Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2011

12-08-2011 20:40 1186 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bron: telegraaf

Eén van die bekende Nederlanders die het avontuur van Expeditie Robinson aandurfde, is model Sylvia Geersen. Zij heeft haar eigen strategie bedacht om te overleven. "Ik ga gewoon lekker vrienden worden met iedereen daar. Volgens mij moet je ze ook gewoon om de tuin leiden. Het moet." Ook zangeres Do voert een toneelstukje op. "Laat ze maar denken dat ik te lief ben om ver te komen, dat is dan mijn joker."

De andere Nederlanders die de strijd aangaan in het programma zijn Sipke Jan Bousema, Jochem Uytdehaage, Sascha Visser, Lauretta Gerards, Patrick Martens en Esther Schouten. Het Vlaamse kamp bestaat uit Nicolas Liebart (De Pfaffs), Tanja Dexters (ex-Miss België), Niko van Driessche (VJ), Kobe van Herwegen (presentator), Freddy de Kerpel (oud-bokser), Deborah Ostrega (presentatrice), Katerine Avgoustakis (zangeres) en Anne de Baetzelier (ex-omroepster).

Het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson VIPS 2011 is vanaf 1 september te zien op RTL5.
Zie je wel, hij gaat haar toch over halen.

Ga naar huis DO!!
Zuid moet eigenijk expres verliezen, kan Do zichzelf weg laten stemmen, dan red ze idd nicholas.
Ja maar dan moet ze naar de grot en dat wil ze niet. Dus dan moeten ze alsnog iemand wegstemmen.
Ze kan toch heel even naar de grot gaan. Dan naar huis.

Nicholas is de lul als ze nu weg gaat. Dat weet ik gewoon. Hoop dat Noord verliest
Het is wel heel spannend.

Nicholas is er geweest als ze verliezen. Dat zou echt rot zijn, zit hij met Tanja in de grot. Wil ze beide in de samensmelting zien.
Als ze sportief is doet ze dat inderdaad.
Ik wil ook Tanja en Nicolas allebei in de samensmelting. Sterker nog, ze mogen van mij samen in de finale.
He verdorie, daar gaat Nicholas. Tenzij ze Lauretta wegstemmen. Maar denk het niet
Gelukkig, deborah gunt het tanja
Mooi van Deborah dat ze dat doet. Dat ze zich op offert voor Tanja, respect.
Dat valt me dan weer niet tegen van Do
Woeha, nog een gezamelijke eilandraad.....!?
Nu ga ik er wel vanuit dat Tanja in de samensmelting komt. Het is haar van harte gegund.
Nou ben benieuwd naar volgende week, Tanja zal wel bij de samensmelting komen, Do wil toch naar huis en Deborah offert zich op. Mooi. En Nicholas is er nog bij.
Haha oh ik kom er net achter dat Patrick homo is, wist ik helemaal niet. Ik vind hem zooo leuk!!! Wat een aantrekkelijke lieve leukerd is dat! Vind ik dan
Ik heb 't gemist! Wie is nu richting grot vertrokken?
Do!
quote:Charlotte69 schreef op 29 september 2011 @ 20:34:

Ik kijk!

hoi, mij lukt het niet om vanuit IJsland naar Expeditie Robinson te kijken:(, heeft iemand een oplossing?

groetjes uit Reykjavik, smirremir
ja via www.iwatch.be

Kost wel geld maar dan heb je ook wat :-)
quote:smirremir schreef op 07 oktober 2011 @ 18:53:

[...]

hoi, mij lukt het niet om vanuit IJsland naar Expeditie Robinson te kijken:(, heeft iemand een oplossing?

groetjes uit Reykjavik, smirremir

Ik heb de afleveringen gedownload op mn pc, als je wilt kan ik je ze sturen? of je een link sturen via megaupload.com?

let me know!
Misschien dat Kobe er voorlopig nog in zit, terwijl ik eigenlijk hoop dat hij er, met die vervelende oneerlijke spelletjes, snel uit moet. Als ik hem in het weekend met een soort goochel-kinderprogramma voorbij zie komen, ziet hij er een stuk slanker uit dan dat hij er nu in E.R. uitziet.

Maar misschien vertekend het beeld, of misschien heeft hij bij thuiskomst besloten om nog verder af te vallen.
Of zit hij er tot het einde in en is dus heel veel afgevallen en is daarna meteen opnames gaan maken voor goocheprogramma
Poep, wie heeft jou gescheten?
Kom op; dit hebben we allemaal al gezien.
Waarom leest Do zo raar voor? Zo. Met. Punten. Tussen. De. Woorden. Net. Als. Daphne. Deckers.
Mooi om te zien dat ze het echt samen doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven