigaretten.
Het zijn de terrasmannen en ze zijn al aan de slag gegaan voor de laatste 'loodjes".
Ik zal ze nog maar niet storen, kan ik ondertussen mijn koffie drinken
donderdag 22 september 2011 om 10:39
Moeten mijn plantjes wel heel snel gaan groeien want anders voel ik me niet zo vrij op het terras, hahaha.
Maar het ziet er zo leuk uit, eindelijk zie ik nu geen UFO landingsbaan meer in mijn tuin maar een mooi rond terras met plantjes erom heen
Friezz heeft trouwens nog steeds geen antwoord gegeven op mijn bolchrysantenvraag.
Ik dacht dat ik ze gewoon kon planten in de tuin, wat ik ook gedaan heb.
Maar het ziet er zo leuk uit, eindelijk zie ik nu geen UFO landingsbaan meer in mijn tuin maar een mooi rond terras met plantjes erom heen
Friezz heeft trouwens nog steeds geen antwoord gegeven op mijn bolchrysantenvraag.
Ik dacht dat ik ze gewoon kon planten in de tuin, wat ik ook gedaan heb.