Even blijdschap delen!

06-10-2011 11:19 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een berichtje om mijn vreugde te delen!

Het huis van mijn lief staat sinds kort te koop, we wonen nu samen in mijn huis (dichter bij zijn en mijn werk en ik wil liever niet naar zijn stad).

En nu zijn er van de week 2 bezichtigingen geweest, en alle 2 hebben een bod gedaan! Het huis is erg scherp geprijsd, omdat we graag alles snel rond willen hebben en in deze tijd dat toch wel de manier is om je te onderscheiden. De biedingen liggen nog wel wat onder de vraagprijs, maar wellicht komt er nog iets bij door goede onderhandelingen (wil er verder niks over kwijt, stel dat kopers meelezen).

Maar ik wil het even delen, ben gewoon erg blij!

Fijn voor jullie!!!

Vooral in deze tijd met deze huizenmarkt.
Suvves!

(=succes uit het hoe trek ik kijkers voor mijn huis topic waar ik een paar jaar terug meeschreef)
Dank jullie wel! We zijn ook echt heel blij ermee. We hoeven echt de hoofdprijs niet, maar zien er enorm tegenop om nog maanden te wachten voor het verkocht is. En het lijkt erop dat dat lekker niet hoeft!

*spingende juichende smiley*
Wow! Wat fijn! In deze tijden mag je inderdaad een gat in de lucht springen!

Speciaal voor jou;
This is not kosher!
Super, hopelijk kan je snel een flesje champie opentrekken.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Gefeliciteerd bergkristal, ik hoop dat alles snel rond is voor jullie. Dan kunnen jullie lekker samen verder.
Dank jullie wel allemaal voor de lieve berichtjes! Ben echt blij! Er zal sowieso een schuld blijven, maar met spaargeld en lage lasten (ik woon erg goedkoop) is die ws. snel weg. En we hebben het heel fijn samen, dat voorop!
Update; met 1 vd bieders is overeenstemming bereikt! Voor een bedrag iets onder de vraagprijs, maar wel boven het eerste bod. Blij! En ze willen er graag snel in, wat wij alleen maar fijn vinden.

*doet dansje*
gefeliciteerd!!!!!
Je gelijk halen is als achteruit lopen om te bewijzen waar je bent geweest.
Jeeeeejjjj! Gefeliciteerd!!! Hoorde echt net op het nieuws dat de huizenmarkt nog niet echt is aangetrokken, ook niet door de verlaging van de overdrachtsbelasting dus dan is het extra jeeeeeejjj!! :-)
Grfeliciteerd!! Fijn als het so voorspoedig gaat, je hoort vaak genoeg andere verhalen helaas!

Vraag me alleen wel altijd af of ik dan in een heel vreemde stad woon. Hier gaan de huizen echt als warme broodjes :P om de hoek heeft een huis nog geen maand te koop gestaan. Wij hebben nu 2 jaar ons huis, maar 2 jaar terug was het ook al bar en boos volgens de media. Ik heb er destijds weinig van gemerkt, aantal keer bezichtiging aangevraagd voor wat huizen maar nog voordat we konden gaan kijken waren ze al verkocht. Zelfs een huis dat meer dan de vraagprijs heeft opgebracht. En dit is wat we nu hebben stond toen ook nog maar 2 weken te koop toen we tot een akkoord kwamen erover. Misschien wil iedereen gewoon vlakbij mij wonen
Leuk voor jullie Bergkristal!

Lijkt me een fijn gevoel geven!
This is not kosher!
Tja, het is idd tegen alle berichten in dat een huis minder dan een week te koop staat! Maar zoals gezegd; de prijs was ook erg scherp. We gaan er vanavond op proosten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven