Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2011

12-08-2011 20:40 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bron: telegraaf

Eén van die bekende Nederlanders die het avontuur van Expeditie Robinson aandurfde, is model Sylvia Geersen. Zij heeft haar eigen strategie bedacht om te overleven. "Ik ga gewoon lekker vrienden worden met iedereen daar. Volgens mij moet je ze ook gewoon om de tuin leiden. Het moet." Ook zangeres Do voert een toneelstukje op. "Laat ze maar denken dat ik te lief ben om ver te komen, dat is dan mijn joker."

De andere Nederlanders die de strijd aangaan in het programma zijn Sipke Jan Bousema, Jochem Uytdehaage, Sascha Visser, Lauretta Gerards, Patrick Martens en Esther Schouten. Het Vlaamse kamp bestaat uit Nicolas Liebart (De Pfaffs), Tanja Dexters (ex-Miss België), Niko van Driessche (VJ), Kobe van Herwegen (presentator), Freddy de Kerpel (oud-bokser), Deborah Ostrega (presentatrice), Katerine Avgoustakis (zangeres) en Anne de Baetzelier (ex-omroepster).

Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson VIPS 2011 is vanaf 1 september te zien op RTL5.
Jochem lijkt op een muis!
Ah lief van Deborah om haar zo te troosten. Heb niks tegen Deborah
Ik vind Tanja echt een superstoer wijf! Zij mag van mij terug de expeditie in.
Ik mag Jochem wel!

Maar die Kobe en Niko zijn gewoon een stelletje flikkers.

Ze gaan vast een nieuw complotje proberen te smeden.
Wat zit die Do nou te zeiken, ga dan wat doen. Help Nicholas dan met zijn drukke dingetjes. Wat een muts.

Ga dan naar huis
Do zit niks te doen en te klagen, terwijl Nicolas van alles doet en Lauretta aan het koken is. Ga dan wat doen! Zoek stenen en maak een schaakbord desnoods. Verzin een spelletje. Weet ik veel.
Denk toch dat de motivatie zo laag is omdat het BN ers zijn, die zijn toch wat verwender dan gewone nederlanders. Ze liggen daar alleen maar voor pampus de hele dag.

En hun motivatie is zo laag. Op Tanja/Nicholas na dan he.
Tanja en Nicolas zijn inderdaad mijn favorieten!
Ik vind esther tof. Stoer en oprecht.

Dat wilde ik ff kwijt
Dat haar van Tanja is echt vies. Hoe houdt ze het vol?
Ah, nu gaan Jochem en Esther een complotje smeden.
Ik vind Jochem en Esther niet zoveel aan, maar dat vind ik van bijna al die Nederlanders, zelfs Sascha vind ik niet zo leuk meer.

Vond Patrick en Sascha wel leuk maar dat gevoel ebt een beetje weg. Vind er sowieso nog geen flikker aan dit jaar.

Vond het vorig jaar leuker
quote:Pauline65 schreef op 06 oktober 2011 @ 20:44:

Ah, nu gaan Jochem en Esther een complotje smeden.

Lijkt me heel verstandig ja.

What goes around comes around
Do komt zo zwak over, omdat je ook elke keer die sterke Tanja ziet die alles aanpakt en niet bij de pakken neer gaat zitten ondanks haar zwaardere omstandigheden.
Sorry hoor maar ik snap Do echt niet, ga dan wat doen!! Is ze nou echt zo blond? Nicholas doet zoveel dus ze kan hem vast wel helpen met iets, hij is echt niet zo'n eikel dat ze niks mag van hem.

Wat een Doos
quote:rogue_25 schreef op 06 oktober 2011 @ 20:46:

Ik vind Jochem en Esther niet zoveel aan, maar dat vind ik van bijna al die Nederlanders, zelfs Sascha vind ik niet zo leuk meer.

Vond Patrick en Sascha wel leuk maar dat gevoel ebt een beetje weg. Vind er sowieso nog geen flikker aan dit jaar.

Vond het vorig jaar leuker

Hé, er zit een knop op je teevee

Die helpt je zo uit de puree

Doe Maar

Haha, en wat is het meervoud van Do? ;)

Inderdaad ja. Wat valt zij me tegen zeg, ik dacht dat ze heel actief was...
Ik had al niks verwacht van Do hoor dus mij viel ze niet tegen. En weer staat ze te lummelen en ik Nicholas bezig.

Oh gaat ze weg, mooi, ben ik van die irritaties af.
Ze kapt ermee!
Stom van Do. Het is nog maar 1 dag! Nog even volhouden is er niet meer bij? Wat is nou 1 dag volhouden?
Zou me niks verbazen als Patrick haar nog over weet te halen om te blijven. Zijn positie ligt in gevaar als ze weg gaat, want hij sascha en do waren een drie eenheid
Tanja heeft het 6(!) dagen zonder iemand in een grot volgehouden Do, daar kun jij nog een puntje aan zuigen!

Nou ja 5, Sylvia was er 1 dagje.
Zou me niks verbazen als Patrick haar nog over weet te halen om te blijven. Zijn positie ligt in gevaar als ze weg gaat, want hij sascha en do waren een drie eenheid dus ja
Wat een gelul van Nico en Kobe dat ze zich er achteraf niet goed bij voelden, ik geloof daar dus echt niets van
Moeten ze geen proef doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven