cloudpillo kussens, is dat wat?
vrijdag 21 augustus 2026 om 10:32
Wij hebben ze gehad. Maar de vulling van de kussens worden naar verloop van tijd harder, ik voelde elk stukje zitten en op een gegeven moment kreeg ik echt pijn aan mijn gezicht en oren. ik heb er geennacht lekker op geslapen, mijn man was er ook snel klaar mee. Ongeacht hoeveel vulling we erin hadden.
Niet comfortabel.
Niet comfortabel.
bornholm wijzigde dit bericht op 21-08-2026 10:33
Reden: Spelfout
Reden: Spelfout
0.47% gewijzigd
vrijdag 21 augustus 2026 om 11:28
Ik influens mijn goedkope alternatief aan iedereen die het maar wil horen en al meerdere mensen in mijn omgeving hebben deze gekocht.
Echt! Ik heb nog nooit zo'n fijn kussen gehad. Ik slaap zooo lekker en geen nek- en hoofdpijn meer.

https://www.action.com/nl-nl/p/3205523/ ... emoryfoam/
Precies de goede dikte. Veert lekker terug.
Ik heb ook wel eens traagschuim of koudschuim, wat het ook was gehad wat zo hard als beton voelde maar deze is zo lekker zacht met genoeg stevigheid.
Echt! Ik heb nog nooit zo'n fijn kussen gehad. Ik slaap zooo lekker en geen nek- en hoofdpijn meer.

https://www.action.com/nl-nl/p/3205523/ ... emoryfoam/
Precies de goede dikte. Veert lekker terug.
Ik heb ook wel eens traagschuim of koudschuim, wat het ook was gehad wat zo hard als beton voelde maar deze is zo lekker zacht met genoeg stevigheid.
vrijdag 21 augustus 2026 om 11:39
Ik gebruik gewoon de standaard hoezen. Die bij mijn overtrekken zitten.
vrijdag 21 augustus 2026 om 12:24
vrijdag 21 augustus 2026 om 13:32
Ik heb het gewone en dat dikke hotel kussen. Het dikke kussen vind ik lekker om tegenaan te zitten en soms om wat hoger te liggen als ik nog lees of tv kijk. Je kunt de dikte ook aanpassen, maar om te slapen gebruik ik de 'gewone' Cloudpillo. Heb er wel een heel deel vulling uitgehaald om hem platter te maken, maar ik vind hem erg fijn liggen. Zacht, maar wel stevig genoeg.
christoffel wijzigde dit bericht op 21-08-2026 14:20
0.40% gewijzigd
vrijdag 21 augustus 2026 om 13:51
Ik heb er 1. Zo’n zijligkussen.
Ik vond het nadeel dat het kussen op den duur hard te voelen. Ik moest hem wel echt regelmatig opschudden.
Het scheelde wel als ik er geen kussensloop om deed.
Uiteindelijk andere vulling in gedaan. Dat was wat beter, maar het is nog niet geweldig. Ik heb nog steeds last van stijfheid van mijn nek/ pijnlijke nek na het slapen.
Ik vond het nadeel dat het kussen op den duur hard te voelen. Ik moest hem wel echt regelmatig opschudden.
Het scheelde wel als ik er geen kussensloop om deed.
Uiteindelijk andere vulling in gedaan. Dat was wat beter, maar het is nog niet geweldig. Ik heb nog steeds last van stijfheid van mijn nek/ pijnlijke nek na het slapen.
vrijdag 21 augustus 2026 om 13:59
Ik heb ook een zijligkussen sinds een halfjaar en geen hoofdpijn meer sindsdien dus ik ben er blij mee. Iedere dag goed opschudden voor t slapengaan, vulling wordt weer zacht door het kussen in de droger te doen schijnt volgens instructies, zelf nog niet uitgeprobeerd want nog niet nodig. Mijn man vond t kussen niet lekker, maar hij is wel gevoelig ivm eerdere gebroken nek.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
vrijdag 21 augustus 2026 om 15:39
Oh is dat het. Ik vond het echt een vreselijk kussen, ligt hier op de kast voor logees.Sterrenstof74 schreef: ↑21-08-2026 13:47Ik heb het kussen in de winter geprobeerd. Ik vond het te hard, hoeveel ik er ook uithaalde. Inmiddels weet ik dat traagschuim harder wordt bij lage temperaturen. Totaal niet geschikt voor mijn koude slaapkamer in de winter.
vrijdag 21 augustus 2026 om 18:50
vrijdag 21 augustus 2026 om 19:03
De Cloudpillo is een van de slechtste kussens die ik ooit gehad heb. Veel te hard, zelfs met meer dan de helft van de vulling eruit kreeg ik er gierende nek- en hoofdpijn van. En steeds weer opschudden, want na even erop slapen meteen weer te hard zodat ik oorpijn kreeg. De zogenaamde verkoelende hoes werkte ook al niet en gaf nul verkoeling. Kortom, ik ben geen fan. Ding ligt in de kledingbak en die van mijn broer ook.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in