3000+ Deel 90

10-09-2011 12:01 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geschiedenis 3000+ in een notendop

Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).

Inmiddels bijna 2 jaar verder.

Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.

Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.

DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
is het zo goor?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik zeg niks Roos

Tis, uhhh, bizar
Heuj!

Haha die foto van die stamppot. Ziet er idd net uit als kots. Maar zo ziet de mijne er ook altijd uit en die is errug lekker.
mocy!
Friez, jij vakantiegangster. En 340 voor laarzen is veel te duur. Ik zag paar weken geleden DE laars. 200 euro. Niet gedaan dus. Nu twee paar leuke voor 150.
nou ze waren 230 hoor Mocy Je kunt ook overdrijven
Haha...., die van mij maar 100. Nee hoor.
Goedemorgen!

Vandaag na het werk gelijk door naar de paddenstoel,
goeiemorgen.

Shit, mijn laatste vakantiedag al weer
Zo, aangifte gedaan...
goed zo
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Goedemorgen!

Goed bezig min!

Min, je flieftheid is besmettelijk....
a docter a day keeps the apple away
goed bezig min!

ik heb toch nog een sollicitatieformulier opgestuurd gekregen via mail, heeft maar een week geduurd ...

Vanmiddag komt de huisbaas... blegh...

rooster van broekkie volgende week... is ook bagger ... wel elke avond de tv voor mezelf... dat dan weer wel

Ik ben het afgelopen uur al 8 keer naar de wc geweest. Heel vermoeiend en waar het vandaan komt? Voel me nu alleen wel zo'n rode konten aap....... auw.

En nog een vraagje, mijn verstandskies is getrokken he? Daar heb ik zo lang tegenop gezien en is me 100% meegevallen. Echt belachelijk eigenlijk. Ik eet nog wel vloeibaar maar de pijn is prima te doen met 2 paracetamolletjes en ik heb ook geen zwelling. Maar, het is niet gehecht, dus ik heb nu een megagat. Ik durf natuurlijk niet met mijn tong erin te purren maar heeft iemand een idee hoe lang het duurt voordat het dicht is?

Vanmiddag zal ik spoelen met bocasan en mijn tanden poets ik ook gewoon, roken doe ik maar even niet en eten ook niet. Het bloedt ook niet meer trouwens maar dat gat zit me niet lekker.
''Na een extractie heb je in je mond een wond. Dit is hetzelfde als een wond aan bijvoorbeeld je hand of been. Het heeft tijd nodig om te herstellen. Er komt een korstje op, gaat dit korstje weg begint het weer te bloeden. Dit is hetzelfde in je mond. Ben dus gewoon een week voorzichtig met eten en tandenpoetsen zodat het korstje blijft zitten en het goed kan genezen.''

''Oppassen met koud en warm eten en drinken.

Eet zacht voedsel en niet te pittig.''

''Niet spoelen. (je spoelt dan het bloedstolsel/korstje weg en dan gaat het bloeden)''

Het herstel is volgens mij afhankelijk van hoe snel wondjes bij je genezen... Ik zou zoals in de tekst wordt gezegd een weekje voorzichtig doen...
Geen verstand van Vin. Maar ik ben heel blij voor je dat alles is meegevallen!

Kan je de tandarts of assistent van de kaakchirurg nog bereiken? Je zit wel voor het weekend.
Nou ja, het zal allemaal wel meevallen joh maar ik ben nieuwsgierig. Ik bloed niet meer en ik mag straks spoelen. En dat vloeibare eten houd ik ook nog wel even vol. Morgen misschien eens een boterham proberen. Dat warme/koude eten/drinken snap ik eigenlijk niet. Dat is toch alleen voor als de verdoving nog werkt? *slurpt ondertussen nog een mok thee weg*
Ik heb precies hetzelfde gehad Vin!

Juist mooi dat je er geen last van hebt toch? Zijn wij van die gelukkigen

Ik had vla gegeten en ben lekker vroeg naar bed gegaan die avond. Dag erna ging best goed al qua eten. Gewoon ff aankijken dus.

Vandaag is dan Vin-chilldag
quote:AnneRoos74 schreef op 07 oktober 2011 @ 14:26:

Geen verstand van Vin. Maar ik ben heel blij voor je dat alles is meegevallen!

Kan je de tandarts of assistent van de kaakchirurg nog bereiken? Je zit wel voor het weekend.

Dat is nou ook juist het probleem.....
ik denk dat warm/koud met de wond te maken heeft... dus eigenlijk gewoon oppassen dat het geen pijn doet denk ik...

als je op iets wat pijnlijk doet iets heel kouds legt voel je dat... en plaats je er iets heel warms op voel je dat ook... bovendien... warmte + bloed = dunner bloed... je kent het wel die mensen die bloeden als een rund en dan een hete! douche nemen
Dat niet warme dacht ik is omdat je je mond zou kunnen verbranden dacht ik. *Wat een gedachtes bij mij vandaag he* Niks kouds heb ik nog nooit van gehoord..
Nou Chooc, ik chill me rot. Op de wc......

Straks komt minivin thuis, ze is vandaag gebracht en gehaald door de buuv. Minivin wou om half 8 al naar haar toe, ze is gek op haar buurmeisje en buurjongen, jaar ouder en jaar jonger. Maar dat was me iets te gortig. Om 8.10 mocht ze eindelijk van me, dus ik weer snel naar boven en kruip mijn bed weer. Tring, triiiiiing. Grmbl. Snel aankleden en naar beneden. Minivin, mag ik mijn prinsessen k3 jurk meenemen? Ze hebben vandaag als thema circus en ze mocht dus verkleed komen, in het thema circus. Gelukkig blijkt het een prinsessen k3 circus te zijn.......

Maar goed, als ze terug is dan gaan we tompoucen maken. Vond nog een doos in de la op zoek naar een cup-a-soup.
Oja oeps.. Overheen gelezen

Maar dat chillen klopt dus wel; je zit vaak op de pot..

Voor de stank

(Oooh nee hoor. voor je.. Maar niet op de wc God ik heb lol..)
mmm lekker tompoucen! En leuk om samen met mini te maken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven