Trio
zondag 2 oktober 2011 om 11:13
Hallo forumers,
Sinds kort heb ik fantasien over een trio. Ik heb al 3jaat een erg leuke vriend en het lijkt me leuk om er eens een leuke meid bij te hebben.
Misschien heel naief, maar ik dacht dat dit de droom van elke man was, met twee vrouwen in bed. Die van hem dus niet. Zijn reactie was heel lief. Hij kon het zich niet voorstellen om in een ander te zitten waar ik bij was.
Moet hij aan het idee wennen of moet ik deze droom laten varen? En wie heeft ervaringen met zo'n situatie al dan wel niet anders om?
Alvast bedankt voor de reacties'
Sinds kort heb ik fantasien over een trio. Ik heb al 3jaat een erg leuke vriend en het lijkt me leuk om er eens een leuke meid bij te hebben.
Misschien heel naief, maar ik dacht dat dit de droom van elke man was, met twee vrouwen in bed. Die van hem dus niet. Zijn reactie was heel lief. Hij kon het zich niet voorstellen om in een ander te zitten waar ik bij was.
Moet hij aan het idee wennen of moet ik deze droom laten varen? En wie heeft ervaringen met zo'n situatie al dan wel niet anders om?
Alvast bedankt voor de reacties'
zondag 2 oktober 2011 om 11:20
Nou wat lief en waarom is dat iets wat elke man wilt?
Gelukkig mijn vriend niet,(ook voor mij gelukkig niet want ben er te jaloers voor op zulk vlak. Ik deel hem niet ) heeft hij ook nog eens erg veel pech want ik heb niets met vrouwen.
Praat er over nog eens misschien wilt hij het wel als hij merkt hoe graag jij het wilt, maar dring het niet heel erg op
Gelukkig mijn vriend niet,(ook voor mij gelukkig niet want ben er te jaloers voor op zulk vlak. Ik deel hem niet ) heeft hij ook nog eens erg veel pech want ik heb niets met vrouwen.
Praat er over nog eens misschien wilt hij het wel als hij merkt hoe graag jij het wilt, maar dring het niet heel erg op
zondag 2 oktober 2011 om 12:36
quote:coba1 schreef op 02 oktober 2011 @ 11:31:
Ik ga hem ook echt niet pushen, maar het was de vraag of het een idee was waaraan hij misschien wennen moet.
Haha bijzonder dat jullie die quote er uithalen ik wist niet hoe ik het anders moest verwoorden.
Hij doet het dus liever wanneer je er niet bij bent!
Ik ga hem ook echt niet pushen, maar het was de vraag of het een idee was waaraan hij misschien wennen moet.
Haha bijzonder dat jullie die quote er uithalen ik wist niet hoe ik het anders moest verwoorden.
Hij doet het dus liever wanneer je er niet bij bent!
zondag 2 oktober 2011 om 13:11
zondag 2 oktober 2011 om 13:15
Zou best kunnen hoor dat je vriend gewoon even moet wennen aan het idee. Mijn man stond de eerste keer dat ik het aankaartte ook niet te juichen maar hij moest het gewoon even laten bezinken allemaal. Na een tijdje kwam hij er ineens zelf mee en nu hebben we regelmatig een trio en swingen we af en toe:)
maandag 3 oktober 2011 om 10:20
maandag 3 oktober 2011 om 15:53
dinsdag 4 oktober 2011 om 13:30
Ik zou ook zo graag een trio willen met mijn vriend en een vrouw...
Ik vind het zo kinky om mijn vriend een keer bezig te zien met een ander.. Maar ik heb werkelijk waar geen idee waar ik zo iemand kan vinden?
Heel nederland is er volgens mij naar opzoek is mijn idee?
Zou je het dan toch echt in de betaalde hoek moeten zoeken?
Hopelijk hebben jullie tips?
XX
Ik vind het zo kinky om mijn vriend een keer bezig te zien met een ander.. Maar ik heb werkelijk waar geen idee waar ik zo iemand kan vinden?
Heel nederland is er volgens mij naar opzoek is mijn idee?
Zou je het dan toch echt in de betaalde hoek moeten zoeken?
Hopelijk hebben jullie tips?
XX
dinsdag 4 oktober 2011 om 13:42
Hoi Coba,
Ik kan me persoonlijk niet heel veel voorstellen dat ik nee zou zeggen tegen zo'n voorstel en ken ook geen mensen in mijn omgeving die veel bezwaar zouden hebben (...maar dat zegt wellicht weer meer over mij en mijn vrienden...).
Wat ik me wel voor kan stellen is, dat het voorstel ten eerste rauw op zijn dak valt en ten tweede misschien niet weet hoe hij hier op moet reageren. Teveel enthousiasme van zijn kant kan ook verkeerd worden opgevat! En misschien denkt hij wel dat je hem uittest?
Wil je het echt? Laat dan nog es af en toe een hint vallen en kom er later nog eens echt op terug!
groetjes Fitch
Ik kan me persoonlijk niet heel veel voorstellen dat ik nee zou zeggen tegen zo'n voorstel en ken ook geen mensen in mijn omgeving die veel bezwaar zouden hebben (...maar dat zegt wellicht weer meer over mij en mijn vrienden...).
Wat ik me wel voor kan stellen is, dat het voorstel ten eerste rauw op zijn dak valt en ten tweede misschien niet weet hoe hij hier op moet reageren. Teveel enthousiasme van zijn kant kan ook verkeerd worden opgevat! En misschien denkt hij wel dat je hem uittest?
Wil je het echt? Laat dan nog es af en toe een hint vallen en kom er later nog eens echt op terug!
groetjes Fitch
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
donderdag 6 oktober 2011 om 22:33
Ik(vrouw 21 jaar) moest er vantevoren niet aan denken.
Maar plots kwam het idee in een zatte bui in me op en zei het tegfen me vriend.
Ik had het vantevoren al een vrouw in gedachte.(mijn beste vriendin)
Toen ik het tegen me partner zei vond ie het wel een kinky idee.
Alleen mijn maatje moest er niets van hebben.
Zij heeft het idee moeten laten bezinken en na een feestje, goed zat, hebben we het spontaan toch gedaan...
het was geweldig en toen het nu afentoe nog...
maar niet zomaar, het moment moet er zijn.
We zien haar elke weekend en ze slaapt regelmatig hier( eigen slaapkamer) maar een trio doen we vrijwel nooit.
Afentoe als het moment er is, en juist daarom is het super geil en spannend!
laat het idee even bezinkenen wacht af
Maar plots kwam het idee in een zatte bui in me op en zei het tegfen me vriend.
Ik had het vantevoren al een vrouw in gedachte.(mijn beste vriendin)
Toen ik het tegen me partner zei vond ie het wel een kinky idee.
Alleen mijn maatje moest er niets van hebben.
Zij heeft het idee moeten laten bezinken en na een feestje, goed zat, hebben we het spontaan toch gedaan...
het was geweldig en toen het nu afentoe nog...
maar niet zomaar, het moment moet er zijn.
We zien haar elke weekend en ze slaapt regelmatig hier( eigen slaapkamer) maar een trio doen we vrijwel nooit.
Afentoe als het moment er is, en juist daarom is het super geil en spannend!
laat het idee even bezinkenen wacht af
vrijdag 7 oktober 2011 om 09:22
Een praktisch punt dat niet vaak wordt genoemd is de mogelijkheid dat bijv. bij een MVV de M met een V op de proppen komt waar hij het wel mee ziet zitten maar de eigen V niet. Of andersom, de eigen V heeft een V in gedachten waarvan de M niet bepaald gecharmeerd is. Dat risico loop je vooral met "beste vriendinnen"
Ik (M) heb een SV (V) die ik maar af en toe zie en we zijn nu aan het kijken of er misschien ooit eens een andere SV (V) bij kan komen. Ben heel benieuwd hoe dat zal gaan; straks komt ze met iemand op de proppen waarvan ik denk "Neeeee....."
Ik (M) heb een SV (V) die ik maar af en toe zie en we zijn nu aan het kijken of er misschien ooit eens een andere SV (V) bij kan komen. Ben heel benieuwd hoe dat zal gaan; straks komt ze met iemand op de proppen waarvan ik denk "Neeeee....."