Mode & Beauty alle pijlers

Oral-B 3D White

27-09-2011 12:21 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben van plan om straks oral-b 3D white tampasta te kopen.

Heb een beetje gele tanden en wil dat ze iets witter worden.

Geloven jullie erin dat die tampasta zal hebben?
Neuh, je hebt van alle merken van die whitening-tandpasta, maar écht effect heeft het volgens mij niet.

Het is trouwens niet om je tammen te poetsen, maar voor je taNDen
Mijn ervaring met whitening tandpasta's is dat ik er erg gevoelige tanden van krijg. Dus ik blijf trouw aan mijn Sensodyne
Tampasta, wat cute
Internagelaktisch
Haha goh oeps wat dom van mij!

tandpasta, ik zeg altijd tampasta en zo schreef ik het hier dus ook perongeluk haha.
Raar eigenlijk. Realiseer me nu pas dat wij ook altijd tampasta zeggen

Er was hier laatst een topic over verschillende uitspraken. Weet de titel niet meer, maar daar hoort deze ook in!
Nou ik poets er nu bijna 3 weken mee, maar zie geen verschil, net zomin als met al die andere whitening tandpasta.

(hoop toch iedere keer weer dat het helpt:))
Nou als het niet helpt kom ik weer op de het volgende wat ik nooooit begrijp! Waarom liegen mensen zo erg in reclame's als ze zelf weten dat ze mensen voor de gek houden? Ja om het geld, maar uiteindelijk houden ze zichzelf voor gek. stelletje liegpeuken haha..
Ik heb 'm van de week gekocht, ook met het idee: Ik wil iets wittere tanden, zonder allerlei drastische maatregelen te nemen.

Nu poets ik er 's morgens en 's avonds mee, sinds afgelopen vrijdag. Ik vind het wel een fijne tandpasta met een prettige smaak, maar of het echt helpt...geen idee. Ik had er van te voren wat op gegoogled en de reacties waren nogal verdeeld.

Wat zou kunnen schelen voor je tanden is minderen met koffie en thee, en roken is ook niet echt goed voor je gebitskleur...

Ik vond die Oral-B Whitening tandpasta niet lekker, dus ben gewoon bij de oude vertrouwde Parodontax gebleven. De enige die echt bevalt.
ik denk dat t niet gaat werken, ik koop ook vaak tandpasta's die een whitening werking hebben (niet om mn tanden witter te maken maar om ze wit te houden). tja reclames overdrijven vaak tot aan liegen toe. begrijp ook niet waarom, want men komt er toch wel achter.

als je echt witte tanden wilt, zou ik ze laten bleken.
quote:Sopsie schreef op 27 september 2011 @ 12:29:

Mijn ervaring met whitening tandpasta's is dat ik er erg gevoelige tanden van krijg. Dus ik blijf trouw aan mijn Sensodyne Je hebt ook Sensodyne Whitening
Bij mij lost whitening tandpasta altijd vel op in mijn mond. Als ik 's avonds gepoetst heb, heb ik de volgende ochtend allemaal velletjes aan de binnenkant van mijn lippen en wangen. Zit waarschijnlijk iets in waar ik niet zo goed tegen kan. Bovendien helpt het geen ruk, dus nu maar weer gewone tandpasta.
De enige whitening tandpaste die bij mij ooit gewerkt heeft is die van Rembrandt. Volgens mij verkopen ze die nu niet meer dus er zal wel iets chemisch ingezeten hebben. Maar het werkte wel!
quote:Waldorf114 schreef op 27 september 2011 @ 14:14:

De enige whitening tandpaste die bij mij ooit gewerkt heeft is die van Rembrandt. Volgens mij verkopen ze die nu niet meer dus er zal wel iets chemisch ingezeten hebben. Maar het werkte wel!

Ik zag ´m laatst nog bij ´t Kruidvat!

Heb deze tampasta ook een tijdje gebruikt en zag inderdaad wel wat verschil.
Volgens mij zijn er regels aan zulke producten verbonden in NL. Dat er niet meer dan een aantal % van de werkzame stof in mag zitten ofzo. En die maximale percentage is niet genoeg om daadwerkelijk verschil te zien na het gebruik.

Ik heb dit vaak gelezen op internet, heb alleen nu even geen bron voor je...

Volgens mij kun je beter producten uit Amerika bestellen. (zoals Crest whitenings strips).
Ik gebruikte vroeger Asba, dit is een poeder waar je mee moet poetsen. Het is niet lekker maar dat vind ik bijzaak. Geen idee of het uberhaupt nog verkocht wordt.
quote:verwend-nest schreef op 28 september 2011 @ 18:28:

Ik gebruikte vroeger Asba, dit is een poeder waar je mee moet poetsen. Het is niet lekker maar dat vind ik bijzaak. Geen idee of het uberhaupt nog verkocht wordt.

Fijn spul, rood en groen doosje. Ik ga eens kijken bij De Witte Tandenwinkel. Misschien bestaat het nog.

Oral-B 3D White doet bij mij helemaal niets!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven