Stapmaatjes in Amsterdam gezocht!

24-09-2011 12:33 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar maanden ben ik weer single en merk ik dat ik weer veel op stap wil. Vaker dan mijn vriendinnen willen ( waarvan de meeste gesetteld zijn) dus zou graag in contact willen komen met dames die het ook leuk vinden om op stap te gaan. Ik woon in Amsterdam dus bestemmingen genoeg!
hoi! Ik zoek ook meiden die het leuk vinden om vaak te gaan stappen. Ik ben 23 jaar en net afgestudeerd. En jij?
Hoi Danielle.

Ik ben 30 jaar en afstuderen is alweer een tijd geleden! Lijkt me superleuk om eens samen te gaan stappen, misschien kunnen we zelfs een groepje gaan vormen, als er nog meer dames reageren! Woon je in Adam?
He meiden, ik ben wel wat ouder dan jullie (36) maar ik vind het nog altijd leuk om te stappen. Ik heb geen kids en ben single dus alle tijd

Ik ben zelf iets meer van de kroegen dan van het dansen, maar af en toe een avondje op de dansvloer vind ik ook erg leuk!

Oh ja...ik woon in Amsterdam ;)
Hoi,

Ik ben een vrijgezel van 36 en vindt stappen nog heerlijk!! Dus ik wil graag een keertje mee. Ik woon wel in Zwolle maar kom graag in Amsterdam.

Groetjes
Hoi! Hier ook behoefte om gezellig uit te gaan/borrelen in A'dam! Ben 28, ruim 4 jaar geleden afgestudeerd en sindsdien in Amsterdam! Laten we binnenkort wat afspreken!
He meiden....gaan we een x gezellig 'daten' ?

Ik zal mijn email even geven dan hoeft niet iedereen open en bloot op het forum

kreeftje75@gmail.com

Dus dames, binnenkort de Amsterdamse kroegen onveilig maken? ;)
Hoi, hoi! Ook ik heb behoefte om af te spreken met een groep meiden in Amsterdam. Ikzelf woon sinds een jaar in Amsterdam en ben 33 jaar. Om mijn vriendenkring uit te breiden wil ik me graag aansluiten bij jullie in de groep.
hoi allemaal, lijkt mij ook leuk om met jullie aftespreken! Ikzelf woon ruim 6 jaar in Amsterdam en wil mijn vriendenkring meer uitbreiden met meiden die nog willen stappen en naar leuke feestjes gaan. Is er al een mailgroep of zijn er voor binnenkort plannen gemaakt?
He meiden! Als jullie mij even mailen op onderstaand email adres dan kunnen we binnenkort even een meeting organiseren

kreeftje75@gmail.com
PS Ik ben wel echt van het stappen, dansen, clubs etc. Ik blijf altijd maar heel kort in een kroeg hangen...

Ik zoek een leuke gezellige stapvriendin/nnen die ook van dansen of clubsfeer houden, zoveeeel leuke clubs in Amsterdam. Ik ben geen nightlife beest maar wil lekker (weer) clubben.
@msverysunny

een avond op de dansvloer in een leuke club sla ik zeker niet af hoor! Ik bedoel eigenlijk meer dat ik niet meer iedere zaterdag tot 5 uur sta te dansen (zit trouwens ook niet iedere week tot 5 uur in de kroeg hoor )
Hi meiden,

Wat leuk! ik doe graag mee...

Altijd gezellig om nieuwe stapmaatjes te ontmoeten. Pas ik wel in het plaatje? woon samen en heb een kindje. Máár, ben gelukkig nog lekker sociaal en altijd in voor een wijntje, gezelligheid en spontaniteit.

Kristos, ik stuur je een mailtje voor je mailing
@kristos, leuk gaan we een keer clubben en kroegen, we zien wel de volgorde..;-)
Hi!

Ben ik nog op tijd om me aan te sluiten? Ben 31 jaar en ook hier zijn vriendinnen gesetteld. ik zou het leuk vinden met jullie mee te gaan.
Hallo 'amberton' en anderen,

Na vanochtend weer eens ingelogd te hebben en op dit forum te hebben gezeten, zag ik dit oproepje staan.

Is het balletje gaan rollen om wat af te spreken of ben je / zijn jullie nog zoekende? Is het een vereiste om in Amsterdam te wonen, alhoewel dat makkelijker afspreken is dan wanneer je van 'ver' dient te komen.

Ben benieuwd of en welke plannen er gemaakt zijn... Groeten!

Oja, zojuist heb ik ook gereageerd op een andere Amsterdamse zoektocht, dus wellicht dat dit bericht bij sommigen als gekopieerd over zal komen. :-)
Hey meiden,

Kan ik me nog aansluiten? Ik ben 32, getrouwd en moeder van 2 kinderen. Maar in tegenstelling tot mijn man nog geen zin om veroordeeld te zijn een bankstal te worden. Ik woon in Zaandam dus zit met 7 minuten in het centrum. Lijkt me ontzettend gezellig eens af te spreken. Ik zal ook nog even mailen! Groetjes Miriam
Hai hai!

Wat leuk jullie berichtjes op dit Viva-forum. Ik ben 31 jaar, net weer vrijgezel en woon in het centrum van Amsterdam. Kan ik nog aanhaken bij jullie gezelligheid? Ik hoop het!

Groetjes,

Aletta
Hoi,

Deze vrolijke en sinds kort weer vrijgezellige dame (29) zou ook graag haar vriendenkring weer wat uit willen breiden.

Als ik nog mag aansluiten, dan hoor ik het graag!

danielledeklerk@hotmail.com

Groetjes!
UP!

Was benieuwd of er nog wat met deze oproep is gedaan/wordt gedaan?
Hallo allemaal,

Ik wilde weten of ik me nog aan kon sluiten bij jullie groep.

Ik zag dat de oproep al een tijdje geleden is geplaatst, maar ik zou graag nog aansluiten (ik ben nieuw op het forum).

Ik ben 36 en woon in Amstelveen.

Groetjes
Hey meiden!

Leuke berichtjes hier. Ik kom vanuit Groningen over twee weken in Amsterdam wonen. Het lijkt me leuk om op deze manier wat nieuwe mensen te leren kennen.

Ik ben 24 jaar, lerares op een basisschool. Ook ik ben vrijgezel en hou wel van een feestje!

Lijkt me leuk wat te horen.

Groetjes
Oh ik heb dit topic helemaal gemist! Wat jammer. Ik wil eigenlijk ook wel aanhaken als dat nog mag. Ga sinds een maand of twee weer echt elke week uit en zoek nog mensen die daar ook van houden. Gewoon de kring een beetje uutbreiden.

24 jaar, single, bijna afgestudeerd en aan het werk. Woon in oud-west.

Mijn huidige vrienden houden wel van dansen, maar alleen heel af en toe en ik wil gewoon wel vaker. Houdt eigenlijk van allerlij soorten muziek en gelegenheden, als het naar niet de hele avond 1 soort is...
Email adressen neerzetten? Dan kunnen mensen ook contact met elkaar opnemen, misschien wel handig? Een paar hebben hun adres al vermeld.
Ja! Lijkt me leuk om eens af te spreken.

Mijn mailadres is roze-2@hotmail.com

Groetjes,

Amy

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven