cloudpillo kussens, is dat wat?

21-08-2026 09:58 22 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben op zoek naar nieuwe kussens voor ons bed Nu krijg ik de hele tijd de reclames van cloudpillo te zien.

Voordat ik me laat influencen:

heeft iemand ervaring met deze kussens? en is het wat?
Wij hebben ze gehad. Maar de vulling van de kussens worden naar verloop van tijd harder, ik voelde elk stukje zitten en op een gegeven moment kreeg ik echt pijn aan mijn gezicht en oren. ik heb er geennacht lekker op geslapen, mijn man was er ook snel klaar mee. Ongeacht hoeveel vulling we erin hadden.
Niet comfortabel.
bornholm wijzigde dit bericht op 21-08-2026 10:33
Reden: Spelfout
0.47% gewijzigd
Ik ben er ook ooit ingetrapt. Geen aanrader wat mij betreft.
Ik heb m al wel een tijd. Het is een stevig kussen en ik klop hem altijd op voor het slapen. Maar dan slaap ik er prima op.
Zeker; na een zoektocht van jaren eindelijk een kussen waar ik geen nekpijn op krijg. Gaat overal mee naar toe, elke vakantie weer 🥳😉😬 Voor kinderen Cloudpillo Kids aangeschaft
Man en dochter hebben er 1 en zweren erbij. Vinden het echt een heel fijn kussen! Geen last van harde vulling of zo.
Nogal stevig kussen, de zogenaamde "koude blauwe" kant doet niets en nekpijn door dit kussen. Geen aanrader.
Ik influens mijn goedkope alternatief aan iedereen die het maar wil horen en al meerdere mensen in mijn omgeving hebben deze gekocht.
Echt! Ik heb nog nooit zo'n fijn kussen gehad. Ik slaap zooo lekker en geen nek- en hoofdpijn meer.

Afbeelding

https://www.action.com/nl-nl/p/3205523/ ... emoryfoam/

Precies de goede dikte. Veert lekker terug.
Ik heb ook wel eens traagschuim of koudschuim, wat het ook was gehad wat zo hard als beton voelde maar deze is zo lekker zacht met genoeg stevigheid.
Fucupcake: Waar koop je kussenhoezen in deze maat?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
OlleGrieze schreef:
21-08-2026 11:37
Fucupcake: Waar koop je kussenhoezen in deze maat?

Ik gebruik gewoon de standaard hoezen. Die bij mijn overtrekken zitten.
Wij hebben ze ook gekocht, ik slaap er heerlijk op, mijn man vindt hem vreselijk.
Ik heb hem ook, eindelijk een kussen dat hoog genoeg is, lekker stevig. Inderdaad wel veel weer opschudden, want anders wordt hij te hard. Ik ben er blij mee, maar als je houdt van zachte fluffy kussens dan zou ik iets anders kiezen.
Tjezus, wat vals
Ik heb het gewone en dat dikke hotel kussen. Het dikke kussen vind ik lekker om tegenaan te zitten en soms om wat hoger te liggen als ik nog lees of tv kijk. Je kunt de dikte ook aanpassen, maar om te slapen gebruik ik de 'gewone' Cloudpillo. Heb er wel een heel deel vulling uitgehaald om hem platter te maken, maar ik vind hem erg fijn liggen. Zacht, maar wel stevig genoeg.
christoffel wijzigde dit bericht op 21-08-2026 14:20
0.40% gewijzigd
Ik heb het kussen in de winter geprobeerd. Ik vond het te hard, hoeveel ik er ook uithaalde. Inmiddels weet ik dat traagschuim harder wordt bij lage temperaturen. Totaal niet geschikt voor mijn koude slaapkamer in de winter.
Ik heb er 1. Zo’n zijligkussen.
Ik vond het nadeel dat het kussen op den duur hard te voelen. Ik moest hem wel echt regelmatig opschudden.
Het scheelde wel als ik er geen kussensloop om deed.

Uiteindelijk andere vulling in gedaan. Dat was wat beter, maar het is nog niet geweldig. Ik heb nog steeds last van stijfheid van mijn nek/ pijnlijke nek na het slapen.
Ik heb ook een zijligkussen sinds een halfjaar en geen hoofdpijn meer sindsdien dus ik ben er blij mee. Iedere dag goed opschudden voor t slapengaan, vulling wordt weer zacht door het kussen in de droger te doen schijnt volgens instructies, zelf nog niet uitgeprobeerd want nog niet nodig. Mijn man vond t kussen niet lekker, maar hij is wel gevoelig ivm eerdere gebroken nek.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Sterrenstof74 schreef:
21-08-2026 13:47
Ik heb het kussen in de winter geprobeerd. Ik vond het te hard, hoeveel ik er ook uithaalde. Inmiddels weet ik dat traagschuim harder wordt bij lage temperaturen. Totaal niet geschikt voor mijn koude slaapkamer in de winter.
Oh is dat het. Ik vond het echt een vreselijk kussen, ligt hier op de kast voor logees.
Kijk eens bij het merk Sylvana. Véél beter en meer keus.
Hier tevreden met Cloudpillo. Ik ben een buikslaper, dus flink wat vulling eruit gehaald. Sowieso schud ik mijn kussens elke ochtend op bij het bed opmaken, dus niks gemerkt van hard worden.
Wij hebben sinds een aantal maanden de cloudpillo recharge.
Beide aangepast naar wens en vinden het echt heel fijn slapen.
Ik wil niet meer zonder in elk geval!
Ik heb (in het echt, niet online) een test gezien met de vulling van kussens.
Er is vulling die nat wordt (nachtelijk zweten) en dan gewoon ‘luchtig’ blijft.
Er was ook vulling die bij nat worden 1 grote harde klont werd: cloudpillo….
Maar ik heb er zelf verder geen ervaring mee.
De Cloudpillo is een van de slechtste kussens die ik ooit gehad heb. Veel te hard, zelfs met meer dan de helft van de vulling eruit kreeg ik er gierende nek- en hoofdpijn van. En steeds weer opschudden, want na even erop slapen meteen weer te hard zodat ik oorpijn kreeg. De zogenaamde verkoelende hoes werkte ook al niet en gaf nul verkoeling. Kortom, ik ben geen fan. Ding ligt in de kledingbak en die van mijn broer ook.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven