Portugal, Costa Lisboa
vrijdag 12 augustus 2011 om 08:05
woensdag 21 september 2011 om 20:48
Mikkie,
We zijn al eens 4 dagen geweest en hebben veel gezien. Wil nog een keer naar Colombo(blijft fantastisch,zo'n groot warenhuis). Misschien inderdaad het Oceanarium. We gaan ook weer met de tram een leuk ritje maken(zien wel welke hahaha...)wij gaan gewoon op de bonnefooi.
Misschien iemand die mij kan vertellen wat ik ECHT ECHT ECHT niet moet missen?
Groetjes Suusje
We zijn al eens 4 dagen geweest en hebben veel gezien. Wil nog een keer naar Colombo(blijft fantastisch,zo'n groot warenhuis). Misschien inderdaad het Oceanarium. We gaan ook weer met de tram een leuk ritje maken(zien wel welke hahaha...)wij gaan gewoon op de bonnefooi.
Misschien iemand die mij kan vertellen wat ik ECHT ECHT ECHT niet moet missen?
Groetjes Suusje
donderdag 22 september 2011 om 00:03
donderdag 22 september 2011 om 16:13
@ Phoolan, ja ik werk hier ook. Werk momenteel bij een callcenter op een Nederlandse en Engelse lijn. Niet ideaal, maar echt veel keus heb ik hier niet! Dus ben er toch wel heel blij mee.
Oceanium moet ik nog steeds naar toe, staat deze winter op de planning! Moeten we wel even sparen. (salaris is erg laag)
Oceanium moet ik nog steeds naar toe, staat deze winter op de planning! Moeten we wel even sparen. (salaris is erg laag)
woensdag 28 september 2011 om 19:20
quote:lisboa schreef op 22 september 2011 @ 16:13:
@ Phoolan, ja ik werk hier ook. Werk momenteel bij een callcenter op een Nederlandse en Engelse lijn. Niet ideaal, maar echt veel keus heb ik hier niet! Dus ben er toch wel heel blij mee.
Hmm dat is wel vervelend! De entree is 12 euro, maar echt de moeite waard..ik ben volgend weekend weer in Lisboa, is het nog lekker weer?
.
Hmm dat is wel vervelend! De entree is 12 euro, maar echt de moeite waard..ik ben volgend weekend weer in Lisboa, is het nog lekker weer?
.
donderdag 29 september 2011 om 08:55
donderdag 29 september 2011 om 13:15
@ Phoolan. Het is zeker nog lekker weer! Sochtends en savonds wel frissig, maar overdag zo rond de 28 graden!
@Superhuisvrouw. je zal inderdaad de aerobus moeten nemen. Bagage mag namelijk niet in de gewone bussen. Het kaartje kost 3,50. Er zijn verschillende Aerosbussen. je moet de aerobus met bestemming Cais do Sodre hebben. Dan ben je beneden in de stad. Vanuit Cais de Sodre heb je ook de trein naar Cascais. Om naar Sintra te gaan heb je de andere treinlijn nodig (niet bij Cais de Sodre). Kan je bij verschillende stations voor zijn, ligt een beetje aan waar je zit!
@Superhuisvrouw. je zal inderdaad de aerobus moeten nemen. Bagage mag namelijk niet in de gewone bussen. Het kaartje kost 3,50. Er zijn verschillende Aerosbussen. je moet de aerobus met bestemming Cais do Sodre hebben. Dan ben je beneden in de stad. Vanuit Cais de Sodre heb je ook de trein naar Cascais. Om naar Sintra te gaan heb je de andere treinlijn nodig (niet bij Cais de Sodre). Kan je bij verschillende stations voor zijn, ligt een beetje aan waar je zit!
vrijdag 7 oktober 2011 om 18:41
vrijdag 7 oktober 2011 om 23:43
quote:Suusje35 schreef op 07 oktober 2011 @ 18:41:
Heb net even op weeronline gekeken en het word volgende week rond de 29 graden.
Phoolan,hoe lang blijf je? Misschien zien we elkaar volgende week.
Ik denk dat ik een dagje strand ga houden. Scheelt ook weer shoppen in Colombo(qua geld)..
Groetjes SuusjeMaar 4 dagen hoor, maar wel lekker
Heb net even op weeronline gekeken en het word volgende week rond de 29 graden.
Phoolan,hoe lang blijf je? Misschien zien we elkaar volgende week.
Ik denk dat ik een dagje strand ga houden. Scheelt ook weer shoppen in Colombo(qua geld)..
Groetjes SuusjeMaar 4 dagen hoor, maar wel lekker
zaterdag 4 februari 2012 om 11:12
Wij gaan pas in de eerste week van juli, gewoon lekker een weekje een B&B in Cascais en we zijn van plan om in die week 2 dagen Lissabon te bezoeken en verder wat in de omgeving van Cascais te bekijken. Sintra staat op het lijstje, een dag strand lijkt me ook leuk, verder houden we van lekker eten en gewoon wat rondkijken met af en toe ergens genieten van een wijntje op een terrasje in de zon.
Tips zijn welkom!
Tips zijn welkom!
zaterdag 4 februari 2012 om 11:25
Leuk topic!
Ik ga eind maart een week naar Lissabon. Hebben de eerste 4 nachten in Lissabon geboekt en daarna willen we nog een paar dagen naar een badplaats. Hopen dat het weer net goed genoeg is om ook een beetje van het strand te kunnen genieten, maar anders is er volgens mij ook genoeg te doen.
Zie Cascais het meeste voorbij komen, is dat volgens jullie de leukste badplaats?
Ik ga eind maart een week naar Lissabon. Hebben de eerste 4 nachten in Lissabon geboekt en daarna willen we nog een paar dagen naar een badplaats. Hopen dat het weer net goed genoeg is om ook een beetje van het strand te kunnen genieten, maar anders is er volgens mij ook genoeg te doen.
Zie Cascais het meeste voorbij komen, is dat volgens jullie de leukste badplaats?
zaterdag 4 februari 2012 om 11:33
zaterdag 4 februari 2012 om 12:19
sushi ben benieuwd hoe jij het ervaart, schrijf je iets op dit topic als je terug bent?
Misschien hebben de mensen die in Lissabon wonen en in dit topic meeschrijven nog meer tips voor ons?
Ik heb trouwens eens gekeken bij programma gemist bij 3 op reis en zag een aflevering (ik dacht in okt-nov ) met Nicolette Kluivert over Lissabon. Leuk om te bekijken!
Misschien hebben de mensen die in Lissabon wonen en in dit topic meeschrijven nog meer tips voor ons?
Ik heb trouwens eens gekeken bij programma gemist bij 3 op reis en zag een aflevering (ik dacht in okt-nov ) met Nicolette Kluivert over Lissabon. Leuk om te bekijken!
zaterdag 4 februari 2012 om 22:56
Pena is het gekleurde disney achtige kasteel.erg leuk,wel er druk!wat rustiger is Monserate.Quinta de rageleira us ook een aanrader.Heeft een bijzondere tuin.Doet een beetje indiana jones aan.grotten,geheime deur etc.en er rijden busjes ideaal,kaartje kopen kan in de bus.en 40.min. van.lissabon met de trein.