Ibiza 20 okt tips
dinsdag 4 oktober 2011 om 23:23
Bodega is een heel leuk tapas reastaurant in de oude stad.
KM 5 staat gegarandeerd voor een heerlijke avond, kleed je mooi aan, geniet van het eten en de mensen en muziek.
Ushawaia (?) is een uber hippe strandtent met dj's. Erg duur, maar je hebt wel een memorabele avond.
Verder leuk: Es' torrent, Blue Marlin op zondag (wel hoog hip NL gehalte)
El Olivio is ook leuk, in de oude stad.
Verder natuurlijk een dagje naar Formentera!
Nieuwe haven in Ibiza heeft ook een paar leuke zaken, maar ik vind het daar iets te bekakt (kijk mij met mijn dure boot)
Het is echt heerlijk in oktober! Niet te warm, niet te druk, prijzen liggen lager en niet teveel dronken Engelsen en Italianen! Heel veel plezier!!
KM 5 staat gegarandeerd voor een heerlijke avond, kleed je mooi aan, geniet van het eten en de mensen en muziek.
Ushawaia (?) is een uber hippe strandtent met dj's. Erg duur, maar je hebt wel een memorabele avond.
Verder leuk: Es' torrent, Blue Marlin op zondag (wel hoog hip NL gehalte)
El Olivio is ook leuk, in de oude stad.
Verder natuurlijk een dagje naar Formentera!
Nieuwe haven in Ibiza heeft ook een paar leuke zaken, maar ik vind het daar iets te bekakt (kijk mij met mijn dure boot)
Het is echt heerlijk in oktober! Niet te warm, niet te druk, prijzen liggen lager en niet teveel dronken Engelsen en Italianen! Heel veel plezier!!
dinsdag 4 oktober 2011 om 23:35
Blue Marlin, heerlijk gegeten, mooi ingericht..jetset plek en daar betaal je ook voor. In Ibiza stad heerlijk gegeten bij een mini restaurant, ergens boven een pizzeria. Kom helaas niet op de naam. Het was er erg goedkoop en ze hadden mega verse vis. Verder zijn er een aantal leuke plekjes op Formentera, lekker een scooter huren en het eilandje over. KM5 is een ervaring op zich. En ik zou echt een auto huren om Ibiza te verkennen, prachtig eiland! Ik kan niet wachten tot volgend jaar!
woensdag 5 oktober 2011 om 08:31
woensdag 5 oktober 2011 om 19:29
donderdag 6 oktober 2011 om 11:18
Vanuit Ibiza stad kun je ook met een bootje naar de overkant, de nieuwe haven (Botafoch) met allemaal restaurantjes en vandaar kun je langs het strand van Talamanca wandelen.
En vanuit Ibiza stad kun je ook de andere kant op wandelen, naar Figueretas.
Playa d'en Bossa zou ik overslaan.
Met een auto langs alle strandjes is ook heel leuk. Cala Jondal en Cala Vadella vond ik leuke strandjes en niet zo druk.
En vanuit Ibiza stad kun je ook de andere kant op wandelen, naar Figueretas.
Playa d'en Bossa zou ik overslaan.
Met een auto langs alle strandjes is ook heel leuk. Cala Jondal en Cala Vadella vond ik leuke strandjes en niet zo druk.
vrijdag 7 oktober 2011 om 16:23
De volgende tips heb ik voor je;
- Hippymarkt
- Ibizastad, zeker s'ávonds!
- Een dagje met de boot naar Formentera
- En inderdaad een auto huren en lekker het eiland rondcrossen. Wat ik een heel leuk/schattig plaatje vond om naartoe te gaan met de auto is Santa Gertrudis! Doet echt Spaans aan! En net iets buiten Santa Gertrudis ligt het warenhuis Sluiz! (voor als je shopliefhebber bent) Is heel vet! Ze verkopen er van alles zowel kleding als dingen in je interieur! Het is heel cool opgezet!
Verder lekker naar leuke strandjes rijden zoals; Benirras, Cala Vadella, Cala Jondal, tips voor strandtenten bij Cala Jondal vond ik Blue Marlin (wel duur inderdaad) en Tropicana (is goedkoper!) Santa Eularia is ook een leuke badplaats! Een leuke strandtent daar is Mariners en in Santa Eularia kan je heerlijk eten bij Somiart!
- Hippymarkt
- Ibizastad, zeker s'ávonds!
- Een dagje met de boot naar Formentera
- En inderdaad een auto huren en lekker het eiland rondcrossen. Wat ik een heel leuk/schattig plaatje vond om naartoe te gaan met de auto is Santa Gertrudis! Doet echt Spaans aan! En net iets buiten Santa Gertrudis ligt het warenhuis Sluiz! (voor als je shopliefhebber bent) Is heel vet! Ze verkopen er van alles zowel kleding als dingen in je interieur! Het is heel cool opgezet!
Verder lekker naar leuke strandjes rijden zoals; Benirras, Cala Vadella, Cala Jondal, tips voor strandtenten bij Cala Jondal vond ik Blue Marlin (wel duur inderdaad) en Tropicana (is goedkoper!) Santa Eularia is ook een leuke badplaats! Een leuke strandtent daar is Mariners en in Santa Eularia kan je heerlijk eten bij Somiart!
vrijdag 7 oktober 2011 om 16:39
zaterdag 8 oktober 2011 om 14:59
Sunnylover, goede tips, ga ik opschrijven voor volgend jaar!
Luni, heb je vriend al zover? Nee, die zijn er ook niet volgens mij. Je hebt wel zo'n drukke uitgaansstraat in het centrum maar of er daar ook gedanst wordt? (die bedoel jij ook zeker?) Ik loop daar altijd met een grote boog omheen, haha...
Luni, heb je vriend al zover? Nee, die zijn er ook niet volgens mij. Je hebt wel zo'n drukke uitgaansstraat in het centrum maar of er daar ook gedanst wordt? (die bedoel jij ook zeker?) Ik loop daar altijd met een grote boog omheen, haha...
zaterdag 8 oktober 2011 om 15:05