Gezondheid alle pijlers

branderige huid

29-09-2011 08:50 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet wat dit is want ik word er inmiddels gek van!

Sinds een paar dagen heb ik het weer. Een branderig gevoel op mijn hoofdhuid en aan de linkerkant van mijn lichaam ( rug, schouder, oksel, binnenkant arm)

Het voelt alsof het flink verbrand is door de zon, alleen heb ik niet in de zon gezeten en is er ook niks te zien aan mijn huid.

Het doet gewoon echt pijn, is niet een beetje gevoelig maar aanraking doet echt zeer. Zelfs mijn kleding die er langs beweegt voelt als schuren op verbrandde huid!

Iemand ervaring of iets anders?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Het klinkt een beetje raar, maar thuis noemden wij dit altijd 'verkouden huid'. Voor mij een voorbode van griep... Voel je je verder ook grieperig?
Ik heb er ervaring mee. Bij mij kwam het omdat ik na het een paar jaar gebruikt te hebben, ineens allergisch werd voor de producten van Dove Ik heb toen gebeld naar de klantenservice en die bevestigden dat dat af en toe gebeurt. Ik stond toen ook in de brand en had er vreselijk veel pijn aan.

Misschien dat je het herkent.
Voel me verder prima! Niet alsof ik ziek ga worden ofzo..

En van producten lijkt het me ook niet komen. Sowieso gebruik ik altijd diverse dingen die ik onderling afwissel maar het concentreert zich ook tot 1 plek op mijn lichaam.

Het is niet de eerste keer dat ik het heb, het komt steeds en gaat dan na een paar weken weer weg.

De plek waar het begint op mijn rug tintelt zo nu en dan ook... Rare shizzle!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Dan even de dokter bellen.
Ik heb het ook wel eens gehad. Ik had een week lang echt een zere huid. Iedere aanraking (inclusief kleding) deed erg pijn. Ik kreeg toen inderdaad een flinke griep. De pijn/ branderigheid verdween toen weer. Maar als je dit vaker hebt, misschien toch eens de huisarts vragen. Succes
Ik heb dat ook als ik de griep krijg, maar dan zit 't over m'n hele lijf.

Toch maar even langs de ha denk ik..
Huisarts heb ik gebeld maar daar kan ik pas volgende week donderdag terecht ( zal je net zien, is het weer over )
Netelroos; droge huid, huisstof? Een allergeen kan reacties in grote gebieden van je huid oproepen. Je geest speelt natuurlijk ook een grote rol in het jeukgevoel. Je hoeft maar aan jeuk te denken of je houdt het al niet meer uit.
Ik heb geen droge huid. Ook ziet het er niet rood of anders uit. Het jeukt ook niet.

En dat er geestelijk veel verbonden is geloof ik wel maar ik denk niet oh daar doet het pijn en dan doet het ook pijn...
Het is een tijdje terug dit topic, maar Biol, ben je er nog achter gekomen? Ik heb het nu ook, op mijn onderarm. Zonder aanleiding en doet serieus zeer.
netelroos, gordelroos of wondroos ?

Ik heb een paar maanden geleden wondroos gehad, ik dacht dat er steeds maar kokend water over me heen ging, zo pijnlijk. Wondroos ontstaat na een infectie in een wondje, dat wondje hoeft maar een speldeprikje te zijn, de huid verbrandt van binnen uit, de huid wordt rood en gaat later vervellen. Lijkt het hier op?
Nee, tenminste, er valt niets aan te zien. Het voelt wel zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven