Mode & Beauty alle pijlers

leuke moonboots?

07-10-2011 08:42 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorug jr winter waren met de sneeuw alle warme laarzen/ moonboots al uitverkocht dus ik ga ze nu bestellen! Wie heeft er leuke / leuke gezien?
Zalando wilde ik ook al zeggen. Daar hebben ze er ook die op gewone laarzen lijken. (Ik had zelf er zelf een paar met hakken van 7 cm eronder te pakken. Van suède en gore-tex label eraan. Stond niet op de site... waren elegante laarzen, maar ik kon ze ook moeilijk terug vinden. De ene keer stonden ze onder elegante en de andere keer onder motorlaarzen. Jammer, dat de kleur toch heel anders was dan op de foto. Ze passen perfect aan mijn voeten, maar ik heb helemaal niets in mijn kast dat er mooi bij staat. Kan ik net zo goed mijn bergwandelschoenen dragen. Die gebruik ik namelijk altijd in de sneeuw i.p.v. moonboots.)

Kijk anders ook even bij Omoda. Bij de kinderlaarzen staan er meer, maar daar moet je niet al te grote kuiten voor hebben.

O, en Shoeline misschien ook nog. Die hebben ze soms ook, maar je moet dan wel alle laarzen bekijken.
Vorig jaar had ik een paar op proef van Manas. Dat waren gewone laarzen met bont gevoerd. Toen bij Ziengs in meerdere modellen.
Nog even de link:

http://www.bogsfootwear.com/shop/style/52551.html
Leuk moet je zelf maar bepalen. Hier hebben ze er ook een paar staan. kom ze toevallig tegen.
Glij je daar niet mee uit?

Ik heb UGGs, maar die verpesten van sneeuw en zijn spekglad.
quote:2Italy2 schreef op 07 oktober 2011 @ 08:50:

Moonboots zijn nooit leuk.

K3 dingetjes.

[afbeelding]Ik vind deze stiekem héél leuk.. :P
Ik krijg het niet warm met koude voeten en moonboots zijn voor mij voor het comfortabele, niet voor de leuk.

Vorig jaar 2 paar gekocht, lage en hoge bij www.tempsl.nl en ik geloof dat ene paar 30 en andere paar 40 euro was.

Met uitklapbare 'sneeuwijzertjes' onder de zool, goed profiel en goed gevoerd. De lage bij een broek, de hoge bij een rok. Hier kan ik wel een paar jaar mee vooruit.
Bogs zien er leuk uit en zijn dus ook goed warm?
@Wiekeb, net leuke moonboots gekocht voor mijn vriendin via I Love Moonboots.

@Nepblond, mijn vriendin heeft ook net al haar uggs weggegooid omdat ze twee keer is gevallen.
Tjeerd, erg aardig dat je speciaal een account aanmaakt om dat hier te vertellen, ofwel SPAM.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven