zieke poes

27-09-2011 18:41 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn kat is al paar dagen ziek ze moet steeds overgeven op heel veel plekken soms doet ze net of ze wil overgeven maar er niks uit haar mond komt en ze eet niet meer drinkt niet meer al we haar lievelings eten voor haar zetten lust ze het niet eens ze verstopt zich alltijd op de saaie en donkere plekken gaat heel veel slapen wil niet meer spelen als ik een touw voor haar leg gaat ze er niet achter na en ze is best wel dun geworden ik weet egt niks KUNNEN JULLIE A.U.B HELPEN :(
Gauw een afspraak bij de dierenarts maken!
Wat dacht je van een dierenarts. Vind het ronduit dom dat je daar zelf niet aan gedacht heb.
dierenarts? Echt soms...
Precies, de dierenarts en heel snel. Als katten een paar dagen achter elkaar niet eten, dan kan dat dodelijk zijn.
Jees, ongelooflijk dit.

NAAR DE DIERENARTS. NU!!!!!!!!!!!!!!!!!
DIERENARTS, DIRECT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Serieus? Bel aub de dierenarts!

Je belt zelf toch ook de huisarts als je al dagen niet hebt gegeten en gedronken en contstant braakneigingen hebt?
Ik snap dat je niet voor elk kuchje naar de dierenarts gaat, maar dit lijkt wel echt iets om voor heen te gaan. Ik hoop, dat je kat weer beter wordt.
Wat iedereen al zegt: direct naar de dierenarts. Als een kat langer dan 1 dag niet eet kan dit al dodelijk zijn. Dus niet wachten tot morgen, maar echt NU gaan!
Ik hoop heel hard dat dit bericht niet 'egt' is, anders zijn er nog dommere mensen op de wereld dan ik al dacht.
Je speciaal aanmelden omdat je kat al dagen ziek is en dan hier HELLUP gan roepen..

Hoe dom kunnen mensen zijn..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Nu hoop ik van harte dat dit fake is en anders hoop ik maar op een hele sterke kat.

GA NAAR JE DA!!!

VANAVOND NOG!!!!
Dit soort dingen halen t bloed onder mn nagels vandaan,serieus waar!
Ik hoop dat TO nu bij de dierenarts is?
Laten we het hopen.
Och arme het beestje. Ik neem aan dat je intussen al bij de dierenarts zit na zoveel reacties?

Mijn kat heeft het ook gehad dat ze spuugde en stil was, DA gebeld en langsgegaan. In haar geval bleek het dus is iets aan de lever te zijn (vergiftigd of niet, dat was niet bekend, maar de leveruitslag gaf geen goede waarden aan in ieder geval). Speciaal voer ervoor en nu weer kiplekker.

Laat nog even weten hoet het bij de DA was (als het inderdaad geen nepbericht is, wat ik eigenlijk wel mag hopen)....
ongeloofelijk wat een dom mens ,in plaats van tijd in het topic te steken had je allang bij de dierenarts moeten zitten .ik hoop dat het inderdaad een fake is ,anders ben je eht geen beesten waard .als mijn poes dit ziek verschijnsel zou hebben zat ik al bij de dierenarts ,beter voor niks gaan als te laat.
heel snel naar de dierenarts! mijn kat had precies dezelfde verschijnselen en die bleek een tumor te hebben en was 3 dagen later dood!
Een kat kan geen dagen niets eten, dan krijg je leververvetting en dat is moeilijk te behandelen.

Een kat is een verantwoordelijkheid, net als een kind. Als hij/zij ziek is ga je naar de dokter......
quote:saartje5224 schreef op 27 september 2011 @ 18:41:

mijn kat is al paar dagen ziek ze moet steeds overgeven op heel veel plekken soms doet ze net of ze wil overgeven maar er niks uit haar mond komt en ze eet niet meer drinkt niet meer al we haar lievelings eten voor haar zetten lust ze het niet eens ze verstopt zich alltijd op de saaie en donkere plekken gaat heel veel slapen wil niet meer spelen als ik een touw voor haar leg gaat ze er niet achter na en ze is best wel dun geworden ik weet egt niks KUNNEN JULLIE A.U.B HELPEN :(

Ik hoop dat je inmiddels al bij de dierenarts bent geweest?
Ben bang dat we niks meer van TO gaan horen. Hoop maar dat het fake was.
Mijn kat had iets soortgelijks. Bij de DA bleek (na een rontgenfoto) dat ze iets in haar darmen had zitten. Nadat dit operatief was verwijderd (bleek een schroefafdichtplaatje van het bureau te zijn) was ze in no-time weer kiplekker.

M'n andere kat spuugde ook veel en at en dronk niet/slecht in combinatie met gewichtsverlies. Die hebben we onlangs in moeten laten slapen toen bleek dat haar longen vol tumoren zaten.

Het kan dus van alles zijn, maar daar zul je toch de DA bij nodig hebben om er achter te komen wat het is.
Of het is fake, óf ze is ontiegelijk dom, óf ze kan/wil de dierenarts niet betalen. Kan ook een combinatie hiervan zijn natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven