3000+ Deel 90

10-09-2011 12:01 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geschiedenis 3000+ in een notendop

Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).

Inmiddels bijna 2 jaar verder.

Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.

Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.

DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
Heb prachtige laarzen gepast, maar waren toch wat te duur (¤ 230,00) Pastte niet in het budget. Verder wat verschillende dingetjes van pantoffels tot lampenkap.
Ow zonde van de laarzen..!
dat is idd duur maar verder wel lekker geshopt dus...

gewoon in de gaten houden miss zijn ze over een paar weken wel een heel stuk goedkoper (de laarzen)

even een lekenvraagje... grinz... moet er perse melk in andijviestamppot?
als je het niet in huis hebt, niet perse hoor Cour. Je zou een beetje bouillon of boter kunnen doen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
230 euro????

pffffffff
nee hoor, dat hoeft niet perse. Meestal doe je er wat melk door, om de aardappelpuree te maken.
Ja, idd zonde van de laarzen, maar goed, dit was echt te duur (voor mij dan). En ik kom er niet dagelijks daar, dus om het in de gaten te houden is ook wat moeilijk. Maar kom vast nog wel wat tegen, en ik heb nog schoenen om op te lopen, dus dat scheelt
hm.. melk heb ik idd niet in huis... hmz...

230 euro is ook een hoop geld hoor... dat zou ik er ook niet aan uitgeven... ook niet als ik het had om eerlijk te zijn... dan koop ik liever een paar x goedkopere schoenen
ik had op vakantie echt supergave laarzen gezien en die vond ik al te duur voor 80 euro
ik vond de gympies die ik onder dwang heb gekocht al zonde van het geld... 15 euro

sught... huisbaas smst gister... ''2e poging, vrijdag een gaatje?'' sms ik terug... ''jah hoor, maar wel het liefst 's avonds als het kan''

krijg ik nu net terug ''rond 5 uur goed?''

neej dat is middag :/
quote:Gravinnetje schreef op 06 oktober 2011 @ 16:07:

appelstroop bij de snotjespap? Appelstroop is lekkah.Vooral op een boterham met kaas!
quote:_minny schreef op 06 oktober 2011 @ 19:19:

[...]

Vooral op een boterham met kaas! jaaaaa, lekker!!

wie heeft trouwens de skippywedtstrijd gewonnen?
Ikke! Ik heb gewonnen

De melding is gedaan, ga morgen naar het bureau om uitgebreid aangifte te doen. Volgens de man die ik sprak is het wel degelijk strafbaar wat hij doet. En dan weet ie het hele verhaal nog niet eens...
Goede keuze Minny.

Cour vrijwilligerswerk kan een kans geven op een betaalde baan. Zelf kende ik iemand die met veel plezier bij de vrijwillige brandweer zat.

Hoe is het met Kalfje?

Van wat ik heb gelezen is er niet veel blijven hangen.

Werken viel vanmiddag gelukkig mee.

Na het werk (voor mijn doen laat thuis) gekookt (andijviestamp)en het pak koekjes op het aanrecht laten liggen! Dat lukt me niet meestal niet. Tussenstand aantal avonden gekookt deze week. 3-1.
nou tadaa 1e poging ooit:

Lijkt het een beetje op de jouwe AR? of kan ik toch beter eten bestellen of de frituur aanzetten? Gaat het trouwens wat beter je was niet lekker eerder?

Kalfje heeft nog niet totaal dr eetlust terug volgens mij... maar heeft op gister na niet meer overgegeven... en begint nu wel weer aan dr brokjes enz
goed resultaat voor de 1e keer Courtje!
Had zelf wat meer andijvie dan jij. (lees aardappelen waren op)

Maar voor een eerste poging ziet het er goed uit hoor. Maar ik ben geen keukenprinses he.

Oorzaak van niet lekker zijn is inmiddels bekent. Het is weer de bewuste week van de maand..
jah ik had iig het handvat van de pan wel even af mogen vegen voor ik de foto nam zie ik
jah ik heb de verhoudingen van mn ma en mn pa is aardappelman... ze zei al doe maar wat minder... dus ik heb zelfs al 4 enorme gekookte aardappelen eruit gehaald voor ik ging stampen... anders was het wel heeeeeeel aardappelig geworden...

ik ben ook geen keukenprinses... zolang ik een recept precies kan volgen gaat het nog... maar als ik ook nog eens moet nadenken

mn broertje vindt het iig op kots lijken ''maar dat doet het bij iedereen die het maakt hoor... dus het zal wel goed zijn!''
ah die week... jah dat is minder prettig...

ookal vond ik um pas ge-wel-dig... had alleen wel iets eerder gemogen had een zwangerschapstest halen gescheeld...
Die week begon bij mij ook net...
owh jeej... het 3000+ menstruatieweekje...

maar even een weekje pauze nemen denk
Ik wil een vriendje...zodat ik het op hem af kan reageren. Maar alleen in die week mag hij mijn vriendje zijn, de rest van de tijd niet.
Voor hoeveel personen is dat Cour?? Het hele weeshuis??

ik heb er nooit echt last van volgens mij ik ben sowieso humeurig dus geen verschil merkbaar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven