Gezondheid alle pijlers

gezond?

21-09-2011 19:56 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie is er bekend met kiezelaarde capsules ?

zou goed zijn voor je gewrichten ,nagels en haar, onder andere .
Voor nagels en haar heb ik preparaatjes van het huismerk van de drogist en voor mijn gewrichten glucosamine.

Dat wat jij noemt zegt me niets, en aarde?????? Geef mijn portie maar aan fikkie!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Het is een onzinproduct. Als je iets goeds wilt doen voor je haren, nagels en en gewrichten, kan je beter voor de echte Spirulina kiezen, dat zit boordevol goede, stoffen.
Zegt me helemaal niets. Ben assistent-drogist en heb bij verschillende gezondheidswinkels gewerkt, maar dat ben ik nog niet tegengekomen.

Voor je gewrichten kun je denken aan glucosamine (voor het herstel van kraakbeen en slijtage aan gewrichten), en voor haar en nagels heb je ook preparaten van verschillende merken.Vaak zitten daar veel b-vitamines in en soms een of meer kruiden.

Ik zal eens googelen op kiezelaarde capsules.
ik heb het ook maar van een andere forum hoor die daar nog al over te spreken waren .daarom vraag ik het hier eens het is een voedingssupplement van mariandl te koop bij gezondheidscentrum op internet
wat een onzin. Beweging en gezonde voeding dat is wel goed!
Fame, ik slik ook glucosamine, merk er helemaal niks van!
kiezelaarde, jawel de basis van onze cellen. Een fundament van leven. Volgens mij is het hetzelfde als silicea.

In mijn ogen een goed basis product als je je lichaamsbasis gezondheid wil versterken. Het is inderdaad goed voor de zaken die jij noemt. Google ook eens op luvos ultra inwendig. Daar zit nog meer in. Ik geloof in dit soort middelen (waaronder appelazijn, molkosan, chlorella, spirulina) omdat het natuurlijke middelen zijn die beter opgenomen worden in je lichaam dan synthetische supplementen
ik heb op google gekeken het blijk afkomstig te zijn uit griekenland geen bijwerking of zo .

maar zou graag willen horen of er iemand ervaring mee heeft
ik heb wel ervaring met luvos waar kiezelaarde inzit. En als ik dat structureel gebruik merk ik dat mijn nagels harder worden. mijn haren zijn al mooi en de huid ziet er ook goed/jong uit. Maar ik ben dan ook altijd bezig met dit soort middelen
quote:Vivamies schreef op 21 september 2011 @ 22:24:

ik heb wel ervaring met luvos waar kiezelaarde inzit. En als ik dat structureel gebruik merk ik dat mijn nagels harder worden. mijn haren zijn al mooi en de huid ziet er ook goed/jong uit. Maar ik ben dan ook altijd bezig met dit soort middelenja dat doe ik ook wel ,en baat het niet schaad het niet toch? niks verkeerd mee om met je lichaam en gezondheid bezig te zijn .en luvos?haal je dat ook bij de drogist?
enorme flauwekul
luvos haal ik bij de reform winkel. Als je het inneemt (aanlengen met water, ook goed voor maag en darmen ) dan neem je inwendig. Sinds mijn 16e gebruik ik de uitwendige variant aangelengd met heet water en een paar druppels tea tree oil voor een masker. Ik word zo'n 10 jaar jonger geschat :-). Per keer kost het bijna niets en je doet er heel lang mee,...
Ik sta iedere dag 10 op mijn kop, tv te kijken. Werkt ook fantastisch!

Tjee met al dat geld wat mensen uitgeven aan onzin dingen als visolie capsules, knoflook pillen en kiezelsteen (?!) kunnen we volgens mij het voedsel probleem oplossen...
ik smeer me elke avond in met geitenkots, dans naakt in de tuin om middernacht en ik eet elke dag een verse paardebloem. Ben nog nooit zo fit (en eenzaam) geweest
quote:Vivamies schreef op 21 september 2011 @ 22:24:

ik heb wel ervaring met luvos waar kiezelaarde inzit. En als ik dat structureel gebruik merk ik dat mijn nagels harder worden. mijn haren zijn al mooi en de huid ziet er ook goed/jong uit. Maar ik ben dan ook altijd bezig met dit soort middelen

Och meid toch!

Ga wat leuks doen met je leven!
quote:meds schreef op 23 september 2011 @ 00:43:

ik smeer me elke avond in met geitenkots, dans naakt in de tuin om middernacht en ik eet elke dag een verse paardebloem. Ben nog nooit zo fit (en eenzaam) geweest

daar kan geen tabletje tegenop!
Slechts de fabrikant wordt er beter van.
quote:Vivamies schreef op 22 september 2011 @ 22:09:

luvos haal ik bij de reform winkel. Als je het inneemt (aanlengen met water, ook goed voor maag en darmen ) dan neem je inwendig. Sinds mijn 16e gebruik ik de uitwendige variant aangelengd met heet water en een paar druppels tea tree oil voor een masker. Ik word zo'n 10 jaar jonger geschat :-). Per keer kost het bijna niets en je doet er heel lang mee,...hihi ik word nu al 10jaar jonger geschat wat moet het dan niet zijn met die oil maar kijk mij wel eens intersant om te proberen thanks
waarom die negatieve reacties ?doen we bij jullie toch ook niet ,dit is een topic om ervaring te delen als je het onzin vind lees het dan niet.
Ik zou het wel waarderen als mensen me waarschuwen voor geldklopperij, luna. Zet dat je dan niet aan het denken?

Fijn toch als je andere geluiden hoort die je voor een miskoop kunnen behoeden?
Ik word ook 10 jaar jonger geschat trouwens en ik neem eigenlijk weinig anders tot me dan zwarte koffie en pasta.

Dat heeft met je genen te maken. Mooi dat je daarmee gezegend bent, maar denk vooral niet dat het door iets anders komt.
De groei van nagels is net zo min te beinvloeden als de kleur van je haar! d.w.z. sommige mensen hebben sterke nagels en anderen hebben zachte, maakt niet uit wat je eet of doet!
quote:rococo schreef op 23 september 2011 @ 16:09:

Ik zou het wel waarderen als mensen me waarschuwen voor geldklopperij, luna. Zet dat je dan niet aan het denken?

Fijn toch als je andere geluiden hoort die je voor een miskoop kunnen behoeden?ach ja de mening van andere wil ik best horen ,maar het is de manier hoe dat het gezegd word .en ik vraag naar mening over wie dat het gebruikt ,niet aan mensen die al een pathie hebben met dit soort dingetjes. zonder te weten of het werkt
quote:toetyfroety schreef op 23 september 2011 @ 16:47:

De groei van nagels is net zo min te beinvloeden als de kleur van je haar! d.w.z. sommige mensen hebben sterke nagels en anderen hebben zachte, maakt niet uit wat je eet of doet!ben ik het niet mee eens ik heb heel lang te kort gehad aan calcium en andere vitaminen mijn nagels waren broos daar voor sterk nu probeer ik gewoon van alles omdat wat aan te kunnen vullen ,en die kiezelaarde zou normaal in de voeding zitten maar blijk nu niet meer google maar ,ik hou me ook niet bezig met onzin .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven