Full House deel 4

28-06-2011 15:57 2550 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'1145157410 gr.

63,5 cmUmini

2-3-'1129805450 gr

60 cm7690 gr

68,5 cm8580

73,5

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2

Link naar het vijfde deel -> Full House deel 3
Lmeisje van schommel gevallen vanmiddag. Ze werd echt soort van gelanceerd. Was in onze tuin, ze landde met haar voorhoofd op klomp van vriend. Oh wat een schrik. Ik stond te bibberen en bijna te huilen. Meisje heeft 3 kwartier gekrijst, een enorm blauw ei op haar hoofd en een dikke wenkbrouw. Gelukkig daarna wat broccoli gegeten en weer gespeeld en wat gebabbeld. Lief gaan slapen, dus ik denk dat het losloopt, maar pffff, wat ben ik geschrokken.
sardegna getsie wat eng! Gelukkig is het goed afgelopen arm meisje 3 kwartier huilen is ook wel lang! pfff echt zielig!

klinkt goed bij jou amalia! Dat vind ik wel erg leuk aan de herfst, al die mooie oogsten! Hier ook al heel veel appelmoes, appeltaart en appelflappen gemaakt! En heel veel bramensap mmm

ja the voice of holland volg ik ook echt zo leuk!

viool met zijn allen aan tafel klinkt heel gezellig! Heftig hoor voor je man (en natuurlijk ook voor jou) het is ook allemaal niet niks

bengel leuk dat hij al de hele kamer doorgaat grappig he dan zijn ze weer zo groot!

J wil het liefst de hele dag tv kijken (wat natuurlijk niet gebeurd) hij zet dan zelf de tv en mediacenter aan, zet alle kinderstoeltjes bij de tv en geeft mij het toetsenbord zodat ik een filmpje (liefst bumba of hopla) kan opzetten.

hylarisch natuurlijk maargoed ik kan er helaas meestal niet mee akkoord gaan

vanmiddag met zijn allen naar de kermis geweest dat vind ik zo leuk, ze mochten 2 dingen doen, 2 dingen in en iets lekkers ze waren helemaal blij. Mijn moeder was ook mee en had met ballen gooien een aap gewonnen voor J waar hij de rest van de middag mee gelopen heeft zo lief!

Ze hebben hier allemaal ontstoken pusogen J het ergst, echt bizar hoe de oogopslag bepalend is voor hoe denkt dat iemand zich voelt, J ziet er heel ziek uit, dikke rode pusogen maar er is eigenlijk niks aan de hand, hij is wel verkouden maar heeft nergens last van. maar door die ogen lijkt hij zo ziek en zielig echt raar!
Wow wat schrikken sardegna! Kijk je wel even hoe het gaat vannacht? Mss even wakker maken? (slaapt ze eindelijk door... ). Brr

Gezellig bij jou RW!

Grrr Aatje eet 's avonds niet meer . Waren we net blij met een kind dat alles en veel at, gooit ze haar kont in de krib. Zo irritant!!!!! Faaaase I know maar storend
Jee, wat een schrik, Sardegna! Hè bah, wat zielig voor lmeisje...

En oooo, wat voel je je zelf dan ook vreselijk. :(

Viool, nog gefeliciteerd met jongste zoon. Moeilijk voor jullie...

Nog iets gehoord?

Lastig ook voor man allemaal...

Wat leuk, naar de kermis, RS!

En whahahahaaaa, die J. en zijn tv-acties! Wat grappig!!!

Balen v. die prutogen.

Aaaaarg, ja, irritant weer zo'n faaaase van het niet eten, Amalia.

Hier momenteel weer even andersom. R. at echt niet veel en nu...gillen en schreeuwen zodra er iets eetbaars voorbij komt. Echt niet normaal. Alsof ze daaaaagen niks krijgt, ofzo. Dat wordt nog wat 7 okt. Dan moet ze nuchter zijn. Slik

Bengel, zitten jouw kinderen eigenlijk op hetzelfde kdv als jij??

En hoe gaat het met jouw middelste? Is die een beetje te handhaven de laatste tijd?

En Umidi? Hoe gaat t daarmee?

Hier was het eigenlijk best rustig de laatste tijd, maaaar ineens is middelste weer een enorme draak. Zucht

Tieger, heb jij nog sollicitaties lopen momenteel? Of nog niet weer iets leuks voorbij zien komen??

Ik vond jullie reacties op mijn "klaagzang" over veel keuzes ed alleen te moeten maken trouwens echt superlief. Voelde echt fijn om even mijn ei kwijt te kunnen en daar reactie op te krijgen. Vriend kan gelukkig 7 okt mee naar het zielenhuis. Trip naar Amerika heeft hij verzet naar februari! Top!

En ik ga morgen met de kinderarts bellen. Ik merk steeds meer dat deze medicatie niet voldoende doet voor oudste.

Dus in die zin weer wat 'lichter' geworden.

Vrijdag hadden we een bruiloft. Leuke dag en 's avonds de hele avond gedanst. Heerlijk!
Oooooo, ik heb gister zulk leuk nieuws gehad!!!

Ik word weer tante! Mijn zus is zwanger! Echt zoooo'n verrassing. Haar zoon is net 3. Ze waren heel stellig: 1 kind is genoeg. ook alle spullen al verkocht enzo.

Maar nu dus toch! Leuk leuk leuk!!!!
Jee wat schrikken Sardegna, en zo lang huilen, tuurlijk schrok je je rot !!

Rikst gefeliciteerd wat leuk dat je weet tante zal zijn!

Amalia niet eten ... Grr.. Geduld op de proef dan.. Zen zen

Ootje gooit nu alles op de grond, slaat lepel weg etc. Vooral leuk als je dacht net alles op orde te hebben of net schone kleren, zit het in haar haren, oren, op haar neus overal. En als ik dan wil poetsen zet ze het op gillen
Rikst wat gaaf!!! Aaah leuk een humpie erbij. Ik word ook tante rond kerst, broertje van man en zijn vrouw worden voor het 1st papa en mama.

Fijn dat vriend mee kan naar het zieLenhuis
quote:amalia schreef op 26 september 2011 @ 13:52:

Rikst wat gaaf!!! Aaah leuk een humpie erbij. Ik word ook tante rond kerst, broertje van man en zijn vrouw worden voor het 1st papa en mama.

Fijn dat vriend mee kan naar het zieLenhuis

Aaaaarg, stomme iPhone...

Leuk, Amalia, van broertje van je man!
Sardegna wat zul je geschrokken zijn zeg! Volgens mij zou ik ook bijna gaan huilen. Hoe is het nu met je meisje? Heeft ze goed geslapen? En jij dan?

Rikst van harte met je "tanteschap". Leuk hoor! Heb je een goede band met je zus? Dan is het altijd extra leuk om tante te worden.

Fijn dat je vriend de trip heeft verzet. Lijkt me prettiger om samen heen te gaan.

Amalia jammer hè dat ze het ene moment alles zo goed eten, en dat alles even later ze niets meer willen eten, of er mee prutsen.

Viool heb je een fijne avond gehad gisteravond?

Je kijkt naar heel andere programma's dan waar ik naar kijk. Sytycd kijk ik niet naar, en the voice ook niet. Kan ik dus niet over meepraten.

Rikst mijn kinderen gaan niet naar mijn kdv. Omdat er bij ons maar 1 groep is, wilde ik dat zelf niet. Lijkt me erg verwarrend voor de kinderen. Was ook helemaal niet goed geweest voor mijn middelste. Die hangt al zo erg aan me. Maar het gaat wel heel erg goed met haar en tussen ons.

Verder niets bijzonders hier. Ik geniet van het hele mooie weer. En oja we hebben een enorme lekkage op zolder, we weten alleen nog niet waar het vandaan komt. ben nu de wasmachine aan het testen. De vloer en de muur naar beneden vertonen al helemaal vocht plekken. Dat is dus helemaal niet goed.
@bengel oei! Altijd kijken waar het vandaan komt omdat jedan de schade/ gevaar kan inschatten ( denk aan je electriiteit ) wij hadden een keer lekkage van bad ( en dak )

En ik kijk niet naar the voice, alleen naar sytycd, de rest van de week zijn mn mannen de baas zolang ik maar mn zondag heb. Verder ben ik dol op films en vroeger op Medium maar aan zulke dingen kom ik niet toe

Het was erg relaxed bij vrienden. En vandaag kort gewerkt en thuis in schoon huis, man had opgeruimd.

Nu even boodschappen halen !
Hey meiden,

dacht vandaag ineens...ik ben nog niet langsgeweest met het goede nieuws! Ik ben zwanger! Nu 7wk en een paar dagen. Over 2 weken heb ik de echo en dan is het kijken of alles goed zit. Wel spannend na de miskramen. Maar ik heb er dit keer meer vertrouwen in. Geen kwaaltjes trouwens, dus dat is ook heel fijn!
@ 5x5 Wat leuk dat je vraagt hoe het met ons gaat! Nou zoals je kunt lezen, gaat het hier allemaal best wel lekker. Allemaal onze eigen goede dingetjes en zeurmomentjes, maar dat hoort erbij. Toch leuk dat je nog zoveel interesse in ons heb
Oja gefeliciteerd
Oh ik bedoelde electriciteit Bengel! ( i v m koortsluiting ) die rare Iphone weer.

Rikst ishet nou aanstaande donderdag de ingreep met het moedervlekje?
, Bengel! Ik lig in een deuk hier!
Wat balen van de lekkage, Bengel! Getver. Hopelijk komen jullie er snel achter waar het vandaan komt!

Ik begrijp idd dan dat je kinderen niet bij jou op het kdv zitten als er maar 1 groep is. Lijkt me ook erg verwarrend een juf/moeder-rol.

Sardegna, hoe'st nu met lmeisje???

Leuk, dat het gezellig was bij je vrienden, Viool!

En vioolman opgeruimd! Hoera! Dat is fijn!

We moeten trouwens volgende week vrijdag met R naar het ziekenhuis.
hallo dames!

rikst wat fijn dat je man mee kan naar het ziekenhuis en leuk lekker gedanst op een bruiloft!

En wat leuk dat je weer tante word!

bengel lekkage en je weet niet waar het vandaan komt? Niet een lek dakraam ofzo? Maak ff foto's voor de verzekering.

Volgensmij zijn meisjes altijd moeilijker met eten (of in ieder geval het 'gedrag' wat ze dan vertonen) mijn dochter heeft rond 11 mnd het eten gestaakt. Puur gedrag. Heel irritant. Rond 2 jaar weer ok, en sinds een half jaar eet ze zelfs alle fruitsoorten.

Oudste heeft het nooit zo heel erg gehad,

J eet alles wat je hem aanbied, maar dan ook echt alles. Behalve brood, dat blijft in fasen lastig heeft vooral met tandjes te maken volgensmij.

Ik vind het soms wel lastig er zit bijna geen rem op gek he! Hij kan het hebben gelukkig maar soms denk ik je moet nou toch vol zitten???

Lekker gewerkt vandaag nu vanavond even heerlijk niks!
5x5 gefeliciteerd en succes.

Bengel dat klinkt niet goed die lekkage! Net wat viool zegt, oppassen met electriciteit en zo.

Rikst gelukkig gaat man mee naar ziekenhuis. Volgende week al, wat gaat dat snel ineens. Altijd forum vol schrijven met zorgen en frustraties hoor, dat vind ik ook altijd lekker opluchten hier.

Oh, en gefeliciteerd met zus, leuk hoor.

Viool hoe was het weekend? Zal wel gek, dubbel gevoel geweest zijn met verjaardag

Rw wat klinkt je winkelmiddagje met dochter leuk. En mooi, die J met zijn televisie! Ik zie het al helemaal voor me, schattig hi hi.

Amalia balen dat aatje ineens slecht eet. Bij Lmeisje helpt het heel goed als ze gewoon met haar handen mag eten ipv met bestek. Voeren werkt niet echt, gebrul en naar de lepel slaan na een paar happen. Maar zo met haar handjes eet ze goed, wel een bende iedere avond

Lmeisje doet het gelukkig goed. Enorm blauw hoofdje en dik, beetje rood-paarsig oog, maar weer helemaal vrolijk. Beetje oppassen met aan en uitkleden, want dat doet zeer.
Lmeisje had trouwens prima geslapen vannacht gelukkig. Ik niet, want ik werd de hele tijd wakker en ging bij haar kijken. Ik heb haar echt nog wel 100 x door de lucht zien vliegen vannacht, brrr. Ben echt heel blij dat ze niks heeft verder.
Ach sardegna ik vind het naar om te lezen zo'n lief urretje ... Arm lmeisje...en ookal klein Aatje die pas was gevallen! Ootje is ook keer tand door lip gevallen, zo sneu.

Hm ik ben best woest over wat ik via mn kind hoor over school. Zet het even op krabbels
Sardegna, wat eens schrik zeg! Kan me voorstellen dat je het nog wel eens 100x ziet gebeuren

RS, leuk, een dagje shoppen. Je had hier wel even langs kunnen komen voor koffie

Bengel, balen zeg, van de lekkage. inderdaad wat Viool zegt, even uitvogelen waar het vandaan komt om de oorzaak weg te nemen. Vlekken is niet zo mooi, maar als de oorzaak niet weg is, blijf je ermee zitten.

Uma, hoest bij jou? Beetje opgeknapt?

Rikst, succes alvast, volgende week. Fijn dat man meegaat, kan me voorstellen dat het niet leuk is als je ineens alleen beslissingen lijkt te moeten nemen. Herken het wel een beetje, met jongste ben ik indertijd alleen voor de heupecho gegaan, en toen leek het toch ineens niet helemaal goed en moest er ook nog een bekkenfoto gemaakt worden. Toen vond ik het maar niks om alleen in het ziekenhuis te zitten. Man ook niet, die kreeg het gevoel dat hij mij alles liet opknappen. Met oudste gaan we gelukkig altijd samen, hoewel ik wel vaker het initiatief neem voor nieuwe dingen en afspraken enzo.

Amalia, vervelend dat Aatje niet meer wil eten. Hier gelukkig nooit echt heel lang last van gehad, over het algemeen negeren we het.

Jongste eet trouwens als een bootwerker, die eet de hoeveelheden van oudste en middelste samen. Over het algemeen laat ze zich eerst voeren, en daarna eet ze óf zelf met haar handen verder, óf probeert ze het met een lepel of vorkje. Als ze met een vork eet, moet ze nog wel geholpen worden met aanprikken, en dan pakt ze het zelf van de vork af. Dat wordt dan nog wel gedoogd, meestal is ze al erg trots als ze gekregen heeft waar ze zich voor aanstelde

5x5, gefeliciteerd. Succes met je zwangerschap, hopelijk kun je het bolwerken met je lichamelijke klachten.

Gisteren nog een grappig moment: middelste en jongste hebben de hele dag bij vrienden van ons (vriendinnetje en klasgenootje van oudste) gespeeld, wij waren met oudste op pad. Vriendin had aangeboden dat we konden aanschuiven als we terugkwamen, dus daar graag gebruik van gemaakt.

Na het eten zaten vriendinnetje, oudste en middelste op de bank, en jongste zat op de grond met de diadeem van middelste te spelen. Op haar hoofd, om haar hals, en maar kijken of wij keken.

Tot middelste het in de gaten kreeg, riep dat jongste de diadeem terug moest geven en van de bank af sprong. Jongste kreeg dat in de gaten, zet het op een kruipen, terwijl ze heel boos gilde naar middelste

Uiteindelijk pakte middelste toch haar diadeem weer terug, zet jongste het op een brullen, middelste gaat weer op de bank zitten. Tot ze vijf minuten later haar diadeem iets te ver uit elkaar buigt, en het ding krak zegt

Moest er wel even om lachen, vooral die reactie van jongste, heel hard wegkruipen

Nu nog even op hyves kijken!
quote:cnjmbengel schreef op 26 september 2011 @ 17:57:

@ 5x5 Wat leuk dat je vraagt hoe het met ons gaat! Nou zoals je kunt lezen, gaat het hier allemaal best wel lekker. Allemaal onze eigen goede dingetjes en zeurmomentjes, maar dat hoort erbij. Toch leuk dat je nog zoveel interesse in ons hebNou sorry dat ik niet naar jullie heb gevraagd, de vorige keer dat ik dat deed kreeg ik nauwelijks reactie overigens, maar ik bedoel het niet verkeerd . Ik voel me goed, alleen wat onzeker na de miskramen. In het begin dacht ik ook straks gaat het weer mis en kom ik hier met goed nieuws en dan is het misschien na een week weer mis ofzo . Maar het gaat nog goed tot nu toe dus wel meer vertrouwen nu. Ik heb allang niks meer gelezen hier maar hoop dat het met iedereen goed gaat! Het laatste wat ik gelezen had was dat het met Uma lichamelijk nog niet goed gaat, ga je nog voor een sec. opinion?
5x5 Je vraagt al heel lang niet meer hoe het hier met ons gaat. Al jouw voorgaande berichten gaan alleen over jezelf, terwijl er hier ook genoeg gebeurt. Het enige wat je doet is over jezelf vertellen en klagen. Verder totaal geen enkele interesse in ons.

Prima dat je hier niet meer mee wil schrijven, of dat je je hier niet meer thuis voelt, maar laat dan al die posts over jezelf ook maar achterwege.

Dit is overigens mijn mening, en hoe de rest erover denkt, weet ik niet, en zullen ze je misschien zelf nog wel laten weten.
Nou prima, dan kom ik hier toch niet meer. Jullie kunnen niet van mij verwachten dat ik alles kan blijven volgen (jullie schrijven erg veel), net zo min kan ik van jullie verwachten dat jullie geinteresseerd zijn. Dan laat ik het hier bij en zal hier niet meer komen. Wie weet tot elders op het forum.
Zelf zit ik heel heel soms nog op een oud forum waar ik vroeger ben afgehaakt om op dit forum door te gaan. Ik voel me dan ook een beetje half als ik er nog wat post, want bijlezen zit er niet meer in. Eigenlijk denk ik dat even voorbij komen dus niet werkt op internet. Je mist toch real life extra's al die er niet zijn en het is dan gewoon te verstandelijk en de manier waarop, zegt dan ook weer iets. Dit is gewoon een vrij sociaal groepje, dat ondanks dat er een computer tussen zit, probeert te reageren zoals je in het dagelijks leven ook zou reageren. En dat je een band met elkaar hebt opgebouwd en bepaalde aandacht / interesse. Voor mijn gevoel was je ineens weg hier, wat natuurlijk moet kunnen, gezien het forum inderdaad best een dagelijks deel van je leven vraagt/ het posten en doorlezen. Maar voor mijn gevoel heeft hetecht een meerwaarde iedereen en iedersgezinnen te leren kennen en zien opgroeien. Ookal is het via de computer, echte mensen, echte geluksmomenten en echte vragen, struikelblokken. Als je zomaar uit een vriendengroep verdwijnt, maakt dat nou eenmaal reacties los, dus ik sta wel een beetje te kijken dat je direct zo verbaasd weet te reageren.

Mijn andere forum was niet zo enorm hecht als deze, en zelfs daar bemerk ik dat het al " lullig" voelde even iets te posten na zoveel tijd.

Verder geloof ik dat het voor de rest meevalt, ieder gunde je als allereerste je gezin het beste

hier hoor, denk maar terug aan het etentje waar we jou ook erg graag bij wilden. Dat was toch gemeend??

Enfin, mss moet er ook niet zo'n verhaal van maken..

Ik zal maar afsluiten met mijn felicitaties en veel

geluk voor jullie allen.

Eh.. Ben even mn draai kwijt

Oja ik Ootje heeft haar prikken gehad. Ze ligt nu te slapen als een roosje... Achh...

Ondertussen zijn man en ik aan het vechten met een trapheksysteem. Nee, gekkigheid, het past!

Het gaat helemaal om het trapgat heen. Wat een rust. peperduur Maar een aanrader i p v net-niet hekjes. Ik heb zo'n hekel aan net-niet. Wat heb je daar aan ? Dus we zijn tevreden.

Nu de keuken. Wat hebben jullie qua veiligheid?

En de pui naar het balkon nu nog..

Ik heb maar geaccepteerd dat het deze winter ws nog boven blijven is. Het is toch ook gezellig zo. ( haha herinner mij hier later aan ) positive energy !!!

@tieger wat heb ik moeten lachen om jouw verhaal, jongste doet helemaal mee he ! En dat wegkruipen hahaha!! Zo lief en vertederend die kleintjes.

Sorry voor mn ootje-invasie op hyves qua foto's maar oh wat heb ik genoten van haar vrolijke snoetje.

@amalia vandaag heeft ootje grijs-zwart aan en het staat leuk joh, we hadden in t begin daar zo'n forum gesprek over maar inderdaad kan het erg mooi staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven