Entertainment alle pijlers

B&B Vol Liefde 2026 VIDEOLAND

15-07-2026 20:52 43 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding

Caroline (67) - Spanje
Eline (37) - Aruba
Fred (67) - Bonaire
Iris (50) - Spanje
Nisha Tara (45) - Frankrijk
Paul (62) - Spanje
Thomas (36) - Spanje
Timothy (40) - Ibiza

Vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.
Oh dan kan hier mooi de spoiler over Fred geplaatst worden! Ik kan het niet vinden op realitycheck
Karrota schreef:
15-07-2026 21:28
Oh dan kan hier mooi de spoiler over Fred geplaatst worden! Ik kan het niet vinden op realitycheck
Dat ie nog getrouwd zou zijn bedoel je?
Ben ook benieuwd naar de juice over Fred. :)
Ongepast gedrag richting de deelnemers was de roddel
:cheer:
Courage schreef:
15-07-2026 21:46
Ben ook benieuwd naar de juice over Fred. :)
De sappige roddels rondom B&B-eigenaar Fred (67) op Bonaire zijn niet mals. Juicekanalen melden dat de kunstenaar zich bij de eerste twee dates al snel impopulair zou hebben gemaakt. Volgens deze berichten zouden de vrouwen vroegtijdig zijn vertrokken vanwege ongepast gedrag en vervelende opmerkingen.
vivapimpelmees schreef:
15-07-2026 21:38
Dat ie nog getrouwd zou zijn bedoel je?
Dat gaat ook rond, dat hij op papier nog getrouwd zou zijn.
‘Fred zou niet alleen getrouwd zijn, maar dat ook bewust zo houden. Zijn vrouw ‘op papier’ probeert al jaren van hem af te komen, maar Fred zou het hebben voorzien op de bezittingen van zijn schoonmoeder in Kroatië. Bronnen stellen dat hij wacht tot zij de pijp uit is, zodat hij daar een bepaald huis kan claimen. Daarnaast zou hij aanspraak willen maken op 50% van alle bezittingen van zijn partner. Dit sleept inmiddels al jaren voort’

Bron: reality FBI
himalaya wijzigde dit bericht op 16-07-2026 09:47
2.25% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Jee wat een smeerlap! Kunnen ze hem niet onterven?
Dat begint alweer goed :popcorn:
Lekker dan dat zo'n type door de screening komt. :wtf:
himalaya schreef:
16-07-2026 09:12
‘Fred zou niet alleen getrouwd zijn, maar dat ook bewust zo houden. Zijn vrouw ‘op papier’ probeert al jaren van hem af te komen, maar Fred zou het hebben voorzien op de bezittingen van zijn schoonmoeder in Kroatië. Bronnen stellen dat hij wacht tot zij de pijp uit is, zodat hij daar een bepaald huis kan claimen. Daarnaast zou hij aanspraak willen maken op 50% van alle bezittingen van zijn partner. Dit sleept inmiddels al jaren voort’

Bron: reality FBI
Die schoonmoeder kan dan toch gewoon een testament laten opstellen waarbij de koude kant nergens recht op heeft? Of ze moet handelingsonbekwaam zijn dan niet natuurlijk.

Op radio 2 zei Jeroen Kijk in de Vegte dat het een leuk seizoen wordt en dat we Timothy in de gaten moeten houden. Wat en waarom zegt hij dan (natuurlijk) weer niet.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
Karrota schreef:
15-07-2026 21:28
Even voor de zekerheid, dit topic is toch puur een alleen vooruitkijken op Videoland? En niet dat er al spoilers worden gedeeld over de uitkomst e.d.? Ik vind dat elk jaar weer verwarrend. Ik kijk altijd vooruit op Videoland en vindt het topic B&B vol liefde zonder spoilers echt niet te doen qua geneuzel.
:cheer:
Hebben jullie toevallig ook de “hoe is het nu met?” al gekeken?

Was een leuke aflevering. Leuke updates. Trouwgeluk. Babygeluk.

Maar toch blijf ik Yllia de kasteelheer met poolse Silwia een zeer ongeloofwaardig stel vinden, zij blijft zo kinderlijk doen ofzo

Wat viel jullie op?
Ik heb net gekeken. Sylwia vind ik toch echt een bijzonder mens, met d'r modellencarrière.
En Albert en Joyce zijn allebei bijzonder.

Dat Magda en Ingrid allebei terug naar Nederland komen vind ik geen verrassing.

En dat Lieske opeens opduikt bij JP vind ik wel grappig.
Ik heb net gekeken. Sylwia vind ik toch echt een bijzonder mens, met d'r modellencarrière.
En Albert en Joyce zijn allebei bijzonder.

Dat Magda en Ingrid allebei terug naar Nederland komen vind ik geen verrassing.

En dat Lieske opeens opduikt bij JP vind ik wel grappig.
Joppie schreef:
16-07-2026 10:00
Die schoonmoeder kan dan toch gewoon een testament laten opstellen waarbij de koude kant nergens recht op heeft? Of ze moet handelingsonbekwaam zijn dan niet natuurlijk.
Zo werkt dat niet als ze in gemeenschap van goederen zijn getrouwd voor 2018. Dan is de erfenis voor de helft van hem.
:cheer2:
Sabine schreef:
16-07-2026 15:16
Zo werkt dat niet als ze in gemeenschap van goederen zijn getrouwd voor 2018. Dan is de erfenis voor de helft van hem.
Ja hoor, zo werkt het wel. Je kunt de koude kant uitsluiten via een testament.

Je kunt de koude kant (de aangetrouwde partner) uitsluiten. Dit regel je via een uitsluitingsclausule in een testament. Hierdoor blijft geld of bezit altijd privé van je eigen kind en hoeft het niet gedeeld te worden bij een scheiding. Je legt vast dat jouw erfenis niet in een gemeenschap van goederen valt.
Pelle schreef:
16-07-2026 15:28
Ja hoor, zo werkt het wel. Je kunt de koude kant uitsluiten via een testament.

Je kunt de koude kant (de aangetrouwde partner) uitsluiten. Dit regel je via een uitsluitingsclausule in een testament. Hierdoor blijft geld of bezit altijd privé van je eigen kind en hoeft het niet gedeeld te worden bij een scheiding. Je legt vast dat jouw erfenis niet in een gemeenschap van goederen valt.
Dan heb ik niks gezegd 😊.
Nieuweling93 schreef:
16-07-2026 10:42
Hebben jullie toevallig ook de “hoe is het nu met?” al gekeken?

Was een leuke aflevering. Leuke updates. Trouwgeluk. Babygeluk.

Maar toch blijf ik Yllia de kasteelheer met poolse Silwia een zeer ongeloofwaardig stel vinden, zij blijft zo kinderlijk doen ofzo

Wat viel jullie op?
Ik vond Joyce er heel mooi uitzien op haar trouwdag.

Aan Lieske en Petra erger ik me kapot. Die vinden zichzelf erg leuk.
Jean-Paul vind ik iets naars hebben en Paul vind ik ouds geworden.

Het liefdes, trouw en babygeluk vond ik ook leuk om te zien.
Joppie schreef:
16-07-2026 10:00

Misschien woont zijn schoonmoeder in Kroatië / is ze Kroatisch en werkt het daar net wat anders?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ben eigenlijk het meest geschokt door de emigratie van Astrid en Harmjan. Hoe kunnen zij nu Oostenrijk verruilen met Spanje? Zij was zo Oostenrijks ingesteld en nog best jonge kinderen waarvan de vader toch ook in Oostenrijk woont?

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven