3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
donderdag 22 september 2011 om 21:55
quote:_minny schreef op 22 september 2011 @ 21:53:
[...]
Oh nou dan moet ik je iets vertellen:
Ik raak regelmatig mijn telefoon kwijt.
Das niet handig, anders zou je alle verjaardagen van vrienden/vriendinnen/kennissen en zoenmaatjes er in kunnen zetten
Een gewone ouwerwetse papieren kalender op de wc hangen dan??
[...]
Oh nou dan moet ik je iets vertellen:
Ik raak regelmatig mijn telefoon kwijt.
Das niet handig, anders zou je alle verjaardagen van vrienden/vriendinnen/kennissen en zoenmaatjes er in kunnen zetten
Een gewone ouwerwetse papieren kalender op de wc hangen dan??
vrijdag 23 september 2011 om 11:26
Ik ben vrij vandaag en lui! Het Libanese eten gister was erg lekker.
Vil, leuk een rond terras. En gewoon afwachten wat er volgend jaar van komt van die chrysanten. Je hebt toch ruimte zat?
Bi gaan jullie naar E.G.? En wat sporten betreft, als er aan animatieteam is kan je meedoen met de gym aan het zwembad, strand etc.
Vil, leuk een rond terras. En gewoon afwachten wat er volgend jaar van komt van die chrysanten. Je hebt toch ruimte zat?
Bi gaan jullie naar E.G.? En wat sporten betreft, als er aan animatieteam is kan je meedoen met de gym aan het zwembad, strand etc.
vrijdag 23 september 2011 om 12:03
quote:rosanna08 schreef op 23 september 2011 @ 11:31:
gisteravond al je verjaardag gevierd Min? Yups
Oh en een 21 jarige probeerde me er van te overtuigen dat "maar" 10 jaar leeftijdsverschil echt helegaar niks uitmaakt, heus niet hoor, echt niet, nee echt niet!
Guppie verhaal gaat gewoon door trouwens. Hij heeft een gesprek opgevangen dat ik heel snel verveeld raak en dat één van de redenen dat ik zo lang bij mijn ex was misschien wel was omdat ie zo'n eikel was. Was maar een onderdeel van een lang en serieus gesprek, maar nu probeert de Gup ineens meer eikel en minder lief te zijn. Djeeezzz... Als ie de rest van het gesprek had gehoord dan had ie geweten dat ik dat dus nooit meer wil.
Guppies en Puppies...ze zijn amusant, maar wel veel onderhoud soms....
gisteravond al je verjaardag gevierd Min? Yups
Oh en een 21 jarige probeerde me er van te overtuigen dat "maar" 10 jaar leeftijdsverschil echt helegaar niks uitmaakt, heus niet hoor, echt niet, nee echt niet!
Guppie verhaal gaat gewoon door trouwens. Hij heeft een gesprek opgevangen dat ik heel snel verveeld raak en dat één van de redenen dat ik zo lang bij mijn ex was misschien wel was omdat ie zo'n eikel was. Was maar een onderdeel van een lang en serieus gesprek, maar nu probeert de Gup ineens meer eikel en minder lief te zijn. Djeeezzz... Als ie de rest van het gesprek had gehoord dan had ie geweten dat ik dat dus nooit meer wil.
Guppies en Puppies...ze zijn amusant, maar wel veel onderhoud soms....