(Grote) storing Tele2?

21-09-2011 21:02 14 berichten
Weet iemand of er een storing bij Tele2 is, en zo ja, hoe lang dat nog gaat duren? Internetten op je tel is niet ideaal :p, en moet voor m'n studie op internet.
Alle reacties Link kopieren
KPN lag er hier ook uit. Gelukkig nu weer terug want ik heb geen telefoon met internet

Edit: sorry , helemaal geen antwoord op je vraag natuurlijk.
Ah know`t, tha shunt
Er staat in elk geval geen melding van op hun site (wel een oudere van 28-aug.).
hier ook tele 2, nergens last van. Alleen televisie ging hier net een minuut of 5 op zwart, maar internet doet het gewoon hier (regio 010)
Bedankt voor de reacties tot zover.

Zit ook op google en tele2 website te zoeken maar kom niks tegen.

Heb ze gebeld maar kom er niet door.

Ik woon in het noord-oosten.
Hier ging de tv een minuut of vijftien geleden ook 5 minuten in storing (KPN, regio 070)
Hier in Rotterdam tele 2 en hij doet het gewoon.
Hier ook internet van Tele 2 geen problemen. Tv via Ziggo had net wel storing.
Ook Tele2 hier, geen probleem.
Hier tele2, Amsterdam, wel heel traag maar hij doet het nog wel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Misschien dan alleen in deze regio? Vaag.. Ik belde rond 7 uur naar de klantenservice, en toen ik te horen kreeg dat de wachttijd nog meer dan 10 min bedroeg heb ik weer op gehangen. (Bel dus ook mobiel). Maar kom er nu helemaal niet meer door, kom niet eens in het keuzemenu.
Vaak is dat al een teken genoeg als je er niet meer doorkomt bij de klantenservice
Ik post hier via de MacBook, kijk met een schuin oog tv en ik bel met mijn mama: dat alles via Tele2. Dus nee, hier (023) geen storing.
Alles doet het weer!!!

Heeft ongeveer vanaf 18 uur geduurd. Heel erg bedankt voor alle reacties.

Ik ga weer verder met mn studie.

Fijne avond nog allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven