Oral-B 3D White
dinsdag 27 september 2011 om 12:43
dinsdag 27 september 2011 om 12:44
Ik heb 'm van de week gekocht, ook met het idee: Ik wil iets wittere tanden, zonder allerlei drastische maatregelen te nemen.
Nu poets ik er 's morgens en 's avonds mee, sinds afgelopen vrijdag. Ik vind het wel een fijne tandpasta met een prettige smaak, maar of het echt helpt...geen idee. Ik had er van te voren wat op gegoogled en de reacties waren nogal verdeeld.
Wat zou kunnen schelen voor je tanden is minderen met koffie en thee, en roken is ook niet echt goed voor je gebitskleur...
Nu poets ik er 's morgens en 's avonds mee, sinds afgelopen vrijdag. Ik vind het wel een fijne tandpasta met een prettige smaak, maar of het echt helpt...geen idee. Ik had er van te voren wat op gegoogled en de reacties waren nogal verdeeld.
Wat zou kunnen schelen voor je tanden is minderen met koffie en thee, en roken is ook niet echt goed voor je gebitskleur...
dinsdag 27 september 2011 om 12:50
ik denk dat t niet gaat werken, ik koop ook vaak tandpasta's die een whitening werking hebben (niet om mn tanden witter te maken maar om ze wit te houden). tja reclames overdrijven vaak tot aan liegen toe. begrijp ook niet waarom, want men komt er toch wel achter.
als je echt witte tanden wilt, zou ik ze laten bleken.
als je echt witte tanden wilt, zou ik ze laten bleken.
dinsdag 27 september 2011 om 14:11
Bij mij lost whitening tandpasta altijd vel op in mijn mond. Als ik 's avonds gepoetst heb, heb ik de volgende ochtend allemaal velletjes aan de binnenkant van mijn lippen en wangen. Zit waarschijnlijk iets in waar ik niet zo goed tegen kan. Bovendien helpt het geen ruk, dus nu maar weer gewone tandpasta.
woensdag 28 september 2011 om 09:31
quote:Waldorf114 schreef op 27 september 2011 @ 14:14:
De enige whitening tandpaste die bij mij ooit gewerkt heeft is die van Rembrandt. Volgens mij verkopen ze die nu niet meer dus er zal wel iets chemisch ingezeten hebben. Maar het werkte wel!
Ik zag ´m laatst nog bij ´t Kruidvat!
Heb deze tampasta ook een tijdje gebruikt en zag inderdaad wel wat verschil.
De enige whitening tandpaste die bij mij ooit gewerkt heeft is die van Rembrandt. Volgens mij verkopen ze die nu niet meer dus er zal wel iets chemisch ingezeten hebben. Maar het werkte wel!
Ik zag ´m laatst nog bij ´t Kruidvat!
Heb deze tampasta ook een tijdje gebruikt en zag inderdaad wel wat verschil.
woensdag 28 september 2011 om 11:13
Volgens mij zijn er regels aan zulke producten verbonden in NL. Dat er niet meer dan een aantal % van de werkzame stof in mag zitten ofzo. En die maximale percentage is niet genoeg om daadwerkelijk verschil te zien na het gebruik.
Ik heb dit vaak gelezen op internet, heb alleen nu even geen bron voor je...
Volgens mij kun je beter producten uit Amerika bestellen. (zoals Crest whitenings strips).
Ik heb dit vaak gelezen op internet, heb alleen nu even geen bron voor je...
Volgens mij kun je beter producten uit Amerika bestellen. (zoals Crest whitenings strips).
woensdag 28 september 2011 om 20:55
quote:verwend-nest schreef op 28 september 2011 @ 18:28:
Ik gebruikte vroeger Asba, dit is een poeder waar je mee moet poetsen. Het is niet lekker maar dat vind ik bijzaak. Geen idee of het uberhaupt nog verkocht wordt.
Fijn spul, rood en groen doosje. Ik ga eens kijken bij De Witte Tandenwinkel. Misschien bestaat het nog.
Oral-B 3D White doet bij mij helemaal niets!!
Ik gebruikte vroeger Asba, dit is een poeder waar je mee moet poetsen. Het is niet lekker maar dat vind ik bijzaak. Geen idee of het uberhaupt nog verkocht wordt.
Fijn spul, rood en groen doosje. Ik ga eens kijken bij De Witte Tandenwinkel. Misschien bestaat het nog.
Oral-B 3D White doet bij mij helemaal niets!!