geen klik..

23-09-2011 17:31 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey hallo!,

Ik lees al een tijdje mee als ik weer is advies nodig heb, wat ik hier altijd goed kan vinden.

Nu heb ik helaas iets waar ik een beetje over in de war ben, en wel advies zou kunnen gebruiken.

Sinds een tijdje ben ik aan het daten met een hele leuke jongen, onze eerste date was heel leuk en beschaafd, onze tweede date begon ook zo maar hoe verder de avond vorderde hoe meer we tegen elkaar aan gingen zitten.

Aan het eind van de avond gezoend, en toen wilde hij niet dat ik naar huis ging dus ben ik blijven slapen, maar omdat we elkaar toch eerst wilde leren kennen het netjes bij het zoenen gehouden.

Het voelde die avond heel goed en liefdevol, en had wel het idee dat we een leuke tijd tegemoet zouden gaan.

We smsten erna elke dag, maar hebben het allebei druk dus werd het een stuk minder.

Ik steld een week later voor om weer is af te spreken, want ja anders leer je elkaar niet echt kennen. Maar hij had het druk, en de week erna ook nog druk.

dus ik heb gisteren maar gevraagd of dat het afspreken er nog wel inzat en toen kwam het hoge woord eruit, hij zit niet lekker in zijn vel, en heeft de klik nog niet gevoeld.. maar hij wil het nog wel een kans geven.

Ik heb geen idee wat nou de bedoeling is, ik sms hem niet uit mezelf omdat ik niet precies weet wat zijn idee is, hij wil volgens mij niet afspreken, maar me wel beter leren kennen..

Hoe kan ik dit nou het beste gaan aanpakken?

ik hoop dat jullie het een beetje snappen .
quote:Ksenija schreef op 24 september 2011 @ 14:55:

[...]

Als iemand echt niks in je zit zitten stopt hij wel direct met contact. Als je moeilijke periode hebt dan heeft dat echt wel invloed op zoiets. En ja, een "klik" krijg je soms pas na een paar keer. Hij is wel eerlijk en relaxed.Welnee, hij kijkt tot hoever hij kan gaan en TO slikt dit.
Dat vind ik toch wel een ander verhaal Ksenija. Je kan iemand leuk vinden, interessant vinden enz , je kan denken misschien zit hier nog wel iets in waardoor ik haar echt heeel erg leuk ga vinden.

En dat de echte klik nog naar voren gaat komen.

Maar als je niet met iemand af wilt spreken nog het verhaal erbij dat hij niet goed in zijn vel zit. Dan ben je ook niet opzoek of er wel een klik in zit, want zonder elkaar beter leren kennen weetje nooit iets. Als iemand echt wilt ontdekken of misschien er iets in zit wat misschien een relatie zou kunnen worden.

Dan ga je dat uitzoeken. En dan ga je niet het contact uit de weg met iemand die je amper kent.

En als je er wel in wilt geloven ( dat het mogelijk iets kan worden terwijl iemand het zo aanpakt) denk ik dat je behoorlijk naief bent/ jezelf voor de gek houdt en nog erg vaak in je leven teleurgesteld zou worden.
Op dit moment heeft hij geen ruimte voor haar, dat wil niet zeggen dat dat niet gaat komen. Probeer eerst een vriendschap op te bouwen, de rest komt vanzelf wel.
quote:Ksenija schreef op 24 september 2011 @ 15:37:

Op dit moment heeft hij geen ruimte voor haar, dat wil niet zeggen dat dat niet gaat komen. Probeer eerst een vriendschap op te bouwen, de rest komt vanzelf wel.

Dit is nooit een vriendschap geweest, want dat is de intentie van TO ook niet en zeker niet van hem.

Het valt me tegen van je Ksenjia dat je hier ook intrapt.
Hij wilde niet dat je naar huis ging dus je bleef slapen. Het bleef bij zoenen op jouw initiatief? Ik heb het idee dat je niet makkelijk genoeg bent en dat hij uit is op maar 1 ding..
quote:iris1969 schreef op 24 september 2011 @ 15:56:

[...]

Dit is nooit een vriendschap geweest, want dat is de intentie van TO ook niet en zeker niet van hem.

Het valt me tegen van je Ksenjia dat je hier ook intrapt.

Waar trap ik in?

Ik geef aan dat je het tijd kunt geven en wel ziet waar je uitkomt.

Het valt mij tegen dat jij zo ongeduldig bent..
hij heeft mij al eerder verteld dat het bij hem moet groeien en eerst iets om moet bouwen voordat er een eventuele relatie kan komen.. dat snap ik en dat lijkt me ook niet meer dan logisch.

hij is op dit moment directeur in het bedrijf van zijn moeder, en helaas gaat het daar totaal niet goed, en maakt hij werkdagen van half 8 s ochtends tot 11 uur s avonds, en ook op zaterdag en zondag moet hij een paar uur werken.

Hij is a vonds totaal versleten en dan snap ik dat hij geen tijd voor mij kan maken, dan zou ik namelijk ook willen slapen.

hij zegt dat hij iemand is die zijn rust dan ook echt nodig heeft, en ik geloof het wel.. maar ik vind hem nu zo vaag doen,

De reden waarom het bij zoenen gebleven is, is omdat we dat allebei handiger vonden, omdat we het allebei rustig aan wilden doen.. Er hing wel spanning maar daar hebben we allebei niks mee gedaan..

hij belt me straks, en dan hebben we het er nog even over,.. ik ben benieuwd wat hij nog te zeggen heeft
Lijkt me sowieso vrij normaal om het bij zoenen te houden. Wel respectvol van hem. En ja met zoveel uren zou ik allang de pijp uit zijn...Geef die vent wat ruimte, zeg.

Lijkt me niet zo gek als hij dan een keer wat tijd heeft dat hij dan zelf wil bijkomen. In de tussentijd hoef jij niet stil te zitten, natuurlijk. Als er wat leuk voorbij komt, daar net zo goed voor gaan!
quote:Ksenija schreef op 24 september 2011 @ 16:50:

Lijkt me sowieso vrij normaal om het bij zoenen te houden. Wel respectvol van hem. En ja met zoveel uren zou ik allang de pijp uit zijn...Geef die vent wat ruimte, zeg.

Lijkt me niet zo gek als hij dan een keer wat tijd heeft dat hij dan zelf wil bijkomen. In de tussentijd hoef jij niet stil te zitten, natuurlijk. Als er wat leuk voorbij komt, daar net zo goed voor gaan!Dat is toch geen stijl, pakken wat je pakken kunt? Wat is er mis met gaan voor een relatie?
quote:iris1969 schreef op 24 september 2011 @ 20:50:

[...]

Dat is toch geen stijl, pakken wat je pakken kunt? Wat is er mis met gaan voor een relatie?Dan moet er wel potentie in zitten, Iris.
quote:zammm schreef op 24 september 2011 @ 22:34:

[...]

Dan moet er wel potentie in zitten, Iris.

Die man krijgt nergens de kans voor hij moet NU een relatie willen..

Nee, dat is stijl..

Alsof alle relaties direct BOEM van start gaan.

Ik krijg het er zelfs benauwd van!
quote:Ksenija schreef op 24 september 2011 @ 22:54:

[...]

Nee, dat is stijl..

Ik krijg het er zelfs benauwd van!

Ksnenja, oprechte vraag: wat is er toch gebeurd dat je zo ontzettend verbitterd en negatief bent geworden?

Ik lees in je berichten zo vaak tussen de regels door veel teleurstelling en woede.
quote:zammm schreef op 24 september 2011 @ 22:34:

[...]

Dan moet er wel potentie in zitten, Iris.Klopt en daarom zou ik mijn tijd hier niet meer aan verspillen.
quote:Ksenija schreef op 24 september 2011 @ 22:54:

[...]

Nee, dat is stijl..

Ik krijg het er zelfs benauwd van!Ik snap wat je zegt, maar vind jij hem dan ook niet een beetje vaag met zijn teksten?
Lijkt er op dat hij je aan het lijntje houdt. Misschien is er nog wel een kandidate in het spel? Ik roep maar wat. Even kijken welke de leukste is en hapt en die heeft hem.

Ik zou in ieder geval kappen met iemand die zo vaag is. Je hoeft niet gelijk een relatie te beginnen, maar dit is bij voorbaat kansloos volgens mij.
Een man die jou wil zal hemel en aarde bewegen om bij je te zijn...uit jou verhaal proef ik dat hij het drukker heeft met andere zaken dan jou te veroveren...
quote:TaraD schreef op 24 september 2011 @ 16:01:

Hij wilde niet dat je naar huis ging dus je bleef slapen. Het bleef bij zoenen op jouw initiatief? Ik heb het idee dat je niet makkelijk genoeg bent en dat hij uit is op maar 1 ding..
quote:ana_isabel schreef op 25 september 2011 @ 13:25:

Een man die jou wil zal hemel en aarde bewegen om bij je te zijn...uit jou verhaal proef ik dat hij het drukker heeft met andere zaken dan jou te veroveren...

Serieus??

Na 1 date moet de heer in kwestie zijn hele leven omgooien om met TO te gaan daten?

Echt???

Tussen date 1 en date 2 zat bij mij bijna een maand!

En dat is niet omdat we we elkaar niet interessant vonden

Maar simpelweg omdat we het beide stervesdruk hadden!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja waarschijnlijk is het verschil tussen jou en TO is dat hij wel met je wou afspreken en dat hij wel een klik voelde?

Verder ben ik het wel met je eens SD dat je echt niet meteen hemel en aarde hoeft te bewegen als je aan het daten bent en nog niet weet wat het gaat worden. Maar er hoort volgens mij wel een gezonde belangstelling te zijn en motivatie om te daten en elkaar te willen zien.
@vogelbekdier,ik weet niet of hij een klik voelde, zal wel want we lagen na 4 uur al wild te seksen in zijn bed.

Dus de klik was er wel, maar had voor hetzelfde geld gewoon ook uit kunnen lopen op een ONS

Wat volgens die hier al zo vaak opgevoerde date regels eigenlijk had moeten gebeuren.

Wat ik bedoel is, mensen we hebben het over 1 ontmoeting

Kom op zeg...

En wat is gezonde belangstelling?

De eerste keer dat wij elkaar daarna spraken was 4 dagen later
quote:Summerdance schreef op 25 september 2011 @ 14:50:

[...]

Serieus??

Na 1 date moet de heer in kwestie zijn hele leven omgooien om met TO te gaan daten?

Echt???

Tussen date 1 en date 2 zat bij mij bijna een maand!

En dat is niet omdat we we elkaar niet interessant vonden

Maar simpelweg omdat we het beide stervesdruk hadden!dus, jij had geen tijfels bij die man, oftewel; hij deed iets goed. dan brengt een man je niet aan het twijfelen of wel?
Ik had geen verwachtingen bij de man.

En ik denk dat dat een hele hoop scheelt...

Hij had me na 1 date gouden bergen kunnen beloven, heel serieus had ik dat dan niet genomen.

Ik ben altijd erg van het, we zien wel hoe het loopt principe.

Werkt een stuk beter dan smsjes analyseren, woorden op een weegschaal leggen en een hoop invulwerk.

Want eigenlijk, eigenlijk kan er na 1 date, die normaliter altijd maar een paar uurtjes duurt nog niet zo veel worden beloofd.

Iets kan heel leuk en gioed voelen, een dag later kan iemand daar best heel anders over denken.
Een maand tussen date 1 en date 2 vind ik persoonlijk te lang (zeker als je gesext hebt). Dan is iemand al bijna uit mijn systeem. En in "te druk hebben" geloof ik niet, al ga je om 23.00 s avonds nog even naar elkaar toe. Ik heb het ook druk maar als ik iemand echt leuk vind...dan maak ik wel een uurtje tijd (tenzij hij heeeel ver weg woont natuurlijk)

Ik zeg niet dat het niet KAN, er zijn situaties waarin het inderdaad niet anders kan, maar ik vind een vervolgdate na een week/2 weken of zo wel zo prettig. En tussendoor wat contact houden is ook leuk. Daarmee leer je iemand namelijk ook kennen. Waarom zou dat in vredesnaam niet kunnen? Met mijn vrienden heb ik ook regelmatig contact en die beheersen mijn leven toch ook niet?
Waarom als je gesekst hebt is het te lang?

Met seks leg je toch niets vast?

Tenminste dat is niet de intentie waarmee wij met elkaar naar bed gingen

Dat was...heel ordinair, gewoon lust!

Er was helemaal geen sprake van verwachtingen, doordaten of wat dan ook...

Hij zag mij, ik zag hem de vlam sloeg in de pan en we belandde in bed

Dat we daarna nog 9 hele leuke maanden hebben gehad hebben we beide gezien als een hele leuke bonus

En om 23.00 nog even bij elkaar langs is geen optie als je een dikke 100km uit elkaar woont en beide een hele drukke baan hebt

Nou is misschien een maand wel een beetje lang, maar waarom heeft iedereen toch van die torenhoge verwachtingen na 1 date?
Ik vind dat je er goed instaat, Summerdance.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven