seks na griepprik?

07-10-2011 01:45 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je antibiotica slikt werkt de pil minder, waardoor vergroot risico op zwangerschap.

Vandaag heb ik voor het 1 een griepprik gehad. Maar vroeg mij nu plots af (ja na de seks)....heeft dit ook invloed op het pilgebruik?

Misschien een domme vraag, maar heb mij nooit zo verdiept in de griepprik en nu zou je kunnen zeggen vraag het de HA, maar ik wil het NU weten hahaha....is wat beter voor mijn gemoedstand en nachtrust.

Bedankt
Geen idee. Misschien over een paar uurtjes een telefoontje naar je huisarts plegen?
De griepprik bevat geen antibiotica en heeft ook geen effect op de werking van de pil.

Slaap lekker!
Wooohoooo

Trusten
You sure?
Never be sure. Use double protection.
quote:kiss86 schreef op 07 oktober 2011 @ 01:51:

You sure?Het staat niet in de bijsluiter, noch ben ik ooit gewaarschuwd door de huisarts, apotheker of ggd'er. En dat is bij andere middelen wel altijd het geval.
quote:helene31 schreef op 07 oktober 2011 @ 01:59:

[...]

Het staat niet in de bijsluiter, noch ben ik ooit gewaarschuwd door de huisarts, apotheker of ggd'er. En dat is bij andere middelen wel altijd het geval.Rule nr1 in life "Assumption is the mother of all fuckups"
Ben trouwens wel eens met het feit dat nog even navragen geen kwaad kan.
Assume. Makes an ass out of u and me.
quote:Tijntje schreef op 07 oktober 2011 @ 02:14:

[...]

Rule nr1 in life "Assumption is the mother of all fuckups"En dit is ook een hele goeie!
Djeezus....

Een griepprik is een vaccinatie, met daarin een cocktail van griepvirussen, die voor de komende periode worden verwacht.

De injectie moet de gevaccineerde daarmee resistent maken tegen de meeste griepvirussen, maar geeft geen garantie dat er geen griep wordt gekregen.

Nou, gewoon lekker wippen dus, en de volgende keer maar even googlen voordat je 's nachts huisartsenposten gaat bellen met domme vragen.
Waarom laat je iets inspuiten zonder goed geïnformeerd te zijn?
quote:GeorgetteDansLeTabac schreef op 07 oktober 2011 @ 08:23:

Waarom laat je iets inspuiten zonder goed geïnformeerd te zijn?Voor wat betreft dat inspuiten kan het 2 kanten op nu.....
quote:SeptemberGirl schreef op 07 oktober 2011 @ 08:24:

[...]

Voor wat betreft dat inspuiten kan het 2 kanten op nu.....
SeptemberGirl
En over 9 maanden weten we welke injectie wèl gewerkt heeft en welke niet
1. Ik heb geen huisartenpost gebeld midden in de nacht :D

2. Goed ingelicht verder maar hier niet over nagedacht tot na t wippen

3. Inspuiten is op 2 manieren goed gelukt haha

Thnx all
Pff gelukkig weer een goed eind 2 prikken voor de prijs van 1.
Haha idd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven