Kort vraagje over Hyves

01-10-2011 22:58 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Ik wil graag een bepaald persoon een mailtje sturen, maar heb geen e-mailadres van hem. Ook geen telefoonnummer en ik spreek ook niemand die hem kent. Ik heb hem opgezocht op Hyves. Bij mensen die een Hyves account hebben, zie je in de adresregel een (ik denk) e-mailadres van degene op Hyves.

Als je iemand via Hyves wilt spreken, moet je zelf ook een account hebben. Alleen ben ik niet van plan om alleen hiervoor speciaal een Hyves account aan te maken.

Mijn vraag is: kun je vanuit je eigen e-mailbox (geen Hyves) een e-mail verzenden naar een Hyves-adres?

Ik hoop het, ik wil diegene graag spreken, maar weet anders niet hoe ik met hem in contact moet komen...

Alvast bedankt!
Nee dat kan niet. Je moet dan echt zelf hyves hebben ( als je diegene zo graag wil spreken lijkt me dit kleine moeite).

Dan kun je van acount naar accoynt sturen. Prive bericht dus geen mail.

Sommigen hebben bij profiel hun mail adres staan, je zou kunnen kijken of dit is afgeschermt.
Heb je al geprobeerd om zijn voor en achternaam in te toetsen op google? als de persoon jan jansen heet wordt dat wel wat lastig.

Je kunt de naam tussen " zetten dus zo: "jan jansen" dan krijg je alleen de jan jansens, en niet de jannen en de jansens.
Als je diegene zo graag wilt spreken is een account aanmaken toch niet zo'n probleem? Hoef je verder toch niets mee te doen?

En als je contact hebt en de wens is wederzijds, dan vraag ke het email adres en hef je je hyves account op.

Klaar is klara!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wonlelfanaat, ze heeft hem al gevonden op hyves lees ik
Winkelfanaat moet dat zijn. Stomme telefoon
quote:himalaya schreef op 01 oktober 2011 @ 23:12:

Als je diegene zo graag wilt spreken is een account aanmaken toch niet zo'n probleem? Hoef je verder toch niets mee te doen?

En als je contact hebt en de wens is wederzijds, dan vraag ke het email adres en hef je je hyves account op.

Klaar is klara!Thanks, o.k, ik denk dat ik inderdaad dan ff een account ga aanmaken. Was in de veronderstelling dat als je een account hebt, je er iets mee moet gaan doen. Er zullen dan vast wel meer mensen zijn die hem al gauw weer opheffen.
quote:himalaya schreef op 01 oktober 2011 @ 23:13:

Winkelfanaat moet dat zijn. Stomme telefoon yes yes, maar het kon toch zijn dat ze alleen bij hyves gekeken had?
je kan toch de persoon opzoeken op hyves, als je zelf het niet hebt, je ziet dan wellicht zijn gesloten pagina. Links zie je bericht, erop klikken en dan je bericht sturen. Zo heeft iemand uit het verleden mij gevonden een keer. Let wel dat hyves opzeggen niet makkelijk is.
Je moet inderdaad even ver in de krochten van hyves zoeken, maar dan is je accoint met een paar klikken verwijderd hoor.

En als je dat teveel werk vindt, dan doe je gewoon niets meer met je account.
bij mij niet! Ik heb 5 x mijn hyves proberen op te zeggen, zonder succes. Wacht nog steeds op de link via mail.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven