Gezondheid alle pijlers

Heerst er iets?

06-10-2011 23:15 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al sinds begin deze week een beperkte eetlust. Ik heb wel een hongergevoel, maar als ik iets ga of wil eten dan staat me dat tegen. Ik krijg het niet weg, niet dat het niet door m´n keel kan, maar aan de andere kant toch wel zoiets, maar heb geen keelpijn of zo.

Dus wel een hongergevoel, maar toch staat eten me tegen, want het lijkt wel alsof ik al vol zit.. Daarbij heb ik ook last van mn darmen, geen koorts.

Dus heerst er iets?
er heerst altijd wel ergens iets....

en vandaag is het: *tromgeroffel* ebola-virus!

Ben je klaar mee, zeg.....Ebola.

En morgen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb last van mn teen, valt dat onder de symptomen van Ebola?
Mijn man en de buurman waren gister aan de sch**erij, een vriendin van me vannacht, en ik gisternacht. Dus die gedachte ging bij mij ook al door het hoofd....
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Zelfgemaakte pizza heerscht. Altijd!
quote:Madhe schreef op 06 oktober 2011 @ 23:41:

Zelfgemaakte pizza heerscht. Altijd!Heerscht....is dat net zoiets als rulezzz?
quote:setter schreef op 06 oktober 2011 @ 23:41:

Mijn man en de buurman waren gister aan de sch**erij, een vriendin van me vannacht, en ik gisternacht. Dus die gedachte ging bij mij ook al door het hoofd....tja, duidelijk ebola...
pfff... zelfgemaakte schuimpjes heerst grote tijd!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 oktober 2011 @ 23:39:

[afbeelding]

Ben je klaar mee, zeg.....Ebola.

En morgen?
Yup! Ik had griep.. Net weer een beetje beter
Internagelaktisch
quote:danivo schreef op 06 oktober 2011 @ 23:42:

[...]

tja, duidelijk ebola...
Ik zal morgen een ananas kopen.....
quote:setter schreef op 07 oktober 2011 @ 00:03:

[...]

Common Ebola Symptoms

The start of Ebola symptoms is usually abrupt. Common Ebola symptoms can include:

Fever

Sore throat

Weakness

Severe headache

Joint and muscle aches

Diarrhea

Vomiting

Dehydration

Dry, hacking cough

Stomach pain.
Pfieuw, gelukkig hadden we allemaal alleen maar 1 dag diarree en niks van die andere symptomen. Nou kan ik tenminste rustig slapen. Dank je
Ik dacht heel even aan collectieve pms vandaag, maar dat had ik denk ik mis.
quote:namita schreef op 06 oktober 2011 @ 23:15:

Ik heb al sinds begin deze week een beperkte eetlust. Ik heb wel een hongergevoel, maar als ik iets ga of wil eten dan staat me dat tegen. Ik krijg het niet weg, niet dat het niet door m´n keel kan, maar aan de andere kant toch wel zoiets, maar heb geen keelpijn of zo.

Dus wel een hongergevoel, maar toch staat eten me tegen, want het lijkt wel alsof ik al vol zit.. Daarbij heb ik ook last van mn darmen, geen koorts.

Dus heerst er iets?En nu even serieus: ben je soms zwanger?
Ja - het Wegmetdedemocratie-virus. Het heeft toegeslagen in de Tweede Kamer en 96 van de 150 personen zijn zwaar geïnfecteerd geraakt en voor de bijl gegaan voor het Europa Communisme als laatste reddingsmedicijn. Dit medicijn heeft een aantal zware bijeffecten o.a. dat het nationale budgetrecht onder een andere mogendheid wordt ondergebracht.

Voortaan zullen wij, en onze kinderen en kindskinderen, werken en betalen voor alle landen in de eurozone. De premier, die lieve Mark Rutte en die leuke vrolijke Jan Kees De Jager hebben dit als een hamerstuk door de Kamer gejaagd. Zonder debat.

Zelfs de PVV en de SP, hoewel tegengestemd, hadden niet de guts om erover te debatteren. Die waren als de dood dat ze het pluche moesten verlaten kennelijk als ze principieel bleven.
We weten niet waar je woont. Stel dat er drie forummers reageren uit Limburg met dezelfde klachten. Maar jij woont in Groningen... Weet je nog niks.

Het is hartstikke subjectief om zo'n vraag te stellen. De enige die echt weten of er iets heerst zijn de huisartsen en bij ernstigere zaken het RIVM.
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 07 oktober 2011 @ 08:19:

We weten niet waar je woont. Stel dat er drie forummers reageren uit Limburg met dezelfde klachten. Maar jij woont in Groningen... Weet je nog niks.

Het is hartstikke subjectief om zo'n vraag te stellen. De enige die echt weten of er iets heerst zijn de huisartsen en bij ernstigere zaken het RIVM.dat bedoel ik, dus...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven