3000+ Deel 90

10-09-2011 12:01 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geschiedenis 3000+ in een notendop

Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).

Inmiddels bijna 2 jaar verder.

Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.

Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.

DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
neej, isse nie leuk als je gaat shoppen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ah, ben jij dat Mul!
zo ik ga eerst weg. Willen jullie duimen, dat het toch nog een beetje mooi weer wordt?

Fijne dag allemaal!
Zo dan, het is herfst..... ben al natgeregend en bijna van mijn fiets gewaaid.
Veel plezier Friez! enneh, leuk motto!
ja pop dat ben ik.....

Ik heb geen regen besteld hoor!

Goedemorgen trouwens
a docter a day keeps the apple away
lief!!
sow ik ben van de schrik bekomen

:Hello: iedereen

ik drukte op de link van marmul en toen kwam ik erachter dat mn geluid nog keihard aanstond... damn...

Wat een weer vandaag... misschien hadden we toch beter het schilderen af kunnen maken toen het weer er nog naar was ...

Ik ga vandaag maar een poging tot andijviestamppot maken doen... te grappig... de ene week neem je die zooi mee (zie je ineens dat ze toch wel weer die grotere kantenklaarzut hebben, maar wel heel duur)... en deze week... zijn ze in de aanbieding tsssssssssss
Hebben we hier ook een advocaat op dit topic? Ik heb een geschil met de huisbaas namelijk. Hij kwam net, alweer, onaangekondigd aan de deur omdat ie vindt dat ik moet bijdragen aan iets van de gezamelijke ruimte. Dit ga ik niet doen, simpelweg omdat ik het niet gesloopt heb. Hij werd steeds kwader en dreigde zelfs met een knokploeg als ik niet zou betalen. Hierop heb ik rustig geantwoord dat hij niet eens het pand mag betreden zonder afspraak en dat wat hij nu deed al tegen de wet is. Maar wat is wijsheid? Aangifte doen van de bedreiging?
jeetje Min

in ieder geval heel hard op zoek gaan naar een andere woonruimte, maar ja, dat heb je niet zo een. twee. drie helaas.

Aan de ene kant zeg ik, aangifte doen, maar ja, daar maak je weer geen vriendjes mee. Maar die man spoort niet igg. Dus of aangifte wijsheid is.....
Oh hij doet dat toch niet hoor, daar ben ik niet zo bang voor. Maar hij heeft er wel mee gedreigd en ik heb het idee dat ik daar toch iets mee moet...
Ik zou toch aangifte doen Min, alleen maar zodat er een dossier over hem komt, als er dan vervelendere dingen gebeuren dan hebben ze bij de politie alvast informatie.

Bij aangifte hoeft er niet perse direct iets te gebeuren, je krijgt de vraag wat je wil met je aangifte en dan kun je kiezen om alleen een dossier te laten maken, dan gaan ze niet bij hem langs.
De kroeg waar ik boven woon huurt die ruimte ook van hem, en het meisje dat daar werkt heeft me laatst al verteld dat er meerdere mensen zijn verhuisd wegens zijn gedrag. Hij betreedt het pand te pas en te onpas, terwijl hij er zelf niet woont en volgens mij heeft hij zijn rechten verspeeld toen hij het pand ging verhuren. Het kan toch niet zo zijn dat hij hier zomaar binnen mag lopen?
Overleg dat gelijk even als je toch aangifte gaat doen Min

Ik heb het in mijn bol! ik sta de keuken te witten, bizar! dat idee had ik nog niet toen ik vanmorgen mijn bed uitstapte... zullen wel hormonen zijn ofzo
Nah ja, dan is het straks lekker fris geverfd toch?

Ik heb er maar een topic over geopend
Succes ermee Min, wat een sukkel..

Ik ga naar de banenmarkt
Min, wat een bizar verhaal, ik zou even kijken naar je rechten. Aangifte doen kan geen kwaad denk ik zo.

Pop, lekker hoor... maar waarom je hormonen?

Chooc veel plezier
Chooc, veel plezier en doe Moon de groetjes!
*zwaait even snel en is weer weg. werken en me niet lekker voelen is geen fijne combi...*
beterschap AR

have fun choco

owh nice ook al zo'n leuke huisbaas dus min doet me denken aan mn vorige huisbaas
Deze is bijna net zo erg idd
haat aan aardappels schillen... heb er net 2 gedaan en ben het al zat daar heb ik geen geduld voor joh
Pms Mul

Keuken is weer wit!

En nu even zitten, wel 5 hele minuten! moet zo weer een berg kinderen ophalen
pop, druk mens.....

HELP

Ik ben een boodschappenlijstje aan het maken voor Graaf voor mij. Ik ben net terug uit het ziekenhuis, verstandskies laten trekken.

Ik heb al:

Vanille yoghurt

Gewone yoghurt

Gortepap (is dat lekker, zag dat het van karnemelk was en dat vind ik heerlijk)

En wat zijn nog meer lekkere toetjes om te eten of ander zielepietenvoer? Of troostvoer.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven