3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
donderdag 6 oktober 2011 om 18:36
donderdag 6 oktober 2011 om 18:45
donderdag 6 oktober 2011 om 20:08
Goede keuze Minny.
Cour vrijwilligerswerk kan een kans geven op een betaalde baan. Zelf kende ik iemand die met veel plezier bij de vrijwillige brandweer zat.
Hoe is het met Kalfje?
Van wat ik heb gelezen is er niet veel blijven hangen.
Werken viel vanmiddag gelukkig mee.
Na het werk (voor mijn doen laat thuis) gekookt (andijviestamp)en het pak koekjes op het aanrecht laten liggen! Dat lukt me niet meestal niet. Tussenstand aantal avonden gekookt deze week. 3-1.
Cour vrijwilligerswerk kan een kans geven op een betaalde baan. Zelf kende ik iemand die met veel plezier bij de vrijwillige brandweer zat.
Hoe is het met Kalfje?
Van wat ik heb gelezen is er niet veel blijven hangen.
Werken viel vanmiddag gelukkig mee.
Na het werk (voor mijn doen laat thuis) gekookt (andijviestamp)en het pak koekjes op het aanrecht laten liggen! Dat lukt me niet meestal niet. Tussenstand aantal avonden gekookt deze week. 3-1.
donderdag 6 oktober 2011 om 20:16
nou tadaa 1e poging ooit:
Lijkt het een beetje op de jouwe AR? of kan ik toch beter eten bestellen of de frituur aanzetten? Gaat het trouwens wat beter je was niet lekker eerder?
Kalfje heeft nog niet totaal dr eetlust terug volgens mij... maar heeft op gister na niet meer overgegeven... en begint nu wel weer aan dr brokjes enz
Lijkt het een beetje op de jouwe AR? of kan ik toch beter eten bestellen of de frituur aanzetten? Gaat het trouwens wat beter je was niet lekker eerder?
Kalfje heeft nog niet totaal dr eetlust terug volgens mij... maar heeft op gister na niet meer overgegeven... en begint nu wel weer aan dr brokjes enz
donderdag 6 oktober 2011 om 20:23
donderdag 6 oktober 2011 om 20:27
jah ik heb de verhoudingen van mn ma en mn pa is aardappelman... ze zei al doe maar wat minder... dus ik heb zelfs al 4 enorme gekookte aardappelen eruit gehaald voor ik ging stampen... anders was het wel heeeeeeel aardappelig geworden...
ik ben ook geen keukenprinses... zolang ik een recept precies kan volgen gaat het nog... maar als ik ook nog eens moet nadenken
mn broertje vindt het iig op kots lijken ''maar dat doet het bij iedereen die het maakt hoor... dus het zal wel goed zijn!''
ik ben ook geen keukenprinses... zolang ik een recept precies kan volgen gaat het nog... maar als ik ook nog eens moet nadenken
mn broertje vindt het iig op kots lijken ''maar dat doet het bij iedereen die het maakt hoor... dus het zal wel goed zijn!''