3000+ Deel 90

10-09-2011 12:01 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geschiedenis 3000+ in een notendop

Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).

Inmiddels bijna 2 jaar verder.

Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.

Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.

DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
bij mij fuckte het forum um ook... gister ookal... is dat tegenwoordig een avondlijk iets?

vind de roast ook nogal soft vandaag eigenlijk... meestal gaan ze verder... nu is het een paar woorden en vervolgens alsnog de hemel even inprijzen... zou die ze omgekocht hebben?...

su6 morgen dan marmul
Nee min, dat zijn ze zeker niet... en zulke mensen zijn vooral niet vrienden voor mij
a docter a day keeps the apple away
Het viva forum doet inderdaad erg raar de afgelopen dagen..
En als die schijnheilige types daar, die een veroordeelde smeerlap oh zo grappig vinden, die kunnen ook de schijt krijgen. Ben benieuwd wie het allemaal verrekt hebben om erbij te zijn...
@Cour: Ik vind het ook meer om Tyson draaien dan om Sheen, die wordt continue opgehemeld. En ik merk dat ik daar echt heel erg boos van word...
beetje wel jah... gaat meer over hem dan over de rest... hangt ie daar een beetje bezopen op die bank te brabbelen...

dat willen we echt zien...

Dat blondTje deed trouwens niet lief over um
Nope, en ik snap ook geen enkele vrouw die wel lief doet over/tegen hem. Hij mocht enkele jaren terug Engeland niet in nadat hij uit de gevangenis kwam. Omdat ze daar geen veroordeelde smeerlap willen hebben, en terecht!
idd...

maar ik vind het echt een sof zooitje (op het blondTje na... maar waarvan moet ik die kennen? geen idee... zegt me niks die naam)... volgens mij hebben ze gezellig een rondje drugs vantevoren gedaan ofzo... tis allemaal wel heel veel love you blabla gelul
Nou idd, die van David Hasselhoff was veel grappiger!
Goedemorgen!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Roosje!!!

*sleurt Roosje mee*

*plant haar op de bank*

*zet filmpje aan met grote berg chocola erbij*

*kruipt tegen Roosje aan*

Gezellig he...
Ennnnnn....... weer weg, moet weer heen en weer en weer en heen, ben al heen en weer en weer en heen geweest nadat ik heen en weer en weer en heen ben geweest maar mag weer heen en weer.
hey, nie weglopen nie! De film is nog nie afgelopen!
quote:rosanna08 schreef op 27 september 2011 @ 13:01:

hey, nie weglopen nie! De film is nog nie afgelopen!

*geeft poppetjes schop onder hun kont*

Ze heen en weren zelf maar...

*kruipt weer naast Roosje*
Cour!
gezellig Pop!

Courtje, kijk je ook mee naar de film?
AR
Iemand een kikker? muis? chocoladekruidnoot? cheese onion chips? borrelnoot? chocokoekje?

(ik heb echt teveel snaai in huis )
welke film wordt er gekeken?
Had een rustig middagje in gedachten maar zit niet rustig. Ga zo maar even naar de stad.
*leest eigen post opnieuw*

*voelt pukkel*

owh een kikker... aan die dingen is broekkie verslaafd... kijkt ie het hele jaar naar uit tot die er weer zijn... momenteel hebben ze ze hier in de buurt enkel nog bij de action.... dus gaan wij naar de action enkel voor zakken kikkers

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven