seks met je ex

29-09-2011 12:49 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had een vriendje en het ging vorig week donderdag uit. En ik was gister dus bij hem. Hij was alleen met z'n vingers daar beneden geweest. We wilden wel wat meer doen (ik ben nog maagd)maar we kwamen in tijd nood. En toen ik 'm sprak toen ik thuis was wilden we zeg maar sexmaatjes worden(zo noem ik het) maar ik weet niet of dat zo slim is. Want als hij een nieuwe vriendin heeft is het over en ik bn bang dat het me pijn gaat doen. Maar ik wil wel dat hij mij ontmaagd. Dus mijn vraag is nu moet ik het 1 keer doen en daarna nooit meer of gewoon sexmaatjes worden? Ik ben echt even in de war.
Niet doen.

Laat je ontmaagding over aan iemand die écht belangrijk voor je is.
Waarom is het vorige week donderdag uitgegaan?
Echt niet doen. Waarom heb je haast? Het komt vanzelf alleen niet met hem.

Als je nog maagd ben ga je niet op zoek naar een sexmaatje, maar iemand die van je houdt.

Niet doen!
Ontmaagden door iemand die jou dumpt?? Niet doen, wacht liever op iemand voor wie je wel belangrijk bent...
Niet doen, dit is het echt niet waard. Je zal je altijd je eerste keer herinneren. Wil je dat nou echt met zo'n iemand?
quote:cathoilily schreef op donderdag 29 september 2011 13:11 Niet doen, dit is het echt niet waard. Je zal je altijd je eerste keer herinneren. Wil je dat nou echt met zo'n iemand?

Precies!

Don't do it girl!!
ABSOLUUT niet doen, ik heb zelf ook de verkeerde man gekozen voor de eerste keer en dat was een hele akelige ervaring. Hij gebruikt jou alleen voor de seks, je kan beter een leuk nieuw vriendje zoeken die echt om jou geeft, zodat de eerste keer bijzonder is.
MIjn zusje had ook zo'n vriendje.. Aan-uit, aan-uit.. Ze heeft er nu spijt van dat ze zich zo heeft laten opfokken om uiteindelijk toch die jongen zijn zin te geven. Een nare ervaring en hierdoor vindt ze seks af en toe nog steeds wat lastig. Jongen is gelukkig al een tijdje uit beeld, maar de nasleep was redelijk heftig.
Wat zijn we eensgezind! Ik zeg ook: niet doen. Je kunt dit traject beter ontdekken met iemand die om je geeft, die er voor je wil zijn, met wie je een mooie toekomst ziet, dan met iemand die je heeft gedumpt en alleen maar voor de seks gaat. Laat je herinneringen aan de eerste keer niet verpesten doordat je er achteraf spijt van krijgt!
Niet doen! Gun jezelf een nieuwe verliefdheid en maak je van hem los. Het is uit, maar hij wil wel seks. Dat maakt je niet zo heel erg speciaal, of vind jij van wel?

Seks met verliefdheid is zoveel leuker'
Nou ja, je hoeft natuurlijk niet per se seks te ontdekken met iemand waarmee je een serieuze relatie hebt.

Het kan ook best een eenmalig persoon zijn (dan wel een aardig en ervaren persoon), maar in elk geval NIET iemand voor wie je dit soort onzekere en angstige/afhankelijke gevoelens hebt.
Je exvriendje los gaan laten is zo al moeilijk genoeg...

Je kunt het jezelf nog moeilijker maken, been there, done that...

Seks met je ex is lekker, maar niet zaligmakend omdat je weet dat er iemand gaat komen die jou van je plekje af zal gooien...

Vroeg of laat ga je hier spijt van krijgen.

Heb je dat ervoor over? En waarom wil je perse met hem?
Uberhaupt niet doen! Hij gebruikt jou alleen voor de seks en jij moet je laten ontmaagden door iemand die van jou houdt en andersom.
quote:donderstraal schreef op 29 september 2011 @ 12:56:

Waarom is het vorige week donderdag uitgegaan?Het is uit gegaan omdat hij me wel leuk vond maar hij voelt niets meer ofsoo heel verwarend. Maar hij word nog wel jaloers ensoo. En we hadden het eigenlijk allebei uitgemaakt want ik wil niet met iemand zijn die niks meer voor me voelt.
quote:xsxaxmx schreef op 29 september 2011 @ 14:07:

Je exvriendje los gaan laten is zo al moeilijk genoeg...

Je kunt het jezelf nog moeilijker maken, been there, done that...

Seks met je ex is lekker, maar niet zaligmakend omdat je weet dat er iemand gaat komen die jou van je plekje af zal gooien...

Vroeg of laat ga je hier spijt van krijgen.

Heb je dat ervoor over? En waarom wil je perse met hem?Ik had er zelf ook over nagedacht waarom ik het per se met hem wil ik denk omdat ik me tog wel op me gemak voel bij hem. En hij ging altijd gewoon heel netjes op mij wachten tot ik er klaar voor was. Dus ik denk dat ik het daarom met hem wil(mijn eerste keer).
Je voelt je bij hem op je gemak omdat je hem kent.

Je eerste keer kan je niet overdoen, denk goed na wat voor consequenties dit heeft voor jou.
quote:kendise schreef op 29 september 2011 @ 15:06:

[...]

Ik had er zelf ook over nagedacht waarom ik het per se met hem wil ik denk omdat ik me tog wel op me gemak voel bij hem. En hij ging altijd gewoon heel netjes op mij wachten tot ik er klaar voor was. Dus ik denk dat ik het daarom met hem wil(mijn eerste keer).

1. de wereld is vol met meer jongens die jou wel leuk vinden.

2. het is uit, ga dan niet je eerste keer verspillen aan een ex.

3. hij is niet voor niets je ex.
ik snap je wel ergens hoor, maar misschien gewoon even wachten tot je weer iemand vindt met deze eigenschappen.

Ik weet niet hoe oud je nu bent, maar ik zou soms willen dat ik iets langer maagd gebleven was...
What is the rush? Neem je tijd en doe het als je er aan toe bent, maar niet met je ex. Het is toch ook veel leuker om het met iemand te doen en het daarna met diezelfde persoon nog heel vaak over te doen

Take your time!
Denk niet dat je hem terug krijgt door sex te hebben. Hij wordt daardoor niet opnieuw verliefd op je hoor.
Mag ik gewoon eens vragen he. Waarom is het zo belangrijk dat je je laat ontmaagden door iemand "die je niet dumpt"? Die stelregel roept zoveel vragen bij me op!

1) Geldt deze moraliteit ook voor jongens? Zo nee, is het dan niet een beetje seksistisch?

2) Is de stelregel niet gewoon een moderne versie van: geen seks voor het huwelijk. Immers, een man "die je niet dumpt" is de man met wie je samen oud wordt.

3) Waarom is het beter om je te laten ontmaagden door "iemand die echt belangrijk voor je is"?

4) Waarom is "iemand die echt belangrijk voor je is" hetzelfde als "iemand die je niet dumpt"?

Volgens mij kan het een groot voordeel zijn je maagdelijkheid te verliezen met iemand die je voor de rest niks verschuldigd bent en van wie je niet emotioneel afhankelijk bent. Belangrijk is dat er een bepaald vertrouwen is, en ik heb het idee uit de beschrijvingen van TO dat dat er is.

Dus, als dat inderdaad zo is, TO, en die seks is niet deep down een manier om hem terug te krijgen (dat gaat je niet lukken namelijk!), dan zou ik zeggen: heel veel plezier gewenst en gebruik een condoom!

Shepherd
ik snap wel wat je bedoeld Stepherd, maar: een ex daar komt gevoel bij kijken en de kans is groot dat, wanneer TO seks met hem heeft er veel gevoel bij komt kijken en ze hem terug wil, nog meer dan dat ze nu misschien wil.

Ik seks nog met mijn ex, al zijn we meer dan een jaar uit elkaar en dat werkt niet, je komt niet echt los van elkaar. en i.t.t friends with benefits doet dit ontzettend veel met je gevoel: het wordt keer op keer weer aangewakkerd.

Seks met degene waarvan je houdt of waar je voor altijd samen mee wil zijn, dat is bijzonder maar het hoeft niet en daarbij hoe heb je hier zekerheid in?

Mijn eerste keer was niet met de liefde van mijn leven, maar het was super en dat is genoeg...
Mja, ik kan niet in jouw gevoel kijken maar ik denk dat de kans vrij groot is dat je te veel voor hem gaat/blijft voelen wat niet wederzijds is als je met hem naar bed gaat. En ik vrees dat dit na 1 keer al is, en als je 'm als seksvriend neemt wordt je, zoals je zelf al vermoedt, waarschijnlijk inderdaad gekwetst.

Maar, als jij denkt dat je seks en liefde kunt scheiden, en nu ook niet meer verliefd op 'm bent oid, dan is er nix mis mee om het met hem voor het eerst te doen.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Seks zonder gevoel bestaat niet. Het gaat niet om of er gevoel bij komt kijken. Het gaat erom wat je agenda is. Waar je op hoopt. Hoop je dat je weer bij elkaar komt door te gaan neuken? Dan loopt dat uit op gekwetst zijn. Hoop je dat je lekker ongedwongen kunt seksen? Dat zou wel eens op een succes kunnen uitlopen, en dan is er dus niets aan de hand.

Shepherd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven