Eten in Utrecht.
maandag 3 oktober 2011 om 09:52
Heel erg leuk vind ik Peper & Flow, beetje jaren '20 stijl qua inrichting en het eten is er altijd heerlijk. Verder vind ik Tot Straks ook heel erg leuk en Oost, dit is wel een wat kleiner restaurantje maar gezellig aan het Griftpark. Dan heb je ook nog Pronto Pronto, daar is het eten ook echt heel erg goed maar daar moet je wel ruim van tevoren reserveren.
maandag 3 oktober 2011 om 09:58
LE:EN is mijn grote favoriet, maar is net buiten het centrum. Misschien minder handig als je daarna nog wil gaan stappen. Het zijn een soort tapas, maar dan Aziatisch.
Verder leuk en lekker:
Jasmijn en ik
Badhu (ook beide net buiten het centrum)
Pronto Pronto (midden in het centrum, bij De Neude)
Voor simpele gerechten (biefstuk, spareribs, saté) is Den Draeck prima. Altijd goede service.
Verder leuk en lekker:
Jasmijn en ik
Badhu (ook beide net buiten het centrum)
Pronto Pronto (midden in het centrum, bij De Neude)
Voor simpele gerechten (biefstuk, spareribs, saté) is Den Draeck prima. Altijd goede service.
maandag 3 oktober 2011 om 10:18
Ik heb laatst heerlijk gegeten bij dit restaurant, die tip had ik van een andere forumster gehad. Heerlijk op het terras gedronken.
http://www.quignon.nl/utrecht/home.php
http://www.quignon.nl/utrecht/home.php
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 3 oktober 2011 om 10:41
quote:zammm schreef op 03 oktober 2011 @ 10:34:
Bedankt alvast! En hoe zit het met parkeergelegenheid in het centrum e.o.?
Mij werd gezegd dat het bijna niet te doen is met de auto. Parkeergarages die ver weg zijn (20 min lopen) en erg duur.
Ik ben dus met de trein gegaan, dan ben je al midden in het centrum.
Bedankt alvast! En hoe zit het met parkeergelegenheid in het centrum e.o.?
Mij werd gezegd dat het bijna niet te doen is met de auto. Parkeergarages die ver weg zijn (20 min lopen) en erg duur.
Ik ben dus met de trein gegaan, dan ben je al midden in het centrum.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 3 oktober 2011 om 10:44
maandag 3 oktober 2011 om 20:56
Ik vind zelf restaurant/cafe van Buuren erg leuk. Zit op de drieharingenstraat (heet ie zo...) midden in het centrum. Niet al te duur en alles op de kaart is ook al samsam gerecht te bestellen. Dat betekend dat je dan 2 gerechten uitzoekt en daar krijg je dan van beide de helft van een normale portie van. Heel handig voor mensen zoals ik, die niet kunnen kiezen
qua prijs is het goed te doen en de sfeer vind ik heel gezellig!
Ook Olivier vind ik leuk, maar het is er wel heel erg rumoerig. De sfeer vind ik wel leuk en het is in een oud klooster ofzo. Erg mooi gebouw, maar er hangen altijd veel studenten rond bij de bar waardoor het er dus erg druk kan zijn
Ook Olivier vind ik leuk, maar het is er wel heel erg rumoerig. De sfeer vind ik wel leuk en het is in een oud klooster ofzo. Erg mooi gebouw, maar er hangen altijd veel studenten rond bij de bar waardoor het er dus erg druk kan zijn