minder aandacht

27-09-2011 19:21 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
verwijderd
anoniem_132161 wijzigde dit bericht op 28-09-2011 12:55
Reden: geen
% gewijzigd
Het lijkt me wat overdreven, 7 dagen pw studeren.. Maar ja, het lijkt me niet leuk voor jou. Alleen heb je er weinig tegen in te brengen denk ik, als hij dit echt wil.
En daarom sneuvelen er zoveel relaties als 1 van de 2 nog een extra studie gaat doen.

Maar volhouden hoor. En in de tussentijd genieten van de momenten dat jullie wel samen zijn.
Volhouden

Het is maar een korte periode in de rest van jullie leven samen.

Hij is heel slim bezig en werkt aan dr toekomst, een toekomst die als je moeilijk gaat doen misschien wel zonder jou is ;)
Internagelaktisch
Dr= de.. Iphone foutje!
Internagelaktisch
leuke nick *totaal offtopic*
En terwijl je partner studeert, speel jij online scrabble. Wat is het leven toch heerlijk! Geniet ervan!
Ik heb het zelf gedaan en vooral het eerste jaar was heel tijdsintensief als je nog moet wennen aan de opleiding, de docenten en de medestudenten. Best kans dat de tijdsdruk op de duur wat minder wordt. En verder zul je dit idd moeten accepteren, hij werkt aan zijn ontwikkeling en daarmee aan jullie toekomst.
Wen er maar aan, als de studie van je vriend klaar is heb je alle kans dat hij een functie krijgt met veel overuren, ook niet gezellig.

Wat ook niet gezelig is, is nu zo gaan zitten drammen dat het niet gezellig is zo, zodat hij zijn studie stopt, en het jou de eerstvolgende 50 jaar blijft verwijten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:hipslala schreef op 27 september 2011 @ 19:29:

En daarom sneuvelen er zoveel relaties als 1 van de 2 nog een extra studie gaat doen.

Is dat zo?
Mijn man heeft in het begin van ons huwelijk 4 jaar de avondstudie HEAO commerciële economie gedaan, naast een fulltime baan. Wat een saaie tijd was dat. Stress, altijd alleen naar feestjes, alles alleen moeten doen. Ik wilde het zeker niet op mijn geweten hebben dat ik achteraf het verwijt kreeg dat ik hem belemmerd had in zijn ontwikkeling. En, niet geheel onbelangrijk...... Na 20 jaar huwelijk plukken we er nu nog de vruchten van.

Zet even door. Voor je het weet is die 2 jaar voorbij.
@TheEmpress: in mijn omgeving gebeurt dit veel.

Meestal gaat de man een MBA doen en dan gaat het mis. Ik spreek van langdurige relaties, waarbij er wel of geen kinderen in het spel zijn.

Mijn omgeving is natuurlijk niet representatief voor de rest van de wereld. Maar ik hoor het vaak.
a
anoniem_82293 wijzigde dit bericht op 11-11-2011 09:20
Reden: a
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven