Burenoverlast.

01-10-2011 16:57 34 berichten
Het is weer zover. Vanaf zaterdagmiddag om een uur of één tot twee uur s'nachts muziek door de hele straat van bewoners die volgens mij denken de hele straat gelukkig te maken met die pestherrie.Morgen gaat het ook de hele dag door.Ik zou er bijna blij van worden dat de winter weer voor de deur staat.

Wat is mijn punt, tja. Ik woon hier in een straat met 99% allochtonen en die mensen hebben niet de gewoonte ergens over te klagen en vinden eigenlijk dat iedereen gewoon moet weten dat je een ander niet mag lastigvallen. Waar het dus op neer komt is, dat ik op een gegeven moment de politie moet bellen. Wat mij daarin tegenstaat is dat ik inderdaad de enige ben die klaagt.

Hebben jullie een passend idee om voorgoed van die overlast af te komen?
quote:Cateautje schreef op 01 oktober 2011 @ 16:57:

Het is weer zover. Vanaf zaterdagmiddag om een uur of één tot twee uur s'nachts muziek door de hele straat van bewoners die volgens mij denken de hele straat gelukkig te maken met die pestherrie.Morgen gaat het ook de hele dag door.

Heb je een voorspellende gave, of lees ik verkeerd?

Aangezien je dit post om 16:57 en de avond en nacht nog moet komen

Geluidsoverlast, ik herken het van een naaste buur, het kan een behoorlijke ergenis zijn.
Ja grappig hè Soep, de wijkagent, met z'n dure uitkering.
quote:limelight schreef op 01 oktober 2011 @ 17:24:

[...]

Heb je een voorspellende gave, of lees ik verkeerd?

Aangezien je dit post om 16:57 en de avond en nacht nog moet komen

Geluidsoverlast, ik herken het van een naaste buur, het kan een behoorlijke ergenis zijn.Ja, ik heb een voorspellende gave.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 01 oktober 2011 @ 17:22:

[...]

Sterkte. Thanks. Jij ook sterkte gewenst natuurlijk!
quote:Cateautje schreef op 01 oktober 2011 @ 17:25:

[...]

Ja, ik heb een voorspellende gave.

Herkenbaar, je voelt het aankomen.

Sterkte, Cateautje.
Denken is zo buitengewoon moeilijk dat velen de voorkeur geven aan oordelen. Otto Weiss
quote:Prima69 schreef op 01 oktober 2011 @ 17:35:

[...]

Herkenbaar, je voelt het aankomen.

Sterkte, Cateautje.Dank.
quote:Cateautje schreef op 01 oktober 2011 @ 17:24:

Ja grappig hè Soep, de wijkagent, met z'n dure uitkering.Ach Cadeautje, als ik me druk moest maken om iedere ingezetene die wat mij betreft veel dikker betaald wordt dan zijn prestaties rechtvaardigen zou ik alleen al daaraan een (onbezoldigde) dagtaak hebben. Ik kies er dus voor er om te lachen. Dan heb ik tenminste nog een beetje lol gehad van die niksnutten :-) .
anoniem_119269 wijzigde dit bericht op 01-10-2011 18:27
Reden: taalfoutje verwijderd
% gewijzigd
quote:groentsoep2 schreef op 01 oktober 2011 @ 18:26:

[...]

Ach Cadeautje, als ik me druk moest maken om iedere ingezetene die wat mij betreft veel dikker betaald wordt dan zijn prestaties rechtvaardigen zou ik alleen al daaraan een (onbezoldigde) dagtaak hebben. Ik kies er dus voor er om te lachen. Dan heb ik tenminste nog een beetje lol gehad van die niksnutten :-) .Yep,, groot gelijk.
Beetje herkenbaar wel, die overlast dan. Er wordt wel geklaagd en soms gebeurt er ook wel wat, maar het lijkt de laatste jaren ook wel of de huurvereniging bedacht heeft dat alle "probleemgevallen" maar in dit straatje gehuisvest moeten worden. En dan heb ik het echt over veel overlast, muziek, ruzies en vernielingen (van eigen spullen, dat dan weer wel) en burenruzies omdat men het niet pikt dat er wat van gezegd wordt. Waardoor mensen weer minder goed aan de bel durven te trekken. Ik vind het zelf ook moeilijk, omdat ik alleen woon. Ik merk echt dat het is veranderd en dat is best wel jammer, er verhuizen ook steeds meer leuke/gewone/redelijke buren en ik denk er nu ook over.

Misschien dat die buren van jou ook wel bang zijn om te klagen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven